bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عباس طبیب‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
دریانوردان بوشهر حالا با کسب سومین پیروزی خود در لیگ برتر، نشان داده است که با تیمی متشکل از بازیکنان بومی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.
بامداد جنوب - علی تنگستانی:
لیگ برتر فوتبال ساحلی سومین هفته خود را در حالی پشت سر گذاشت که دریانوردان بوشهر با غلبه بر حریف خود نه تنها توانست صدرنشینی خود را حفظ کند بلکه توانست سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر کشورمان را تجربه کند. شاگردان عباس طبیب‌نژاد تا این جای کار، خود را به‌عنوان شگفتی لیگ برتر معرفی کرده‌اند و به هیچ کدام از حریفان خود رحم نکرده‌اند. در این هفته از مسابقات، دریانوردان میزبان شهریار ساری بود که این دیدار با برتری قاطع و ۵ بر یک شاگردان عباس طبیب‌نژاد به پایان رسید. همانطور که در خبرهای روزهای گذشته خواندید، در این بازی تایم اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید ولی در تایم دوم و سوم، دریانوران قدرت خود را به حریف نشان داد و توانست چهار گل دیگر به‌ثمر برساند تا از همین حالا خود را یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کند. البته طبیب‌نژاد سرمربی تیم معتقد است که این تیم برای ماندگاری در لیگ برتر تلاش می‌کند نه قهرمانی. او در گفت‌وگویی که با ما داشت در مورد وضعیت تیم، مباحث مربوط به اسپانسر باشگاه و بازی حساس با تیم پارس جنوبی صحبت کرد که در ادامه مشروح آن را خواهید خواند. 

در حال حاضر ماندگاری در لیگ هدف اصلی ماست 
همانطور که قبلا گفته بودم، ما تیم را برای ماندن در لیگ بسته‌ایم و در حال حاضر هدفی جز این نداریم. به هر حال با توجه به وضعیت موجود نه جسارت برای قهرمانی داریم و نه توقعی از بازیکنان تیم. اگر بتوانیم این فصل را به سلامت رد کنیم، سال دیگر قول رتبه اول تا چهارم لیگ را خواهم داد ولی باز هم امیدوارم که با یاری خدا، در این فصل ماندگار شویم. به هر حال بازیکنان تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و به همین دلیل برای این‌که برای قهرمانی بجنگیم، باید به‌روزتر شویم. حالا هم خدا کمک کرده است که در سه بازی اول به پیروزی برسیم هر چند که این کار بسیار سخت است؛ به هر حال همانطور که گفتم هیچ کدام از بازیکنان ما در لیگ برتر بازی نکرده بودند و از صفر، مرحله به مرحله به اینجا رسیده‌اند. امیدوارم که با تلاش بازیکنان بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم ولی برای موفقیت به حمایت جدی نیاز داریم. متاسفانه در این مدت هنوز هیچ اسپانسری پیدا نشده است که اسپانسر تیم ما شود. اگرچه، خوشبختانه مسوولان استانداری و اداره ورزش و جوانان در تلاش هستند که بخشی از مشکلات ما را حل و فصل کنند. آنها قول حمایت داده‌اند و ما به‌خاطر قول و حرف آنها به آینده امیدوار هستیم. 

ما قوی نیستیم، حریفان ضعیف هستند
درست است که در سه بازی اول به پیروزی رسیده‌ایم ولی من معتقدم که تیم ما هنوز ضعیف است و مساله اصلی این است که فکر می‌کنم که تیم‌های حریف ضعیف‌ شده‌اند. به بچه‌ها گفته‌ام که برای این‌که بتوانیم به نتایج دلخواه خود برسیم باید در هر بازی سعی و تلاش بیشتری نسبت به بازی قبل به خرج دهیم. تیم دریانوردان هنوز خیلی کار دارد تا به مرحله‌ای برسد که انتظارش را داریم. 
«رضا ندومی جوان خوش استیلی که در بازی آخر این تیم هتریک کرد و در این سن و سال اندک خود را به‌عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گلی لیگ برتر فوتبال ساحلی مطرح کرده است. ندومی سه گل به‌ثمر رساند آن‌ هم در مقابل تیمی که امیرحسین اکبری، بازیکن ملی‌پوش و اصفهانی را در اختیار داشت اما یکی از پاس گل‌های او از سه گلش بیشتر به چشم آمد. جوان بوشهری در حرکتی پا به توپ و بسیار سخت روی ماسه‌ها بازیکنان حریف را جا گذاشت و موقعیت عالی گلزنی را برای هم تیمی‌اش ایجاد کرد تا نشان دهد کار تیمی را به‌خوبی از عباس طبیب‌نژاد آموخته است. در ادامه نظر طبیب‌نژاد در مورد این بازیکن را خواهید خواند».

ندومی به‌زودی به تیم ملی دعوت خواهد شد
اگر روند پیشرفت رضا ندومی به همین شکل باشد و بازی به بازی به‌روزتر شود، می‌تواند به جاهای خوبی در فوتبال کشور برسد. به هر حال، او یکی از ستاره‌های درخشان فوتبال ساحلی بوشهر است که مطمئنا در آینده‌ای نزدیک به تیم ملی کشورمان دعوت خواهد شد. تنها امیدوارم که با یاری خدا، ندومی همین روند پیشرفت را در پیش گیرد. همچنین معتقد هستم که تیم ملی باید از چنین ستاره‌هایی استقبال کند تا در آینده از نظر بازیکن به مشکل برنخورد. رضا ندومی واقعا آینده درخشانی خواهد داشت. 
«در هفته آینده شاهد تقابل دو تیم دریانوردان و پارس جنوبی هستیم که عباس طبیب‌نژاد واکنش جالبی به این مساله داشت».

بازی ما با پارس جنوبی یک دربی نیست
در ابتدا باید بگویم که اسم این بازی را نمی‌توان دربی گذاشت. این حرف را از این جهت می‌زنم که 9 بازیکن از این تیم به تیم ما تعلق دارند. در واقع من فکر می‌کنم که این بازی یک تمرین بین دو تیم است که ما بازیکنان آن را پرورش داده‌ایم. این‌که اسم این بازی را دربی بگذاریم غیرمنصفانه است. اگر اسم این بازی را دربی بگذاریم باید آن را با فیلم گلادیاتورها مقایسه کنیم. در آن فیلم امپراطورهای روم در بالا نظاره‌گر این بودند که برده‌ها همدیگر را بکشند و آنها از این مساله لذت ببرند. من به هیچ عنوان این بازی را یک دربی نمی‌دانم، چراکه بازیکنان این تیم پرورش یافته باشگاه ما هستند و هیچ تعلقی به پارس جنوبی ندارند. این مساله یک اجحاف تاریخی است که بر سر ما آمده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر: