bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
درخواست بی‌جای معاون استانداری بوشهر از مردم در آستانه سفر رئیس‌جمهور؛
بارها در مورد سخنان نغز و عجیب و غریب معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر نوشته‌ایم. نامبرده در طول دوران حضورش در استان بوشهر همواره در مواردی که اصلا به او ربطی نداشته سخن گفته و باوجود هشدارهای مداوم اما او عادت دارد که برخی اوقات حرف‌هایی بزند که اگر آن را در ترازوی فکر و عدالت بگذارید شک نداشته باشید که نوعی توهین به شمار می‌رود.
از فرمایشات گرانقدر دکتر مجید خورشیدی: «امید می‌رود مردم استان بوشهر در آخرین سفر هیات دولت در سال 97 خاطره خوبی برای رئیس‌جمهوری رقم بزنند.» 

خورشیدی: «خوشحال هستم که هیچ وقت برخورد قهری با مردمی که مطالبه آنها آب بود صورت نگرفت!» کم مانده بود دستور کتک زدن مردم تشنه را هم صادر کنید، نکند اینجا دشت کربلا است که تشنه‌ها را می‌‌کشند؟ برادر جان، اینجا جمهوری اسلامی است و شما همه‌چیز را عوضی گرفته‌اید!

بامداد جنوب: بارها در مورد سخنان نغز و عجیب و غریب معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر نوشته‌ایم. نامبرده در طول دوران حضورش در استان بوشهر همواره در مواردی که اصلا به او ربطی نداشته سخن گفته و باوجود هشدارهای مداوم اما او عادت دارد که برخی اوقات حرف‌هایی بزند که اگر آن را در ترازوی فکر و عدالت بگذارید شک نداشته باشید که نوعی توهین به شمار می‌رود.
در حالی که قرار است رئیس‌جمهور در سفری چند ساعته به جنوب استان آمده و چند فاز باقیمانده از پارس جنوبی را در واپسین روزهای سال 1397 مورد بهره‌برداری رسمی برساند، در استانداری بوشهر نوعی جنب و جوش عجیب راه افتاده تا به هر شکل ممکن بتوانند گروهی از مردم را جهت استقبال از روحانی راهی جنوب استان کنند.

به‌نظر می‌رسد اوضاع آنقدر خراب است که مجید خورشیدی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به‌جای آنکه به مردم بگوید مطالبات‌تان را از دولت مطرح کنید و ما امیدواریم که رئیس‌جمهور در سفر به بوشهر وعده‌های خوبی به مردم بدهد، اما او نعل وارونه زده و از مردم می‌خواهد تا «خاطره خوشی را برای شیخ حسن روحانی رقم بزنند»! بخشی از سخنان گهربار و تاریخی دکتر مجید خورشیدی: «همه مردم استان اعم از شیعه، سنی، عرب و فارس با هر سلیقه سیاسی در آئین استقبال از رئیس دولت یک بار دیگر عظمت ایران اسلامی را رکورد بزنند. انتظار می‌رود مردم استان بوشهر در قالب استقبال از رئیس دولت تدبیر و امید بزرگی خود را به جهانیان نشان دهند. امید می‌رود مردم استان بوشهر در آخرین سفر هیات دولت در سال 97 خاطره خوبی برای رئیس‌جمهوری رقم بزنند.»

آقای خورشیدی، اینجا جمهوری اسلامی است، مردم دوست داشتند می‌آیند، دوست نداشتند نمی‌آیند. مگر رژیم شاهنشاهی است؟ شما در چه دوره و عصری زندگی می‌کنید؟ خوب برادر محترم که بارها برایت نوشته‌ایم یک بار حرف‌هایی را که می‌زنی مرور کن، حالا در استقبال هم رکورد زدیم، چه گیرمان می‌آید؟ نه اینکه شماها می‌روید و خودشیرینی می‌کنید که بله مردم استان بوشهر اینقدر راضی هستند که.... ما باید همچنان بمانیم؟ عزیز من، ما اطلاع داریم که برای جمع کردن 2000 نفر در سطح استان به چه تکاپویی افتاده‌اید، ما می‌دانیم چطور ستاد مردمی خیالی را ساخته‌اید و شهرداری‌ها در حال بالا بردن بنرهای ستادهای مردمی خیالی شما هستند. اینقدر بد کار کرده‌اید، آن اندازه به شعور مردم توهین کرده‌اید که مردم رغبتی در حمایت از شماها ندارند. متاسفانه رئیس‌جمهور هم چوب شماها را می‌خورد.

خورشیدی که انگار خیلی علاقه به زدن و بستن و این مسائل دارد در ادامه این برنامه حرف‌هایی زده که وزیر کشور باید رسما به آن ورود کند. او گریزی به مساله آب در تابستانی که گذشت زده و گفته است: : «خوشحال هستم که هیچ وقت برخورد قهری با مردمی که مطالبه آنها آب بود صورت نگرفت!» کم مانده بود دستور کتک زدن مردم تشنه را هم صادر کنید، نکند اینجا دشت کربلا است که تشنه‌ها را می‌‌کشند؟ برادر جان، اینجا جمهوری اسلامی است و شما همه‌چیز را عوضی گرفته‌اید!
بهتر است بیشتر ادامه ندهیم... ای کاش کسی بود به داد مردم استان می‌رسید. استانی با این همه ظرفیت در حال نابود شدن توسط گروهی شبه مدیر کم‌سواد است و بعد هم انتظارات بی‌جایی از مردم دارند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: