bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۸
شاهین و حسرت از دست دادن یک فرصت دیگر؛
علی پورتنگستانی: در دیداری که شاهین با پیروزی در آن می‌توانست بعد از مدت‌ها از تیم گل‌گهر در جدول عبور کند، مهاجمان این تیم و البته اشتباه‌های داوری مانع این اتفاق شد، اگرچه صنعت نفتی‌ها هم از کسب یک امتیاز در بوشهر راضی نبودند.

علی پورتنگستانی:

در دیداری که شاهین با پیروزی در آن می‌توانست بعد از مدت‌ها از تیم گل‌گهر در جدول عبور کند، مهاجمان این تیم و البته اشتباه‌های داوری مانع این اتفاق شد، اگرچه صنعت نفتی‌ها هم از کسب یک امتیاز در بوشهر راضی نبودند.

در ادامه هفته چهاردهم لیگ، تیم‌های شاهین بوشهر و نفت آبادان در حالی از ساعت 16:30 دقیقه به مصاف هم رفتند که مربیان کروات از این دیدار تنها برد می‌خواهند. بازی در نیمه اول بدون موقعیت خاصی دنبال می‌شد و اشتباه‌های متوالی در میانه میدان، شوت‌های بی‌هدف از راه دور باعث شده بود که نیمه اول جذابیت خاصی نداشته باشد. تیم شاهین شهرداری بوشهر در بازی‌های گذشته که ناکامی‌های بسیاری در کارنامه خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارد با تغییر سرمربی تاکتیک‌های خود را مورد توجه قرار داد ولی این مهم هم هنوز نتوانسته مشکلات این تیم را در این رقابت‌ها بهبود ببخشد. از آن طرف صنعت نفت آبادان که هم جایگاه خوبی در جدول مسابقات داشت، با چند تغییر وارد میدان شده بود اما نتوانست مثل بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است. اگرچه باید گفت که بارش باران در نیمه اول هم تاثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان هر دو تیم داشت.

شاهین بوشهر برای فرار از قعر جدول و نفت آبادان برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز زیادی به سه امتیاز این مسابقه داشتند و همین موضوع باعث اهمیت بازی شده بود. صنعت نفت در شرایطی گام به میدان گذاشت که ناصر سالاری را به‌دلیل محرومیت و محمد اهل‌شاخه را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و در تیم شاهین نیز امیرحسین موسی‌زاده و میلاد صارمی به‌خاطر مصدومیت غایب بودند. نیمه اول این مسابقه توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و دروازه‌‌های دو تیم به جز چند ضربه از راه دور با تهدید جدی روبه‌رو نبود تا اینکه در آخرین دقایق این نیمه سبزپوشان صنعت نفت صاحب یک ضربه پنالتی شدند و عیسی آل‌کثیر، مهاجم گلزن صنعتی‌ها از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت و 45 دقیقه نخست با همین گل به سود نفت آبادان تمام شد.

در نیمه دوم، تیم شاهین بوشهر برای جبران گل خورده دست به تعویض‌هایی در بخش تهاجمی زد و با اضافه کردن صفرزاده و کریمی سعی در افزایش فشار به خط دفاعی صنعت نفت و رسیدن به گل مساوی داشت. این فشار سرانجام در دقیقه 82 با اعلام یک پنالتی مشکوک به ثمر نشست و حسین مالکی این پنالتی را تبدیل به گل مساوی کرد و مصاف این دو تیم جنوبی در نهایت به تساوی یک یک انجامید.

بهترین بازیکن

مثل چند بازی گذشته، ماکسیما گلر گرجستانی شاهین در این دیدار هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. او که تک گل دریافتی‌اش روی ضربه پنالتی بود چندین و چندبار دروازه تیمش را نجات داد تا به‌نوعی بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد. حتی در یک صحنه با یک واکنش زیبا مانع از گلزنی صنعت نفتی‌ها شد. در نهایت می‌توان گفت که این دروازه‌بان تا الان بهترین خرید بوشهری‌ها بوده است. همچنین باید گفت که محمود مطلق‌زاده نیز از صنعت نفت در دقایق حضورش در زمین عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت.

کریستیچوویچ: متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می‌کنند

میشو کریستیچوویچ، سرمربی شاهین شهرداری، در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان، اظهار کرد:متاسفانه در شرایط سختی هستیم و هر ۵-۴ روز یکبار با تیم‌های خوب و قوی بازی داریم و زمان لازم را برای تمرینات نداریم. وقتی وارد رختکن شدم بازیکنان واقعا ناراحت بودند که نتوانسته‌اند برنده بازی باشند. تیم نفت آبادان تیم خوبی است و ما خوشحال هستیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم. بارش باران باعث شده بود که زمین مقداری لیز شود و متاسفانه در نیمه اول بازیکنانمان زیاد زمین خوردند. خداراشکر که در پایان بازی را نباختیم، بازیکنان ما واقعا تلاش کردند. متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می‌کنند و پنالتی که برای حریف گرفته شد و حتی دو پنالتی برای ما گرفته نشد و این یک مشکل بزرگ است. متاسفانه نتایج مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده است اما با تیم بزرگی بازی کردیم و مساوی هم برای ما خوب است.

وی در ادامه یادآور شد: خوشحالم که بازیکنانم تلاش خود را برای بُرد انجام داده‌اند و واقعا در حال حاضر ما تحت فشار زیادی هستیم و نمی‌توانیم به‌راحتی درباره برد صحبت کنیم. متاسفانه بازی آخر نیز با داور مشکل داشتیم و بازی پیش از آن نیز همینطور اما پس از گذشت ده روز هیچ‌کسی درباره داور صحبت نمی‌کند و همه تنها نتایج را می‌بینند. من به این اعتقاد دارم که اگر تمرین کنیم بازیکنان روز به روز بهتر خواهند شد و مطمئنم که در آینده نیز بهتر از این خواهیم شد. در این لحظه می‌توانم بگویم که بازیکنانم واقعا دارند تلاش می‌کنند. به ما اعلام کرده‌اند که فردا یا پس فردا هم یک پرداختی به بازیکنان انجام می شود. متاسفانه بازیکنان کمتری در هافبک داریم و آقای صارمی و موسی‌زاده مصدوم هستند و به این سادگی نمی‌توانیم تعویض‌ها را در زمان بازی انجام دهیم. این مشکلات حال حاضر است، لوکا در پستی بازی می‌کند که پست خودش نیست و آقای شیری‌زاده ضربه ای خورده‌اند و نمی‌توانند بازی کنند، ما نمی‌نشینیم و گریه کنیم و بگوییم بازیکن نداریم. صادقانه می‌گویم که مشکلات زیادی داریم اما برای نتایج بهتر و بهتر تلاش می‌کنیم.

اسکوچیچ: از نتیجه مساوی خوشحال نیستیم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از دیدار و تساوی با تیم شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی، گفت: واقعا من و بازیکنانم از کسب نتیجه مساوی خوشحال نیستیم. فکر می‌کنم ما تیم بهتر بودیم و این در بازی کاملا مشخص بود. بعضی از زمان‌های بازی بازیکنان ما خیلی راحت توانستند حمله‌های خوب انجام دهند و این موضوع باعث می‌شد که تیم خیلی ریلکس باشد و آن اتفاقی که امروز افتاد رخ دهد. به حریفمان تبریک می‌گویم، چون در پنج بازی نتیجه مساوی کسب کرده‌اند و برای بقا می‌جنگند. ما چون دو امتیاز را از دست دادیم خیلی خوشحال نیستیم ولی باید تمرکز خود را بر بازی آینده بگذاریم.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره نگرفتن پنالتی برای شاهین، تصریح کرد: من نمی‌توانم در مورد داور صحبت کنم ولی شما می‌توانید اعتراض و سوال خود را برای فدراسیون بفرستید. امروز تیم ما واقعا بهتر بازی کرد. هر تیمی که خوب کار کند بی‌شک نتایج بهتری هم خواهد گرفت.

حسینی: هواداران ما مقابل باشگاه گریه می‌کردند

بامداد جنوب: کاپیتان پرسپولیس می‌گوید با توجه به مشکلاتی که برای استقلال به وجود آمده است هنوز در پرسپولیس همه مطالباتی وجود دارد که پرداخت نشده است.

سیدجلال حسینی، بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، گفت: بازی خوبی بود و سه امتیاز به دست آوردیم. نزدیک بودن بازی‌ها کار را سخت کرده و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم بهتر باشیم. ما یک بازی سنگین مقابل گل‌گهر انجام دادیم و بازی بعدی ما مقابل سایپا هم اینطور است و امیدوارم که بتوانیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.

حسینی در این رابطه که پرسپولیس از حاشیه‌های چند روز اخیر استقلال سود می‌برد، گفت: چه کسی این حرف را زده است؟سود یعنی چی؟ کدام مربی پرسپولیس پول گرفته است؟ برانکو یا کالدرون پول گرفته‌اند؟‌ پول اینها را چه کسی می‌خواهد بدهد؟ آیا بازیکنانی مثل بشار رسن یا بودیمیر پول خود را گرفته‌اند؟ کسانی که ندانسته حرف می‌زنند، بهتر است که صحبتی نکنند. اگر حرفی می‌زنند سند داشته باشند. الان هم می‌گویم که درباره پرسپولیس کمتر صحبت کنند.

وی افزود: زمانی که هواداران ما گریه می‌کردند، این آقایان کجا بودند. آقای عراقچی وظیفه‌اش است که به استقلال کمک کند. همه ما دوست داریم کمک کنیم. ایشان یکبار گفتند که طرفدار پرسپولیس هستند همه صدایشان درآمد. برای ما چه کردند؟ مهدی طارمی را می‌گویند که در نهایت او چهار ماه محروم شد و پرسپولیس هم یک سال و نیم از پنجره نقل و انتقالات محروم شد. کسانی که بی‌منطق صحبت می‌کنند باید جواب آنها داده شود. خود من و چند بازیکن دیگر داخلی هنوز ۵۰ درصد قرارداد فصل گذشته خود را نگرفتیم و گفتیم تا مشکلات حل شود. فکر نکنید ما نمی‌توانیم صحبت کنیم. هواداران ما پنج روز جلوی ساختمان باشگاه گریه کردند. آقای ناظمی آن موقع کجا بودند؟ آقای طباطبایی گفتند که مشکل ما حل شد. چه کسی گفت مشکل ما حل شد؟ شما نمی‌دانید ما چه مشکلاتی را پشت سر گذاشتیم. زمانی که آقای برانکو پاداش می‌داد، کجا بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر: