bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
بازگشت تماشایی‌ بوشهری‌ها در مقابل نساجی؛
علی پورتنگستانی: دومین پیروزی شاهین در لیگ برتر در خانه رقم خورد و این تیم نوزده هفته برای این اتفاق صبر کرد. حالا با این پیروزی بزرگ، امید هواداران نه تنها به ماندن بلکه به بهتر کردن جایگاه تیم هم بیشتر شده است.

علی پورتنگستانی:

دومین پیروزی شاهین در لیگ برتر در خانه رقم خورد و این تیم نوزده هفته برای این اتفاق صبر کرد. حالا با این پیروزی بزرگ، امید هواداران نه تنها به ماندن بلکه به بهتر کردن جایگاه تیم هم بیشتر شده است.

در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر کشورمان، شاهین شهرداری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان تیم نساجی مازندران بود که در این هفته‌ها اوضاع و احوال خوبی نداشت. با اینکه دو تیم در این بازی، بازی محکم و پرفشاری را تحمل کردند ولی در آخر این شاگردان میشو بودند که توانستند با نتیجه 2 بر یک از سد مازندرانی‌ها عبور کنند و خود را به رقبا نزدیک‌تر کنند. این پیروزی در حالی رقم خورد که تا قبل از این بازی‌، شاهین شهرداری نتوانسته بود در شهر خود حتی یک پیروزی به‌دست آورد.

در حالی که از همان ابتدای نیمه اول انتظار می‌رفت شاهینی‌ها بازی هجومی در پیش بگیرند ولی گل زودهنگام نساجی‌ همه را شوکه کرد. البته این شوک آنچنان بزرگ نبود و بازیکنان شاهین خیلی زود به خود آمدند و حملات خود را روی دروازه حریف افزایش دادند. در نهایت روی یک فعل و انفعال داور نقطه پنالتی را به سود بوشهری‌ها نشان داد و حسین مالکی با گل کردن آن توانست کار را به تساوی به بکشد. در نهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه یک-‌یک به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، بازی تا حدودی به تعادل رسید و دو تیم بیشتر در میانه میدان، بازی را ادامه ‌دادند. از یک طرف شاهین‌ها نمی‌توانستند به دروازه نساجی نزدیک شوند و از طرفی دیگر، مدافعان و هافبک‌های این تیم مازندرانی به‌خوبی وظایف خود را در زمین انجام می‌دادند. امیرحسین موسی‌زاده، مدافع پیش‌تاخته شاهین در نهایت توانست کامبک بوشهری‌ها را تکمیل کرده و نتیجه بازی را 2 بر یک کند. پس از این گل در چند صحنه بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند که با پادرمیانی مسوولان هر دو باشگاه این درگیری‌ها خیلی زود به پایان رسید و در نهایت شاهین شهرداری توانست با نتیجه 2 بر یک از سد تیم نساجی عبور کند.

بوشهری‌ها که تا هفته پیش هیچ بردی در لیگ نداشتند موفق شدند با پیروزی برابر نساجی دومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند و ۱۳ امتیازی شوند. نساجی هم با ۱۹ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.

میشو، امید این روزهای شاهین

خوش‌بین‌ترین هواداران شاهین هم تصور نمی‌کردند با حضور میشو کریستیچویچ فقط دو باخت را در 10 بازی تجربه کنند و آن دو باخت را هم برابر تیم‌های قدرتمندی چون سپاهان و استقلال. حالا حالِ شاهین خوب است؛ این را دو برد در دو مسابقه، می‌تواند شهادت دهد و بالاتر از آن ثبت پنج گل زده در دو بازی. پیروزی بازگرداننده امروز برابر نساجی و هفته گذشته برابر پیکان، باعث شد تیم میشو و شاگردانش برای بقا در لیگ امیدوار شوند. کریستیچویچ که چهار بازی نخست خود روی نیمکت شاهین را بدون شکست و با کسب چهار تساوی پشت سر گذاشت، حالا شانس تیمش برای بقا را بیش از گذشته می‌داند. شاهینی‌ها هفته آینده در بوشهر باید به مصاف ماشین‌سازی بروند و هت‌تریک در پیروزی می‌تواند به منزله پایان روزهای حضور شاهین در انتهای جدول باشد.

محمدرضا مهاجری، سرمربی نساجی پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل شاهین شهرداری بوشهر، گفت: این شکست هیچ جای توجیهی ندارد. واقعا شرمنده مالک و مدیریت تیم و هواداران هستیم. این نتایج لایق آنها نیست. پس از شکست مقابل سایپا خیلی تلاش کردیم بازیکنان را از لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار دهیم. مدیریت باشگاه به ما کمک کرد و بازی را هم به‌خوبی آغاز کردیم. به گل هم رسیدیم اما داور می‌توانست در صحنه پنالتی تصمیم بهتری بگیرد. دو هفته است که از پنالتی ضرر می‌کنیم. با این حال نبود تمرکز ما جای توجیه ندارد. به شاهین و تماشاگرانش تبریک می‌گویم که پیروز شدند اما امروز مغلوب شاهین نشدیم و مغلوب خودمان شدیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه نمی‌خواهد زحمات حریف را نادیده بگیرد، افزود: ما بدون اینکه به حریف موقعیت بدهیم باختیم. از ضربات ایستگاهی، یعنی نقطه‌ای که روی آن تاکید و کار کردیم دو گل خوردیم و این برای ما خیلی بد است. خودم را مستحق جریمه می‌دانم، باید به خودمان بیاییم و بیشتر تمرکز کنیم. ما تمرکزمان را از دست می‌دهیم و امروز نداشتن تمرکز به ما لطمه زد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی بعدی، دل آنها را شاد کنیم.

«شاهین ما را شکست نداد، بلکه خودمان باختیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: حریف موقعیتی نداشت که بخواهد روی دروازه ما ایجاد کند و فرصتی ندادیم. حریف بازیکنان سرعتی و خلاق دارد اما به آنها فضا ندادیم. کارشناسان داوری می‌گویند پنالتی شاهین درست نبود اما نباید توپ در یک ضربه ایستگاهی، عرض زمین را طی کند و به بازیکن حریف برسد. نیاز داریم یک بازیکن، خودش را فدا کند. باید اینها را درست کنیم.

به‌خاطر زدن ۵ گل در ۲ بازی باید جشن بگیریم!

میشو کریستیچویچ، سرمربی شاهین شهرداری پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل نساجی مازندران، گفت: خیلی برای این بازی خوشحالیم و همه دیدند که بازیکنانم برای هر توپی می‌جنگیدند. یک اتفاق بدی افتاد و روی ضربه‌ای ایستگاهی گل خوردیم. در مقابل تیم قوی نساجی کار ساده‌ای نبود که به بازی برگردیم و ببریم. تلاش بازیکنانم باعث موفقیتی بزرگ شد. بعد از اولین برد خارج از خانه مقابل پیکان، امروز اولین برد خانگی نیز کسب شد. برای من خیلی مهم است که در دو بازی پنج گل زده‌ایم و باید جشن بگیریم اما از فردا باید برای دیدار با ماشین‌سازی تلاش کنیم. از هواداران شاهین تشکر می‌کنم، چون بعد از اینکه نساجی در ابتدای بازی گل زد، آنها حمایت کردند تا به بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به اظهارات سرمربی نساجی که گفته بود به خودمان باختیم نه شاهین بوشهر، یادآور شد: نساجی تیم خوبی است و هر مربی نیز دیدگاه خاص خودش را دارد. ما می‌خواستیم بازیکنی از سپاهان به نام بحیرایی را بگیریم که به نساجی رفت. وقتی این بازیکن بازی نمی‌کند و روی نیمکت است، نشان می‌دهد نساجی تیم بزرگ و باشخصیتی است. ما فشار زیادی برای بردن آوردیم. خدا را شکر تیم ما رشد کرد و بهتر و بهتر شده است. نتایج ما باعث خواهد شد از شرایط فعلی‌مان در جدول خارج شویم. تکرار می‌کنم در سه بازی گذشته خانگی‌‌مان مسائل بیرون از فوتبال مثل داوری به ما ضربه زده بود اما دو بازی اخیر خدا کمک کرد و بردیم.

کریستیچویچ در مورد اینکه در برخی از دقایق، بازیکنان شاهین توپ‌های زیادی را لو می‌دادند، تصریح کرد: امروز فشار مضاعفی روی تیم ما برای برد بود. بازیکنان جدید مدت زمان کافی برای هماهنگی نداشتند و همین مساله کار را سخت می‌کند. وقتی که باید ببرید با وقتی که قرار است بازی کنید، با هم تفاوت دارد. خدا را شکر ما برای بردن در زمین حاضر شده بودیم که به این هدف دست پیدا کردیم. پنج گل ما در دو بازی نوید آینده خوب برای تیم‌مان را می‌دهد و کار آسانی نبود. امیدوارم بازیسازی ما در آینده بهتر از این شود.

انتظارخیر: تمام ۵۰ الی ۶۰ هزار بلیت موجود برای دربی را فروختیم

بامداد جنوب: مدیر ورودی‌های الکترونیکی ورزشگاه آزادی اعلام کرد با وجود مشکلات فراوان در بلیت‌فروشی دیدار دربی، تمام بلیت‌های موجود فروش رفت.

علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر ورودی‌های الکترونیکی ورزشگاه آزادی درباره مشکل بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت: با وجود اینکه ما از شنبه آمادگی شروع بلیت‌فروشی را داشتیم، از سه‌شنبه بلیت‌فروشی شروع شد و در همان روزهای ابتدایی متوجه شدیم ترافیک بالای 10 تا 12 میلیون متقاضی پشت سایت وجود دارد. موضوع بعدی سرویس‌دهنده‌ها بودند که ما از راه‌های مختلف آنها را چک می‌کردیم. در یکسری از سرویس‌ها مشکلی نبود اما روی تلفن‌های همراه مشکل وجود داشت. البته ما این تجربه را هم داشتیم که در دربی گذشته حدود 70 درصد بلیت‌ها با تلفن‌های همراه خریداری شده بود. با این اتفاق متوجه شدیم مشکل در گوشی‌های تلقن همراه است و به ایرانسل و همراه اول اطلاع داده شد. آنها هم پای کار آمدند و این مشکل را حل کردند، به‌طوری‌که ما از ساعت 9 شب چهارشنبه تا 12 ظهر روز پنجشنبه 35 هزار بلیت فروختیم، این یعنی مشکل حل شد. ان‌شاءالله این تجربه‌ای شد که در بازی‌های دیگر این اتفاق نیفتد. ما چند هفته قبل در بازی استقلال و شهر خوردو هم 60 هزار بلیت فروخته بودیم ولی این مشکلات نبود.

مدیر ورودی‌های الکترونیکی ورزشگاه آزادی که با برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که آیا به عملکردشان در بلیت‌فروشی دربی 91 نمره قبولی می‌دهد یا خیر، تصریح کرد: این مساله جنبه‌های مختلفی دارد اما اگر فقط سامانه را ببینیم، این اتفاق قابل قبول نبود.

انتظارخیر در ادامه درباره اینکه آیا امکان دارد در بازی‌های مهم بلیت‌فروشی به‌صورت کاغذی انجام شود، خاطرنشان کرد: مشکل بلیت‌فروشی برای این بود که ما در اینترنت مشکل داشتیم. حقیقتا این اتفاق‌ها را پیش‌بینی نکرده بودیم. درباره بحث بلیت کاغذی فکر نمی‌کنم نظر فدارسیون و تمام عوامل تصمیم‌گیری به سمت بلیت کاغذی برگردد. در دربی مشکلاتی بود ولی وقتی حل شد ما 35 هزار بلیت فروختیم. یعنی ما در کل 50 تا 60 هزار بلیت موجود را فروختیم. درست است مردم نباید اذیت شوند اما فکر نمی‌کنم بحث بازگشت به عقب و بلیت کاغذی وجود داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: