bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
با همت سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر؛
بامداد جنوب:اجتماع بزرگ کودکان و خانواده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای تحقق شعار «بوشهر، شهر دوستدار کودک» در سالن دو هزار نفری فجر بوشهر برگزار شد.
بامداد جنوب:اجتماع بزرگ کودکان و خانواده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای تحقق شعار «بوشهر، شهر دوستدار کودک» در سالن دو هزار نفری فجر بوشهر برگزار شد.
در این برنامه که ویژه کودکان ۳ تا ۷ سال برگزار شد، در ابتدا کودکان عضو خانه‌های بازی زیرمجموعه سازمان فرهنگی شهرداری به شعرخوانی و ارائه بازی‌های دسته جمعی پرداختند و پس از آن با ورود تمامی کودکان به محوطه سالن ۲۰۰۰ نفری فجر، بازی‌های دسته‌جمعی کودکان و والدین همراه با شعرخوانی در قالب فعالیت‌های پرتحرک و آموزشی انجام شد.
در حاشیه این همایش، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، برگزاری بازی‌های پرنشاط و پرتحرک را لازمه زندگی ماشینی امروز خواند و تاکید کرد: امروزه با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و کم جمعیت شدن خانواده‌ها، کودکان و والدین خصوصا مادران خانه‌دار بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند. در همین راستا با تلاش مجموعه سازمان و همکاری سایر ادارات و سازمان‌ها این برنامه برگزار شد تا به‌نوعی والدین را نسبت به ضرورت بازی‌های پر جنب و جوش برای کودکان آشنا کنیم.
احمد بارگاهی با تاکید بر اینکه این همایش، بزرگترین اجتماع کودکان و خانواده در سراسر کشور بود، خاطرنشان کرد: همایش «بوشهر، شهر دوستدار کودک» با حضور دو هزار نفری کودکان و والدین بوشهری را می‌توان سرآغازی برای توجه هرچه بیشتر مسوولان، خانواده‌ها و شهروندان نسبت به کودکان آینده‌ساز بوشهری دانست و امیدواریم در این راستا بتوانیم فعالیت‌های بیشتری انجام داده و در گام اول کودکان را با ورزش و بازی‌های پرتحرک آشتی دهیم.
همایش بزرگ ۲۰۰۰ نفری «خانواده و کودک» در بوشهر برگزار شد
گفتنی است حضور در این همایش که با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری، آموزش و پرورش شهرستان، سازمان بهزیستی بوشهر، کانون مهدهای کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانه‌های بازی زیرمجموعه سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد، برای عموم همشهریان عزیز بوشهر آزاد و رایگان بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: