bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۸
یک تساوی حاصل جدال حساس شاهین مقابل شهرخودرو؛
علی پورتنگستانی: هفته هفدهم لیگ هم برای میشو و شاگردانش خوشایند نبود و آنها همچنان بدون کسب حتی یک پیروزی به کار خود ادامه می‌دهند. بازی روز گذشته این تیم در مقابل تیم شهرخودرو نشان داد شاهین در نیم‌فصل دوم عملکرد متفاوتی نسبت به نیم‌فصل اول مسابقات خواهد داشت.

علی پورتنگستانی:

هفته هفدهم لیگ هم برای میشو و شاگردانش خوشایند نبود و آنها همچنان بدون کسب حتی یک پیروزی به کار خود ادامه می‌دهند. بازی روز گذشته این تیم در مقابل تیم شهرخودرو نشان داد شاهین در نیم‌فصل دوم عملکرد متفاوتی نسبت به نیم‌فصل اول مسابقات خواهد داشت.

پس از پایان تعطیلات نیم‌فصل، لیگ برتر باز هم شروع شد و در هفته هفدهم این مسابقات تیم شاهین شهرداری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهری میزبان تیم پدیده شهر خودرویی بود که این روزها به‌خاطر از دست دادن مربی و چند بازیکن اصلی خود در شوک فرو رفته بود. شاهین شهرداری که در این فصل هنوز طعم پیروزی را نچشیده و شش مساوی و 10 باخت در کارنامه‌اش دارد، امروز در آغاز دوباره بازی‌های لیگ برتر سعی در کسب برتری برابر شهرخودرو داشت و با وجود اینکه از دقیقه 29 با اخراج حسین مالکی 10 نفره شد اما نمایش پایاپایی ارائه کرد و با بدشانسی نتوانست از سد حریف مشهدی خود عبور کند تا در قعر جدول بماند؛ شهرخودرو نیز که بدون گل‌محمدی و در نخستین حضور سرآسیایی مقابل حریفانش قرار می‌گرفت، موقعیت‌های زیادی نتوانست روی دروازه شاهین خلق کند و فقط یک امتیاز گرفت و از رده ششم جدول بالاتر نرفت ولی با وجود این آنها امیدوار هستند در دیدار پیش‌رو در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا این ناکامی را جبران کنند و به برد برسند.

بازی با حملات خطرناک یاران سرآسیایی شروع و در همان 10 دقیقه اول دو موقعیت‌ خطرناک روی دروازه شاهین ایجاد کردند که البته هیچ‌کدام از آنها به گل تبدیل نشد. شاهینی‌ها پس از گذشته چند دقیقه به خود آمدند و توانستند بازی را در دست گرفته و خط حمله و هافبک میهمان را از کار بیندازند. همه‌چیز برای شاهین به‌خوبی پیش می‌رفت تا اینکه در یک صحنه داور پس از دو کارته کردن حسین مالکی، کارت قرمز را به او نشان داد و شاهین 10 نفره شد. همین مساله باعث شد به‌دلیل اعتراض بازیکنان، مربیان و تماشاگران، بازی برای شش دقیقه متوقف شود. پس از شروع مجدد بازی تا انتهای نیمه اول یک بازی آرام از هر دو تیم دیدیم و اتفاق خاصی روی دروازه‌‌ها نیفتاد.

با شروع نیمه دوم، شاهینی‌ها با دفاع لایه‌ای در زمین خود هیچ موقعیتی به بازیکنان پدیده ندادند و همین مساله باعث شد شاگردان سرآسیایی به بازی روی هوا رو بیاورند. در کنار این مساله، میشو با تعویض‌های که در این نیمه انجام داد خط حمله تیم را سریع‌تر کرد. بوشهری‌ها در این نیمه با استفاده از ضدحملات، چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف به‌وجود آوردند که مهم‌ترین آن در دقیقه 90 بازی رقم خورد. در این صحنه شوت شریفات با عبور از مهدی رحمتی با بدشانسی به تیر دروازه خورد و آه از نهاد هواداران بلند شد. توپی که اگر گل می‌شد می‌توانست یک پیروزی بزرگ برای شاهین محسوب شود. در ادامه هم اتفاق خاصی نیفتاد و این دیدار با نتیجه یک-یک به پایان برسد و دو تیم به یک امتیاز قناعت کردند.

بهترین بازیکن

غلامعلی‌تبار و مرادمند، مدافعان میانی و کاپیتان‌های دو تیم بیشتر از سایر نفرات در زمین تلاش کردند و در روزی که هیچ یک از تیم‌ها به گل نرسیدند، این دو بازیکن در زدن ضربات سر، جلوگیری از ایجاد حملات خطرناک، دفع و قطع توپ و ... موثر عمل کردند تا بتوان آنها را جزء برترین‌های میدان دانست.

کریستیچویچ: داوران بدون توجیه به بازیکنان ما کارت قرمز نشان می‌دهند

میشو کریستیچویچ پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال شهر خودرو، گفت: مشکلات زیادی قبل از بازی داشتیم. دوباره می‌گویم که بسیار ناراحت هستم و ناامید شدم که مثل بقیه تیم‌ها به ما نگاه نکردند. بدنسازی‌مان را لغو و در زمان بدنسازیمان با شهر خودرو بازی کردیم. عدالت بین همه باشگاه‌ها برقرار نشده است. بازیکنان جدید تازه به جمع ما اضافه شده بودند و نمی‌دانستند برنامه‌های تاکتیکی تیم ما چیست. با این برنامه‌ریزی، هفت روز از دوران بدنسازی تیم من را خراب کردند. این مشکلات ما قبل از بازی امروز بود. در زمان بازی هم دوباره مثل بازی‌های قبلی بحث کارت قرمز و اخراج پیش آمد. در فوتبال دنیا هم که پول زیادی هزینه می‌شود چنین چیزی که برای ما اتفاق افتاد را نمی‌بینید. داوران خیلی راحت به بازیکنان من بدون هیچ توجیهی کارت زرد و قرمز نشان می‌دهند. بازیکنان من واقعا زحمت کشیدند و تلاش کردند. شانس نداشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم و بازی را با برد به پایان ببریم. باید بجنگیم و منتظر یک شانس خوب باشیم. خیلی خوشحالم که حریف ما امروز موقعیت‌های زیادی خلق نکرد و به جز 15 دقیقه ابتدایی بازی، بچه‌های ما خوب بودند. وقتی که به ابتدای ورودم به تیم برگردیم می‌بینیم که تیم‌های مقابل ما شانس‌های زیادی خلق می‌کردند ولی امروز این اتفاق نیفتاد. بی‌شک این یک امتیاز به ما کمکی نمی‌کند و ما رشد نکرده‌ایم. می‌توانم بگویم امروز با یکی از بهترینتیم‌های ایران بازی داشتیم و می‌توانم بگویم که از نتیجه بازی امروز راضی هستم.

سرمربی شاهین در پاسخ به این سوال کهچه اتفاقی بین دو نیمه بازی افتاد که با وجود 10 نفره شدن، شاهین روبه‌جلو کار کرد و به دنبال گرفتن امتیاز بود، تصریح کرد: من از بازی تیمم در ابتدای بازی راضی نبودم و در نیمه دوم سبک بازیمان را تغییر دادیم. وقتی در خانه بازی می‌کنیم بازیکنان ما پاس به عقب می‌دهند و این کار را تکرار می‌کنند. ما در خانه بازی می‌کنیم و باید تلاش کنیم که رو به جلو بازی کنیم، در 15 دقیقه ابتدایی بد بودیم و بعد از آن شرایطی داشتیم که می‌توانستیم شوت بزنیم و به گل برسیم ولی متاسفانه داور به بازیکن ما کارت قرمز داد. وقتی سجاد حیدریبه تیم ما اضافه شد به‌دنبال موقعیت بودیم که این اتفاق هم رخ داد. بازیکنان جدید ما هنوز بازی نکرده‌اند ولی سطح تیم ما بالاتر رفته، محمودی و مشکل‌پور هم به تیم ما اضافه شده‌اند و منتظر اولین برد هستیم که ان‌شاءالله به‌زودی این اتفاق می‌افتد. از فدراسیون و داوران انتظار عدالت داریم تا شرایط ما با حریفان 50-50 باشد ولی تا امروز فدراسیون و داوران چنین کاری برای ما انجام نداده‌اند. در بازی با سپاهان هم بازیکن ما اخراج شد اما امروز روی رزاق‌پور خطایی شد که باید بگویم حرکت بازیکن حریف سه کارت قرمز داشت. امیدوارم شرایط تیم ما بهتر شود.

مرادی: ترکمان بازیکن پارس جنوبی است

بامداد جنوب: پس از پیوستن مهدی ترکمان از پارس جنوبی به سپاهان، تنش‌هایی میان این دو باشگاه صورت گرفته است.

به گزارشفارس، مراد مرادی، سرپرست مدیرعاملی پارس جنوبی جمدر خصوص ناراحتی دخسوس و کاکاشویلی برای فسخ یکطرفه قرارداد از طرف باشگاه پارس‌ جنوبی ‌جم با این دو بازیکن و وضعیت محسن فروزان، گفت: با این بازیکنان مذاکره کرده‌ایم و جای نگرانی نیست. حتما حق و حقوق آنها را پرداخت می‌کنیم. برای پرداخت طلب‌شان با آنها هماهنگ کرده‌ایم، باید بیایند و صحبت کنیم و به توافق برسیم. از این بابت مشکلی نداریم. ما با محسن فروزان صحبت کردیم، مشکلاتی دارد که مشغول حل آنهاست و اگر این مشکلات حل شوند ان‌شاءالله طی روزهای آینده به ما ملحق خواهد شد. صحبت‌های ما با فروزان جدی بوده و ان‌شاءالله بتواند مشکلاتش را حل کند و به جمع ما اضافه شود. البته به جز فروزان دو گزینه دیگر را هم برای پست دروازه‌بانی مدنظر داریم که یکی از آنها خارجی است.

وی در خصوص شرایط تیم پارس ‌جنوبی، یادآور شد: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. بازیکنان تمرینات منظم و فشرده‌ای را انجام می‌دهند و کادرفنی عزم خودش را جزم کرده تا بدن بازیکنان را به آمادگی خوب و کافی برساند. بازی دوستانه خوبی مقابل سپاهان داشتیم و در این بازی پیروز شدیم. هر چند که نتیجه نتایج بازی‌های دوستانه اهمیت چندانی ندارند اما پیروزی در آنها باعث روحیه دادن به بازیکنان می‌شود. روز یکشنبه نیز با تیم نفت مسجدسلیمان یک دیدار دوستانه در تهران برگزار می‌کنیم، بعد از آن بازیکنان مدتی استراحت می‌کنند و سپس برای سفر به اصفهان و بازی مقابل ذوب ‌آهن در روز پنجم بهمن آماده می‌شویم.

مرادی در خصوص آخرین وضعیت مهدی ترکمان مدافع نیم‌فصل اول پارس ‌جنوبی که به‌تازگی به جمع بازیکنان سپاهان پیوسته، خاطرنشان کرد: ترکمان بازیکن ما است و باید برگردد. باید از سپاهان تشکر کنم که او را به تمرین خودشان برده‌اند تا از لحاظ آمادگی عقب نماند اما ترکمان برمی‌گردد چون بازیکن ما‌ است. اگر سپاهان او را می‌خواهد باید با ما مکاتبه کنند.جناب تابش یک مدیر ورزشی است اما من نامه‌ای از ایشان ندیدم

آنها برای جذب مهدی ترکمان باید به باشگاه ما نامه بدهند و درخواست خود را اعلام کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر: