bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
بامداد24:
بیاییم در خدمت بزرگ‌همتان کوچک باشیم
نمایشگاهی از آثار کودکان کار شهربوشهربه مناسبت روز جهانی «کار» در عمارت امیریه برپا شده که تا روز پنجشنبه برپا خواهد بود واین فرصت خوبی است برای ابراز همدردی و همدلی با عزیزان و کوچولوهای دوست‌داشتنی.

بیایم با دیدن آثارشان و با دیدن خودشان دلشان را شاد کنیم.
تا کی فکر آثار خاص هستیم یک‌بار هم که شده، بیاییم از این کودکان معصوم دیدن کنیم، پای حرفشان بنشینیم تا بتوانیم به عمق وجودشان پی ببریم. وجودی که برای لقمه‌نانی به‌خاطر خانواده‌شان از حق تحصیل و زندگی باز ماندند تا به فکر خانواده‌شان باشند.
مردان کوچکی که خیلی بزرگ هستند، بزرگ‌تر از من بزرگ‌تر از تو و بزرگ‌تر از ما.
آنها بزرگ‌همتانی هستند که خیلی زود بزرگ شدند و کودکی و بازی‌های کودکانه را ندیدند، چه زیبا است دل‌هایشان و چه روشن است وجودشان.

 همه ما به وجودشان افتخارمی کنیم.‌
آنها با وجود دلمشغولی تامین معیشت که برای خانواده‌هایشان دارند اما دست به‌کار بزرگی زدند و دنیا را از دریچه دوربین عکاسی آن‌طور که خود نگاه می‌کنند، ثبت کردند و چقدر خداوند به آنها مباهات می‌کند که این‌چنین ره صد ساله را طی کردند و طریق معرفت را در پیش گرفتند، آفرین بر همت و عزمشان.

پس بیاییم به احترام نامشان که هم فرشته‌های معصوم روی زمین هستند و هم هنرمندانی به بزرگی آسمان‌ها به نمایشگاه عکس آنها سر بزنیم و آثارشان را توتیای چشمانمان کنیم و به وجودشان افتخار کنیم.

ما یک روز نه که هرروز در خدمت این عزیزان هستیم تا آنها به قدرت و خوشحالی و دلگرمی در راه ارزشمند هنری که انتخاب کرده‌اند با صلابت قدم بردارند.
و یادآوری برای خودمان باشد که به خودمان مغرور نشویم که  فقط ما در این دنیا هستیم و هستند کسانی که به محبت و همدلی ما نیازمندند. 

آنها به ما آموختند که می‌توانیم بزرگ باشیم حتی اگر کوچک باشیم.
و یادی کنیم از دلاویز فرشته دوست‌داشتنی که الان پیش خداست.
دلاویز‌جان جای تو خالی نیست، دوستانت اینجا به یاد تو نمایشگاهی با نام و یاد تو برگزار کردند و رسم جوانمردی و رفاقت را خوب ادا کرده‌اند.
و بنده حقیر افتخار می‌کنم که خدمتگزار شما باشم؛ خدمتگزار تو و دوستانت.
به یادت خواهم بود، دلاویز‌جان تو در پیش خدایی و من شرمنده شما و از خدا بخواه که مرا لایق دوستانت کند.
                           محمود صادقی
              مسوول انجمن عکاسان استان بوشهر

نام:
ایمیل:
* نظر: