bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
سال گذشته بود که در گزارشی کوتاه به مسائل و مشکلات بانک ملی استان بوشهر، فقط در یک حوزه کوچک اشاره کردیم، هر چند در مورد کارکردهای این بانک در استان گلایه‌های بسیاری از مردم به دست ما می‌رسد اما برای آرام کردن فضا معمولا کمتر می‌نویسم.
بامداد جنوب: سال گذشته بود که در گزارشی کوتاه به مسائل و مشکلات بانک ملی استان بوشهر، فقط در یک حوزه کوچک اشاره کردیم، هر چند در مورد کارکردهای این بانک در استان گلایه‌های بسیاری از مردم به دست ما می‌رسد اما برای آرام کردن فضا معمولا کمتر می‌نویسم. با این حال خبر هم داریم که چه حرف‌هایی پشت سر ما می‌زنند و چه مسائلی را مطرح می‌کنند، با این حال باید گفت که مدیرکل بانک ملی استان هنوز نتوانسته بر مشکلات موجود فائق بیاید و روز به روز نارضایتی‌های عمومی و حتی کارکنان این بانک از وی بیشتر می‌شود. پیش از این در مورد انتخاب رئیس حوزه بانک ملی گناوه نوشتیم که داریوش زراعتگر همواره افرادی را معرفی می‌کرد که یا مشکل داشتند یا مردم گناوه حاضر به قبول وی نبودند، در یک نوبت کار به جایی رسید که تجار و بازرگانان گناوه‌ای بر آن شدند تا سپرده خود را از بانک ملی این شهر خارج کنند. با این حال، به‌نظر می‌رسد مدیر حوزه گناوه همچنان حاشیه‌ساز است.

 گزینه نخست زراعتگر برای ریاست حوزه بانک ملی گناوه، فردی بنام خجسته بود که با مخالفت صریح مدیرعامل بانک ملی کشور و در هنگام معارفه‌اش ناچار به تغییر او شد، پس از آن نیز دو نفر دیگر معرفی شدند که هر دو نفر توفیقی نداشتند، مدیرکل بانک ملی استان بوشهر با این امید که آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر کسی حساسیت ندارد و مخالفان جدی گزینه‌اش در گناوه هم بازنشسته شده‌اند، دوباره خجسته را معرفی می‌کند. این بار اما نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی وارد شده و از زراعتگر درخواست می‌کند فردی را مدیر حوزه بانک ملی کند که پذیرش مردمی داشته باشد، اما با اصرار زراعتگر بر خجسته و بی‌محلی او به حجت‌الاسلام خدری، پای مدیرعامل بانک ملی کشور به وسط کشیده می‌شود. 

گفته می‌شود محمدرضا حسین‌زاده که از دردسرسازی و حاشیه‌سازی مدیرکل بانک ملی استان بوشهر عاجز شده و به‌شدت هم ناراحت، در تماس تلفنی از زراعتگر می‌خواهد که نام خجسته را برای همیشه از مدیریت حوزه بانک ملی گناوه خط بزند. حالا هر چند این اتفاق افتاده، اما مشخص نیست که آیا آقای مدیرکل بانک ملی می‌تواند روند و رویکردی مردمی داشته باشد و بانک ملی استان بوشهر را از چنین حواشی کنار بزند؟ بامداد جنوب در شماره‌های آینده با برخی از سرمایه‌گذاران و کسانی که خواستار دریافت تسهیلات بانکی جهت سرمایه‌گذاری هستند در مورد بانک ملی استان بوشهر گفت‌وگو خواهد کرد تا ابعاد بیشتری از مسائل موجود به اطلاع مردم برسد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: