bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸
دو لیدر محبوب در جلسه پیشکسوتان شاهین مطرح کردند؛
علی پورتنگستانی: در این چند روز اهانت‌های زیادی شنیدند و حالا حرف و کلامشان دو جمله است؛ ما دیگر به ورزشگاه نمی‌رویم و از الان تنها خواسته‌مان این است که نام بزرگ شاهین از روی باشگاه شهرداری بوشهر برداشته شود.

علی پورتنگستانی:

در این چند روز اهانت‌های زیادی شنیدند و حالا حرف و کلامشان دو جمله است؛ ما دیگر به ورزشگاه نمی‌رویم و از الان تنها خواسته‌مان این است که نام بزرگ شاهین از روی باشگاه شهرداری بوشهر برداشته شود.

شاهین شهرداری بوشهر روز پرالتهابی را سپری می‌کند، روزهایی که البته قبل از شروع لیگ برتر آن را پیش‌بینی کرده بودیم ولی متاسفانه حالا اتفاق‌هایی در بیرون از این باشگاه رخ داده است که باید به‌خاطر آن تاسف خورد. اتفاق‌هایی که باعث ناراحتی بسیاری از هواداران واقعی شاهین و مردم شهر بوشهر شده است. همان‌طور‌که می‌دانید، پس از پایان بازی شاهین شهرداری و فولاد، شعارهای زیادی از سوی هواداران این باشگاه علیه مسوولان باشگاه سر داده شد و خواسته آنها این بود که باید حمایت‌ها از این تیم بیشتر شود. اما در این بین برخی از افراد که خود را هواداران شاهین می‌نامیدند، به‌خاطر این شعارها، انگشت اتهام را به سمت دو لیدر قدیمی و بزرگ شاهین، یعنی بیژن شیرآلی و جمشید پولادی بردند. اتفاقی که باعث شد برخی از هوادارنماها به سمت محل کسب و کار این دو لیدر هجوم ببرند و خانواده‌ آنها را تهدید کنند. همین مساله باعث شد تا هر دو لیدر شاهین موضع‌شان نسبت به این باشگاه به‌طور کامل تغییر کند و حالا خواستار این هستند که اسم شاهین باید از روی این باشگاه برداشته شود. البته پیشکسوتان باشگاه شاهین که هر چند مدت به سراغ یکی از بزرگان تیم می‌رفتند، در این روزهای سخت این دو لیدر را فراموش نکردند و به دیدار آنها رفتند تا حمایت خود از آنها را اعلام کنند. در این جلسه حرف‌های زیادی رد و بدل شد. در ادامه این گزارش ابتدا به صحبت‌های بیژن شیرآلی و سپس به سخنان جمشید پولادی، دو لیدر شاهین می‌پردازیم که اعلام کرده‌اند دیگر برای حمایت از باشگاه شهرداری به ورزشگاه نمی‌روند.

بیژن شیرالی در این جلسه در مورد اتفاق‌های اخیر گفت: در ابتدا باید بگویم که شاهین شهرداری دیگر برای من مرده است. شاهین یعنی اخلاق، پرواز، ایثار، فداکاری و درس ولی در حال حاضر این تیم هیچکدام از این ویژگی‌ها را ندارد. شش سال پیش بود که به اصرار بسیاری وارد این باشگاه شدم و از این تیم حمایت کردم ولی برخی مسائل باعث شد تا به مدت دو سال از شاهین شهرداری دوری کنم تا این‌که وقتی تیم شهرداری به لیگ دسته دو رسید خیلی از بزرگان شاهین نزد بنده آمدند و تاکید کردند که «مسوولان شهرداری و شورا به‌دنبال احیا کردن نام شاهین هستند و حالا وقت این است که تو که بزرگ لیدرهای شاهین هستی، وارد میدان شوی و از این تیم حمایت کنی.» من با حرف‌های آنها احساساتی شدم و قبول کردم که از این تیم حمایت کنم. ولی وقتی به این تیم آمدم تازه فهمیدم که چه اشتباهی کرده‌ام. مثلا تعدادی از افراد پیش مسوولان باشگاه بدگویی من را می‌کردند و وقتی پیش من می‌آمدند، بدگویی آنها را می‌کردند. حال حرف من این است که وقتی نه نیاز مالی به باشگاه داشتم و نه نیاز اجتماعی، چرا باید در میان برخی از این آقایان گرفتار شوم؟ من دوست دارم در کنار شما پیشکسوتان شاهین باشیم چراکه شما به من درس‌های زیادی آموخته‌اید نه این آقایان که به جز گرفتاری چیزی دیگری برای من نداشته‌اند. در این باشگاه به من به‌خاطر عکس گرفتن با سرمربی تیم تهمت می‌زنند، آیا واقعا این تیم، تیم شاهین است؟ در شاهین، سرمربی تیم افتخار لیدر و تماشاگرانش است و ما باید تا آخر از او حمایت کنیم. من از همینجا رسما اعلام می‌کنم که این تیم نه تنها تیم شاهین نیست بلکه لیاقت اسم آن را ندارد. من چطور می‌توانم در میان افرادی که از اسم شاهین سوء‌استفاده می‌کنند، برند شاهین را زنده نگه دارم؟ من از تیم کنار می‌کشم تا حداقل احترامم در میان مردم حفظ شود وگرنه مطمئنم اگر در این مجموعه بمانم به‌نوعی به مردم و هواداران شاهین خیانت کرده‌ام.

همچنین جمشید پولادی هم در مورد مسائلی که این روزها برایش رخ داده است، خاطرنشان کرد: من از همه شما پیشکسوتان عزیز باشگاه شاهین تشکر می‌کنم که به نزد ما آمدید آن هم در روزهایی که برخی از افراد حاشیه‌های زیادی برای ما و خانواده‌هایمان درست کرده‌اند. به هر حال شما افتخار ما هستید و از این‌که بنده را مورد احترام خود قرار داده‌اید ممنونم. متاسفانه در چند روز گذشته یک نفر که خود را پیشکسوت شاهین می‌نامد باندی تشکیل داده است که من و آقا بیژن را مورد اذیت قرار دهند. باور کنید من امشب با استرس فراوان برای حضور در جلسه خود را به اینجا رسانده‌ام. چرا باید با منی که سال‌ها برای برند شاهین خدمت کرده‌ام و به‌خاطر این تیم از خیلی از چیزها گذشتم، اینطور رفتار شود؟ من در هر جایی که نشسته‌ام گفته‌ام که این تیم مدیر فنی ندارد، مدیری که باید از میان شما انتخاب می‌شد. شما الان نگاهی به ساختار تیم شهرداری بیاندازید متوجه می‌شوید که مسوولان این باشگاه به هیچ عنوان فوتبالی نیستند. اندک فوتبالی‌هایی که در این باشگاه هم فعالیت می‌کردند، به هر دلیلی برکنار شدند. متاسفانه در حال حاضر افرادی در این باشگاه حضور دارند که بی‌خیال این تیم هستند و چه شاهین ببرد و چه ببازد، فرقی به حال آنها نمی‌کنند، چراکه دلسوز باشگاه نیستند. من می‌خواهم تا قبل از این‌که آبروی اسم شاهین بیشتر از این برود، اسم آن از روی باشگاه شهرداری بوشهر بردارند. همچنین با برخوردی که در این چند روز با من و خانواده‌ام شده است، من دیگر برای حمایت از این تیم به ورزشگاه نمی‌روم.

در ادامه این گزارش به سراغ سه نفر از پیشکسوتان باشگاه شاهین رفتیم که حامی هر دو لیدر شاهین هستند و برای آنها احترام زیادی قائلند.

منصور کاوه‌ئیان، که یکی از پیکسوتان شاهین شهرداری است، پس از پایان مراسم تقدیر از دو لیدر شاهین در گفت‌وگو با بامداد جنوب گفت: ما امشب برای حمایت از دو لیدر قدیمی باشگاه شاهین نزد آنها آمدیم چراکه در روزهای اخیر رفتار نامناسبی با آنها شده است. زمانی که من در شاهین بازی می‌کردم، آقای شیرآلی جوان بود ولی از روی سکوها با حس و حال خودش از ما حمایت می‌کرد و برای این تیم می‌جنگید. از آن موقع تا به الان چهل سال گذشته ولی همچنان می‌بینیم که آقای شیرآلی برای اسم و برند شاهین می‌جنگد. آقای پولادی هم از زمانی که کودک بود، در کنار این تیم بوده و به ورزشگاه می‌آمد و از شاهین حمایت می‌کرد. آقای شیرآلی و پولادی از خیلی چیزها در زندگی‌شان زدند تا در کنار شاهین باشند و به این باشگاه خدمت کنند. آنها برای این باشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند و الان وظیفه ماست که به‌عنوان پیشکسوتان باشگاه از این مردان بزرگ و زحمت‌کش تقدیر کنیم، گرچه این وظیفه متولیان تیم شاهین شهرداری بوشهر است که این کار را انجام دهند. متاسفانه آنها این کار را انجام ندادند تا همین مساله باعث شود عده‌ای به‌عنوان هواداران شاهین برای این دو نفر مشکل ایجاد کنند. در شاهین باندبازی و این گروه و آن گروه نداریم بلکه هدف ما این است که همه در کنار هم برای موفقیت باشگاه شاهین بجنگیم. لازم به ذکر است که ما برای تقدیر از این دو نفر نزدشان آمده‌ایم نه برای ایجاد تفرقه در باشگاه.

رحیم ایساوندی یکی دیگر از پیشکوستان باشگاه شاهین در این مورد تاکید کرد کرد: آقایان بیژن شیرآلی و جمشید پولادی دوتا از قدیمی‌ترین لیدرهای باشگاه شاهین هستند و در این سال‌ها، این دو نفر روی سکوهای ورزشگاه تا آخرین لحظه با شور و اشتیاق از تیم محبوب خود حمایت کرده‌اند. به‌دلیل مسائلی که در چند روز گذشته برای این دو لیدر رخ داده است، من و دیگر پیشکسوتان باشگاه شاهین از آنها حمایت می‌کنیم و برای آنها ارزش زیادی قائل هستیم چراکه زحمت‌کشیده‌های این باشگاه هستند. اگر بنده و امثال بنده در این باشگاه به جایی رسیدیم و در این شهر معروف شده‌ایم، من فکر می‌کنم به‌خاطر آقایان شیرآلی و پولادی است که مورد احترام تمام تماشاگران واقعی شاهین و مردم استان بوشهر هستند. من مطمئنم اگر این دو نفر روی سکوهای ورزشگاه نباشند، در استادیوم هیچ تشویقی صورت نمی‌گیرد. من به‌عنوان پیشکسوت باشگاه شاهین از شهرداری و شورای شهر بوشهر یک سوال دارم و آن هم این است که آیا شما واقعا پیشکسوتان باشگاه را می‌شناسید؟ آیا تا به الان یک جلسه با پیشکسوتان شاهین برگزار کرده‌اید؟ من از آنها می‌خواهم که حتما با پیشکسوتان باشگاه یک جلسه برگزار کنند. به هر حال همان‌طور‌که گفتم مشکل امروز باشگاه شاهین شهرداری این است که نمی‌داند پیشکسوتان این باشگاه چه کسانی هستند.

همچنین احمد شاکر یکی دیگر از پیشکسوتان شاهین در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد اهانتی که این روزها به دو لیدر محبوب شاهین شده است، گفت: در این چند روز ما چیزهایی شنیده‌ایم که باعث تاسف همه مردم شهر بوشهر شده است. این دو لیدر از زمانی که ما در باشگاه شاهین بازی می‌کردیم، حامی این تیم بودند، نه به‌خاطر مسائل مالی بلکه به‌خاطر عشقی که به این تیم داشتند. آنها در سرما و گرما روی سکوها از تیم شاهین حمایت می‌کردند. من زمانی که فهمیدم برخی از تماشاگرنماها به این دو لیدر قدیمی و با ارزش شاهین اهانت کرده‌اند و در مقابل محل کسب و کارشان به خانواده‌شان فحاشی کردند، به شدت ناراحت شدم. به هر حال همه ما می‌دانیم که مکتب باشگاه شاهین فحاشی نبوده بلکه مکتب این باشگاه ادب و معرفت بوده است. از نظر من خود باشگاه شهرداری هم در حال حاضر در حال خودزنی است. وقتی شما احترام لیدر و پیشکسوتان باشگاه را نگه ندارید، تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آید و همین مساله کاملا به ضرر تیم شاهین شهرداری است. مساله‌ای که در چند بازی گذشته شاهین مشهود بوده و همان‌طور‌که دیده‌اید، هر بازی نسبت به بازی گذشته تماشاگر کم‌تری به ورزشگاه می‌آید. در حال حاضر با این‌که شهرداری نام بزرگ شاهین را یدک می‌کشد ولی نوع تیمداری در این باشگاه به هیچ عنوان در شان شاهین نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر: