bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
طرح کاداستر برای یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع اراضی ملی و ۴۰۰ هزار مترمربع مستثنیات استان بوشهر طی سه سال انجام می‌شود.
طرح کاداستر در ۲.۲ میلیون مترمربع از اراضی کشاورزی استان بوشهر اجرا می‌شود

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهرگفت: طرح کاداستر برای یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع اراضی ملی و ۴۰۰ هزار مترمربع مستثنیات استان بوشهر طی سه سال انجام می‌شود.

 محمدتقی منوچهری ظهر امروز در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی استان بوشهر با اشاره به اینکه توجه به امنیت غذایی از اولویت‌های مهم استان بوشهر است اظهار داشت: با فرهنگ و مدیریت جهادی می‌توانیم در بخش تامین امنیت غذایی جامعه فعالیت کنیم.

وی به بحران کم‌آبی در استان بوشهر پرداخت و افزود:  برای مقابله با کم‌آبی اصلاح شیوه آبیاری به خصوص در بخش نخیلات دراولویت‌های استان قرار دارد که این مهم امسال اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه ساخت شهرک‌های کشاورزی نیمه نخست امسال اجرایی می‌شود افزود: برای ایجاد شهرک‌های کشاورزی که طرح مطالعات آن آغاز شده امسال اجر
ایی می‌شود و 13 نقطه استان بوشهر برای ایجاد این شهرک‌ها تعیین شده است.
منوچهری با بیان اینکه شهرک‌های کشاورزی تحول مهمی در حوزه کشاورزی، بازاریابی و صادرات ایجاد می‌کند افزود: درشهرک‌های کشاورزی زنجیره تولید، بسته بندی، بازار، صادرات محصولات ایجاد می‌شود.

وی از اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی خبرداد و گفت: با توجه به حجم زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی طرح کاداستر برای یک میلیون و 800 هزار مترمربع اراضی ملی و 400 هزار مترمربع مستثنیات طی سه سال انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: با اجرای طرح کاداستر کشاورزان برای زمین‌های کشاورزی خود سند تک برگ دریافت می‌‌کنند.

منوچهری به توسعه گلخانه‌ها در استان بوشهر پرداخت و افزود: برای احداث گلخانه‌ها امسال اعتبار مناسبی در قالب تسهیلات به وزارت جهاد کشاورزی تخصیص یافته است.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: