bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیمارستان سلمان فارسی دومین بیمارستان بزرگ استان بوشهر و به‌عنوان بازوی درمان سازمان تامین اجتماعی به شمار می‌رود که به ارائه‌دهنده خدمات رایگان به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌پردازد.
بامداد جنوب: بیمارستان سلمان فارسی دومین بیمارستان بزرگ استان بوشهر و به‌عنوان بازوی درمان سازمان تامین اجتماعی به شمار می‌رود که به ارائه‌دهنده خدمات رایگان به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌پردازد. در حالی که هزینه‌های کمرشکن درمان در طول سال‌های گذشته بسیاری از اقشار کارگر را به سمت استفاده از این بیمارستان سوق داده، اما نارسایی‌های صورت گرفته بیانگر آن است که آنها نمی‌توانند از این مراکز به خوبی استفاده کنند. 

بیمارستان سلمان فارسی در حال حاضر این مرکز با داشتن ٢٠٠ تخت ثابت و١٨٥ تخت فعال به‌عنوان بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی در ردیف یکی از بزرگ‌ترین مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور قرار دارد، هر چند این جایگاه چند وقتی است که دیگر در دسترس نیست و بخش درمان تامین اجتماعی با بحران‌های جدی دست و پنجه نرم می‌کند. 

در همین راستا یک منبع آگاه به خبرنگار بامداد جنوب گفته است که بخش داخلی مردان و جراحی زنان در بیمارستان سلمان فارسی به‌علت نصب کفپوش اپوکسی که به‌خاطر سهل‌ انگاری مسوولان بیمارستان از تاریخ 28/12/97 تاکنون نصب نشده، تعطیل بوده و به همین خاطر بستری اکثر بیماران کنسل شده است. این در حالی است پیمانکار از چند وقت پیش مشخص بوده، اما مسوولان بیمارستان ناتوان از تخریب یک بخش، باعث تعطیلی بیش از یک ماهه دو بخش مهم و اصلی این بیمارستان شدند. البته چند روزی است که کار نصب کفپوش شروع شده که به لحاظ زمانی گفته می‌شود چند هفته‌ای زمان می‌برد. 
گزارش می‌رسد که مسوولان این بیمارستان ناچار شده‌اند که بیماران را در بخش‌های غیرمرتبط بستری کنند که این کار باعث نارضایتی همشریان شده است و بیماران بیمه تامین اجتماعی به اجبار با پرداخت هزینه در بیمارستان‌های دیگر بستری شوند.
البته در این بیمارستان مسائل دیگری هم وجود دارد که بامداد جنوب تلاش خواهد کرد با مستندنگاری آن، اقدام به انتشار آنها کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: