bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر اعلام کرد که ۴۸ درصد از جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.
پرویز رمضانی در نشست با فرماندار شهرستان دیر اظهار کرد: در راستای گسترش خدمات بیمه سلامت در نقاط مختلف استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.
وی از کاهش پرداخت از جیب مردم به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم بیمه سلامت یاد کرد و افزود: رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع عدالت‌محوری و ارتقای سطح کیفیت در ارائه خدمات از دیگر سیاست‌هاست.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به بهره‌مندی ۵۱۰ هزار نفر در استان بوشهر از خدمات بیمه سلامت، تصریح کرد: ۴۸ درصد از جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.
وی با بیان این‌که حدود ۸۰ درصد از این بیمه‌شدگان به‌صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند بیان کرد: ۷۰ درصد از هزینه‌ها مربوط به خدمات بستری و بیمارستانی و ۳۰ درصد پرداختی‌ها شامل خدمات سرپایی و دارویی است.
رمضانی با اشاره به پرداخت مطالبات مراکز و موسسات دولتی تا آذرماه ۹۷ به‌صورت کامل، خاطرنشان کرد: هزینه خدمات سطح یک در سال ۹۷ بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بوده است که بیش از هفت برابر نسبت به سال ۹۲ رشد داشته است.

وی با اشاره به پرداخت سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های خدمات سلامت به موسسات تشخیصی درمانی، ادامه ‌داد: همه خدمات صدور دفترچه به بخش خصوصی واگذار شده است که در ۲۸ دفتر خدمات دولت استان انجام می‌شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از هزینه‌کرد سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سطوح تخصصی برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها در شهرستان‌های دیر و عسلویه ساختمان اداری مستقل نداریم.

برچسب ها: جمعیت ، بیمه
نام:
ایمیل:
* نظر: