bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
حیاط خلوتی بنام دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر؛
شاید کسی زیاد از آنچه در برخی از اداره کل‌های استانداری بوشهر می‌گذرد، خبر نداشته باشد اما ما خبر داریم، زیاد هم خبر داریم. اینکه آنجا چه اتفاقاتی در حال روی دادن است، چه کسانی می‌روند و چه کسانی می‌آیند و اصولاً در حیاط خلوت استانداری بوشهر برای برخی اقدامات خاص چه می‌گذرد.
در دهیاری‌های استان بوشهر چه خبر است؟بامداد جنوب: 
شاید کسی زیاد از آنچه در برخی از اداره کل‌های استانداری بوشهر می‌گذرد، خبر نداشته باشد اما ما خبر داریم، زیاد هم خبر داریم. اینکه آنجا چه اتفاقاتی در حال روی دادن است، چه کسانی می‌روند و چه کسانی می‌آیند و اصولاً در حیاط خلوت استانداری بوشهر برای برخی اقدامات خاص چه می‌گذرد. همین چند سال پیش بود که استانداری بوشهر در اقدامی کاملا غیرقانونی و خودسرانه 12درصد از سهم آلایندگی و ارزش افزوده روستاها را به بهانه تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برداشت که باعث اعتراض بسیاری از شوراها و دهیاری‌ها شد، اما این اقدام هیچ‌وقت توسط نهادهای نظارتی مورد پیگرد قرار نگرفت که دلیل آن را نیز همه می‌دانند. 

با این حال هیچ وقت هم مشخص نشد میلیاردها تومان پولی که سالیانه از این دهیاری‌ها به شکل غیرقانونی برداشت می‌شد در چه حسابی قرار داشت و کسی هم خبر نشد که آیا از این حساب‌ها فردی یا گروهی منتفع شده‌اند یا نه؟ با این حال، تیم حاکم بر استانداری با انتخاب فردی به‌عنوان مدیرکل که اطاعت محض و خالص داشت و اصولا چیزی از این حوزه هم نمی‌دانست (مدیرکل امور بانوان چه ارتباطی با مسائل روستایی می‌تواند داشته باشد؟) روند فشار بر برخی از دهیارها، لاپوشانی برای گروهی از دهیاران متختلف – که ما در این مورد چند گزارش نوشته و به‌زودی اسناد مکتوب مالی و نامه‌های محرمانه در این مورد را رسانه‌ای خواهیم کرد- و قلع و قمع نیروهای کارکشته و دلسوز در دفتر روستایی را در پیش گرفت. 

بامداد جنوب در این مورد بدون شک و شبهه، گزارش‌های مستندی را منتشر خواهد کرد. متاسفانه به دلیل هیچ‌کاره بودن نماینده دولت و بی‌اختیار بودنش در امور اجرایی (نامبرده در حوزه حرف زدن اختیار کامل دارد که امیدواریم از این گفته ناراحت نشود، چرا که ما عمل خاصی از وی ندیدیم، به بحران در اداره کل میراث فرهنگی استان، آموزش و پرورش، اداره برق، فرمانداری دشتستان، دو بخشداری استان و... دقت کنید تا صحت این صحبت‌ها مشخص شود) ما ورود خواهیم کرد و مسائل و پشت پرده‌ها را به صورت شفاف به اطلاع مردم، به ویژه اهالی شریف روستاهای استان خواهیم رساند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: