bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
گرفتار شدن مردم استان خوزستان به‌علت سیل، گروه‌ها و شرکت‌های مختلفی برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه دست به کار کرد. یکی از این شرکت‌ها پتروشیمی پارس بود که با ارسال محموله توسط نیروهای جهادی این پتروشیمی به اهواز، از قافله کمک‌رسانی‌ها عقب نماند.
بامداد جنوب: گرفتار شدن مردم استان خوزستان به‌علت سیل، گروه‌ها و شرکت‌های مختلفی برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه دست به کار کرد. 
یکی از این شرکت‌ها پتروشیمی پارس بود که با ارسال محموله توسط نیروهای جهادی این پتروشیمی به اهواز، از قافله کمک‌رسانی‌ها عقب نماند.
اولین محموله نیروهای جهادی شرکت پتروشیمی پارس به استان خوزستان و شهر اهواز اعزام شد که این محموله شامل یک دستگاه خودروی پیکاپ جهت حمل بار، تعداد ۱۰۰ عدد بیل، تعداد ۱۰۰ جفت چکمه، تعداد ۱۰۰عدد بارانی، تعداد ۵۰ عدد چراغ وایلر و تعداد ۳ هزار گونی پلاستیکی است.
همچنین در ادامه کمک‌های پتروشیمی پارس به سیل‌زدگان استان خوزستان، امروز تیم پزشکی این پتروشیمی به اهواز اعزام شد. این تیم پزشکی شامل یک دستگاه آمبولانس، پزشک، بهیار و داروهای مورد نیاز برای کمک به سیل زدگان است.

تیم پزشکی اعزامی پتروشیمی پارس از صبح روز شنبه جهت خدمات‌رسانی به مردم سیل زده خوزستان در شهر ویس مستقر شد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پارس، این کادر پزشکی جهادی در مناطق سیل زده خوزستان برای انجام خدمات درمانی با قایق به روستاها تردد و خدمت رسانی می‌کنند. تیم پزشکی جهادی پتروشیمی پارس شامل پزشک، بهیار، آمبولانس و داروهای مورد نیاز مردم سیل‌زده است.

برچسب ها: سیل ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر: