bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
پس از هیاهوهای یک ‌شبه هواداران شاهین و رسانه‌های بوشهر؛
علی پورتنگستانی: فصل شروع نشده، حاشیه‌های شاهین به اوج خود رسیده تا جایی که عبدالله ویسی به‌خاطر کارشکنی برخی از افراد که به‌خوبی آنها را می‌شناسیم سه‌شنبه از سمت خود استعفا کرد، مساله‌ای که البته به‌نظر قابل حل می‌رسد.


علی پورتنگستانی: 

فصل شروع نشده، حاشیه‌های شاهین به اوج خود رسیده تا جایی که عبدالله ویسی به‌خاطر کارشکنی برخی از افراد که به‌خوبی آنها را می‌شناسیم سه‌شنبه از سمت خود استعفا کرد، مساله‌ای که البته به‌نظر قابل حل می‌رسد.گویا حاشیه‌ها و مشکلات تیم‌های بوشهری این روزها تمامی ندارد. هر روز که از خواب بیدار می‌شویم با یک تیتر عجیب و غریب که گواه مشکلی تازه برای یکی از نماینده‌های استانمان است، روبه‌رو می‌شویم و به‌نظر می‌رسد این رویه همچنان ادامه داشته باشد. طی چند روز گذشته مسائل مربوط به نقل و انتقالات باشگاه پارس جنوبی حسابی در رسانه‌ها سر و صدا کرد تا آنجا که برخی از واکنش‌ها به این مساله بسیار تند بود. ما هم در این رابطه گزارشی نوشتیم تا ببینیم واقعا در پارس جنوبی چه خبر است، ما دوررادور وضعیت شاهین شهرداری را نیز بررسی می‌کردیم. تیمی که امسال با سرمربیگری عبدالله ویسی در لیگ برتر به میدان می‌رود و اگرچه بازیکنان نامی به‌خدمت نگرفته ولی خواسته‌اش این بود که امسال در شاهین شاهد جوانگرایی باشیم، اگرچه او نمی‌دانست که برخی از افراد در درون و بیرون باشگاه ممکن است خواسته‌هایی از او داشته باشند که غیرمعقول است.

در گذشته نیز شاهد بودیم که افرادی در باشگاه شاهین به‌شدت در کارهای باشگاه دخالت می‌کردند و سعی بر این داشتند که به هر شکلی باشگاه را حول تصمیمات خود بچرخانند که نتیجه آن یک سقوط فاجعه‌بار و البته نابودی شاهین بود. حالا شاهین پس از سال‌ها با یک کار گروهی و البته پشتکار بالا باز هم به لیگ برتر برگشته تا خاطرات خوش گذشته را تکرار کند ولی مثل این‌که این بازگشت به معنای بازگشت افرادی است که فقط به‌دنبال اهداف خود و سوء‌استفاده از نام شاهین هستند.

اجازه دهید به بحث اصلی گزارش امروز خود بپردازیم. سه‌شنبه‌شب گزارشی در سایت ورزش3 منتشر شد که برای یک لحظه شوک بزرگی به هواداران شاهین و فوتبال‌دوستان استان وارد کرد. عبدالله ویسی از سمت سرمربیگری شاهین شهرداری استعفا کرد. در متنی که ویسی به این سایت داده بود، آمده بود که: «خودتان می‌دانید که من پیشنهادهای زیادی از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی داشتم و حتی سرمربی‌گری تیم امید هم به من پیشنهاد شد اما به‌دلیل این‌که به مردم خوب استان بوشهر تعصب داشتم و خاطرات خوبی با آنها داشتم در نهایت تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم و در این تیم محبوب بمانم.

با این حال یکی دو نفر اجازه ندادند که ما کارمان را به‌خوبی پیش ببریم و در نهایت من تصمیم گرفتم از سمت خود استعفا کنم تا جا برای آنهایی که دوست دارند جای من را بگیرند باز شود. آنها دو نفر از اعضای شورای شهر بوشهر هستند که من حتما به‌موقع نام آنها را رسانه‌ای می‌کنم تا مردم بدانند به چه کسانی رای داده‌اند. خودتان می‌دانید که این تیم را بومی بستیم تا جوان‌های خوب استان بوشهر بتوانند در آن رشد کنند اما عده‌ای اجازه ندادند که من کارم را انجام بدهم و به همین دلیل از مردم خوب بوشهر عذرخواهی و از هدایت تیم فوتبال شاهین کناره‌گیری می‌کنم».

اما دلیل اصلی استعفا ویسی چه بود؟ یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ما در این رابطه گفت: تا آنجا که من خبر دارم، وقتی مدیر رسانه‌ای تیم معرفی شد ویسی با این مساله مخالفت کرد، چراکه ایشان اعتقاد داشتند که مدیر رسانه‌ای باشگاه را سرمربی تیم معرفی می‌کند. البته طبق قانونی هم که فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده است، مدیر رسانه‌ای باشگاه با تصمیم مستقیم سرمربی انتخاب می‌شود. حالا این وسط گفته شده که برخی از افراد مهم شهر بوشهر در این انتصاب نقش بزرگی داشته‌اند و در واقع این انتخاب حاصل نظر مستقیم آنها بوده است. آقای ویسی از این نوع رفتار به‌شدت ناراحت شده و روز گذشته به بوشهر بازگشته تا پس از صحبت با مسوولان شهرداری و باشگاه نظر نهایی خود را اعلام کند. لازم به ذکر است که آنها قرار بود مثل شب گذشته جلسه مهمی برگزار کنند تا آقای ویسی جدیدترین شرط‌های خود را برای ماندن در شاهین شهرداری مطرح کند.

همچنین یکی دیگر از افراد که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگویی کوتاه با ما تاکید کرد که «این مسائل خیلی زود حل و فصل خواهند شد و آقای ویسی به احتمال 90 درصد در شاهین ماندنی است. تماشاگران شاهین هم خیلی خود را درگیر حواشی و صحبت‌هایی که برخی از کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کنند، نکنند و مطمئن باشند که ویسی در شاهین خواهند ماند».

و اما پیگیری‌ها نشان داد که واقعا پای یکی افراد قدیمی باشگاه شاهین در این مساله در میان است، البته با کمک یکی از نزدیکانش که او هم یکی از افراد مهم شهر است. آنها در تلاش هستند که به هر طریقی در امور باشگاه شاهین دست ببرند و برخی از تصمیم‌های مهم این باشگاه را خود بگیرند. مشخص نیست که هدف این افراد از انجام چنین کارهایی چیست؟ نکته جالب این است این خانوده خود را یکی از متعصب‌ترین هواداران شاهین می‌داند، اگرچه رفتار و کارهای آنها به ما نشان می‌دهد که آنها خیلی هم به فکر باشگاه نیستند و بیشتر به‌دنبال اهداف و منافع خود هستند. بیشتر از این نمی‌خواهم به این مساله بپردازم، چراکه فکر می‌کنم این روزها آرامش بهترین چیز برای باشگاه شاهین شهرداری است. باشگاه حتی در مقابل یک حاشیه کوچک هم نمی‌تواند مقاومت کند و خیلی زود همه در این باشگاه به جان هم می‌افتند.

در نهایت باید گفت که با توجه به مسائل پیش آمده بهتر است افرادی که در این مسائل دست داشتند از خواسته‌های خود بکاهند و بگذارند تیم شاهین شهرداری در آرامش و بدون حاشیه وارد مسابقات لیگ برتر شود. آنها باید بدانند که این‌گونه رفتارها حتی تماشاگران شاهین را از آینده این تیم نگران کرده است. تماشاگرانی که پس از سال‌ها بار دیگر تیم محبوب خود را در لیگ برتر می‌بینند. آنها دیگر تحمل این را ندارند که تیم محبوبشان به‌خاطر جاه‌طلبی و سو‌ءاستفاده برخی از افراد، به مرز نابودی کشیده شود. لطفا، به این هواداران دلسوز و دلگرم خیانت نکنید!


نام:
ایمیل:
* نظر: