bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
هشدارها در مورد تاثیر مدیریت ضعیف و ناکارآمد استانداری بوشهر بر انتخابات مجلس یازدهم؛
کمتر از 10 ماه دیگر تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان داریم. در حالی که نمایندگان مجلس دهم به سرعت در حال تدارک ساز و کارهای انتخاباتی برای اسفندماه هستند، گفته می‌شود طرح‌هایی مانند استانی شدن انتخابات به دلیل نداشتن پشتوانه کارشناسی لازم از استحکام لازم جهت اجرایی شدن برخودار نیست.
بامداد جنوب: کمتر از 10 ماه دیگر تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان داریم. در حالی که نمایندگان مجلس دهم به سرعت در حال تدارک ساز و کارهای انتخاباتی برای اسفندماه هستند، گفته می‌شود طرح‌هایی مانند استانی شدن انتخابات به دلیل نداشتن پشتوانه کارشناسی لازم از استحکام لازم جهت اجرایی شدن برخودار نیست. 

با این حال فارغ از این مسائل آنچه مهم‌تر از این سازوکار به‌نظر می‌رسد آماده نبودن شرایط سیاسی لازم در استان بوشهر برای برگزاری انتخابات چه به روش قدیم و چه به روش جدید است. همانگونه که در طول ماه‌های گذشته روزنامه بامداد جنوب بارها و بارها به مسوولان امر هشدار داده که مدیریت کم‌توان و بسیار کم‌تجربه استان خطرناک است و همین کم‌توانی و نداشتن تجربه لازم و کافی می‌تواند در انتخابات پیش رو دردسرساز شود. خودی و غیرخودی کردن افراد و سیاسیون فعال در استان توسط معاون سیاسی و امنیتی استانداری، چینش انتخاباتی شهرداران و مدیران در برخی از شهرستان‌ها، ناتوانی و کم‌تجربگی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری که باعث شد تا در دوره فرمانداری‌اش در تنگستان رقیب روحانی رای بیشتری بگیرد و به همین دلیل هم ارتقا! داده شد، کم‌تجربگی برخی از فرمانداران و... 

باعث این اعلام خطر شده است. بامداد جنوب به‌عنوان یک نشریه امروز هشدار می‌دهد که اگر شخص وزیر کشور فکری به حال استان بوشهر نکند و اجازه دهد روند اختلاف‌افکنی میان جریان‌های سیاسی و دخالت‌های بی‌مورد برخی از طرف‌ها در استانداری بوشهر به نفع گروه و فرد خاص ادامه پیدا کند، نه تنها انتخابات اسفندماه دچار تنش خواهد شد، بلکه در شرایط بسیار حساس امروز کشور می‌تواند باعث خونریزی و سایر اتفاقات ناگوار دیگر هم شود، از همین‌رو، مسوولیت همه این مسائل بر عهده شخص عبدالرضا رحمانی فضلی است. به وزیر کشور هشدار داده می‌شود که در مورد مدیریت‌ استان بوشهر دقت کند چرا که امروز با یک دقت نظر و آوردن افراد باتجربه و مدیر می‌توان با بحران‌ها مقابله کرد ولی اگر امروز مدیریت صحیح صورت نگیرد و فرداروز اتفاقی ناگوار روی داد شک نکنید که هیچ‌کس حاضر به پذیرش مسوولیت نیست. 

برچسب ها: سیاسی ، مدیریت ، انتخابات
نام:
ایمیل:
* نظر: