bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
کنسرت موسیقی پاپ میثم ابراهیمی برای نخستین بار در بوشهر پنجشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 20 در سینما آوینی بوشهر به همت موسسه نشر موسیقی «دی بآذر» به روی صحنه می‌رود.
‌کنسرت میثم ابراهیمی برای نخستین بار در بوشهرمیثم ابراهیمی در این کنسرت قطعاتی شامل «لبخند عروسکی»، «یادته»، «عروسک»، «نفس عمیق»، «عزیزم»، «شب و ستاره»، «سکوت»، «فکرشو کن»، «دیوونه»، «خواب»، «خودتم می‌دونی»، «منو نگاه نکن»، «بیقرارم»، «یکی همیشه هست»، «عاشقت شدم»، «خونه فیروزه‌ای»، «جون و دلم»، «عشق پابرجاست»، «ته تنهایی»، «ولی عشق» و... را برای مخاطبان بوشهری‌اش اجرا خواهد کرد.

نوازندگانی که در این کنسرت میثم ابراهیمی را همراهی می‌کنند، عبارتند از: علی شروعی (نوازنده پرکاشن)، محمد دینار (نوازنده گیتار باس)، آراد یادگاری‌فرد (نوازنده گیتار الکتریک)، حسین احمدیان، محمدحسن ملکی (نوازنده گیتار کلاسیک)، علی تارثبوت (نوازنده درام) و حسین محمدیان (نوازنده کیبورد). مدیریت گروه اجرائی ابراهیمی در این برنامه برعهده علیرضا نصیری‌زاده است. 

میثم ابراهیمی متولد 8 شهریور 1364 در تهران است. وی  دانش‌آموخته رشته موسیقی (کاردانی) و رشته مدیریت فرهنگی (کارشناسی) است. ابراهیمی خوانندگی را از دوران نوجوانی شروع کرد و به‌مرور آن را به‌طور حرفه‌ای دنبال کرد. آغاز فعالیت حرفه‌ای وی را می‌توان از سال 85  دانست. همکاری با آهنگسازانی چون سیروان خسروانی، محمدرضا چراغعلی، محمدمهدی گورنگی، آرش ملک، فرزاد خردمند و … را می‌توان در کارنامه وی مشاهده کرد.
وی سابقه بازی در فیلم «حس خوب زندگی» به کارگردانی فرناز امینی را دارد که در این اثر نقش خودش را بازی ‌کرد و تیتراژ این فیلم را نیز خواند. افزون بر این، تیتراژهای متعددی را برای برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌های تلویزونی خوانده است که به این شرح است: «خانه فیروزه‌ای» (پشبکه سه سیما)، «امروز هنوز تموم نشده» (شبکه اول سیما)، «خانه مهر» (شبکه جهانی جام جم)، سریال «دردسرهای عظیم» (شبکه سه سیما) و سریال نوروزی «سر به‌راه». 

ابراهیمی دو آلبوم «نبض» (92) و «تگرگ» (93) را راهی بازار موسیقی کرده است. میثم ابراهیمی در آلبوم دومش یعنی «تگرگ» با مازیار فلاحی، محمد علیزاده، میلاد ترابی، پازل‌بند (علی رهبری و آرین بهاری)، علیرضا طلیسچی، مهرزاد امیرخانی، فواد غفاری، امیربهادر دهقان و آرش پاکزاد همکاری کرده است. وی همچنین قطعه مشترکی را با مازیار فلاحی خوانده است. ابراهیمی علاوه بر خوانندگی گاه آهنگسازی هم می‌کند؛ ولی به تازگی عمده تمرکزش را بر خوانندگی گذاشته است. همچنین این خواننده جوان پاپ که در آغاز بیشتر آهنگ‌‎های غمگین و آرام می‌خواند، اخیرا به خواندن قطعات شاد روی آورده است. خود وی در خصوص تغییر سبکش می‎‌گوید: «این تغییر و پریدن از ریتم غمگین و آرام به شاد خواسته مردم است. من یک خواننده هستم و هرچه مردم دوست داشته باشند، می‌خوانم. گرایش خودم بیشتر به سمت کارهای غمگین است؛ اما نظر و حرف مردم برای کارم در اولویت است.»
یادآوری می‌شود، کنسرت میثم ابراهیمی 12 اردیبهشت‌ماه برای نخستین‌بار در بوشهر ساعت 20 در سینما شهید آوینی به روی صحنه می‌رود.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، موسیقی ، کنسرت
نام:
ایمیل:
* نظر: