bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیریت انتخابات مجلس تا پول‌های کثیف توسط باندهای قدرت و ثروت؛
امیدواریم که کسی با خواندن این چند سطر، ما را متهم به حمایت از فرد یا گروهی یا به قول معروف تبلیغ علیه نظام نکند، هدف از نوشتن این مطالب صرفا بالابردن سطح هوشیاری مردم و همچنین هشدار به مسوولان امر در وزارت کشور و دستگاه‌های امنیتی و قضائی است تا همین امروز متوجه فتنه بزرگی که ممکن است تا چند ماه دیگر استان بوشهر را در بر بگیرد باشند و احیاناً غافلگیر نشوند.
بامداد جنوب: امیدواریم که کسی با خواندن این چند سطر، ما را متهم به حمایت از فرد یا گروهی یا به قول معروف تبلیغ علیه نظام نکند، هدف از نوشتن این مطالب صرفا بالابردن سطح هوشیاری مردم و همچنین هشدار به مسوولان امر در وزارت کشور و دستگاه‌های امنیتی و قضائی است تا همین امروز متوجه فتنه بزرگی که ممکن است تا چند ماه دیگر استان بوشهر را در بر بگیرد باشند و احیاناً غافلگیر نشوند. هفته پیش بود که خبر انحلال شورای شهر برازجان و آبپخش توسط هئیت حل اختلاف منتشر شد، پرونده‌سازی این انحلال توسط معاونت امور عمرانی استانداری صورت گرفته و همه خط و ربط‌ها در این مورد را می‌دانند، با این حال بامداد جنوب پیش از آنکه مسائلی را در مورد 69 پلاک زمین در برازجان به شکل مستند، خبری کند، ضرورت یادآوری این مساله را که باید مراقب انحلال شورای شهر برازجان و آبپخش بود، دریافته و خواستار تحقیق دستگاه‌های امنیتی و قضائی در این مساله است. 

باخبر هستیم که فرد پشت پرده همه مشکلات استان که می‌خواهد انتخابات مجلس یازدهم را به‌ویژه در شهرستان دشتستان مدیریت و به زعم باطل خود مهندسی کند، در تماس با افراد مختلف از آنها می‌خواهد تا از ورود به عرصه انتخابات خودداری کنند. در همین راستا، تلاش دارند تا با انحلال شورای دو شهر بزرگ دشتستان، بی‌توجهی به رای و نظر مردم و انتخاب شهرداری از جنس و مطیع خود جهت گرفتن مجوزها و بدون نظارت شورا، با تزریق پول به این شهرداری‌ها مسیر را برای اهداف شوم خود هموار کنند. متاسفانه افراد حاضر در استانداری بوشهر صلاحیت برگزاری انتخابات مجلس را به دلایل مختلف ندارند و بسیاری از سیاسیون و فعالان مدنی از اینکه مبادا انتخابات منجر به نزاع در استان شود، ابراز نگرانی کرده‌اند.

 بی‌توجهی محض وزارت کشور به مسائل استانِ به‌شدت سیاسی بوشهر نیز مزید بر علت نگرانی مردم شده است. بامداد جنوب بر اساس تعهد ذاتی خود به‌عنوان یک رسانه ضمن هشدار در این مورد، در روزهای آینده پشت پرده بسیاری از مسائل شهرداری برازجان و ورود دستگاه‌های نظارتی را به صورت مستند، منتشر خواهد کرد تا مردم بیشتر متوجه دخالت‌های ناموجه افراد شوند. 

برچسب ها: سیاسی ، انحلال
نام:
ایمیل:
* نظر: