bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴
سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی در کمپ تیم‌های ملی به‌منظور حضور این تیم در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای از روز جمعه هفدهم مهرماه آغاز شد.
بامدادجنوب-شهرام حیدری: سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی در کمپ تیم‌های ملی به‌منظور حضور این تیم در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای از روز جمعه هفدهم مهرماه آغاز می‌شود. بر همین اساس، محمدحسین میرشمسی، سرمربی جدید این تیم 14 بازیکن را به اردو دعوت کرد که اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است: سیدپیمان حسینی، فرید بلوک‌باشی، مهدی حسنی‌نوذری از قوی‌سپید انزلی، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی، مسلم مسیگر، محمد احمدزاده، علی نادری از پارس جنوبی، محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، سیدعلی ناظم از گلساپوش‌یزد، محمد مرادی، مهران مرشدی‌زاده از شهرداری تبریز و سجاد عباسی از خزر رودسر.

هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر عهده محمد‌حسین میرشمسی است، وی جانشین اوکتاویو سرمربی موفق برزیلی تیم ایران شد که فدراسیون ایران به‌دلیل توافق نکردن درخصوص دستمزد، حاضر به تمدید قرارداد با وی نشد.
تیم ایران در سال ۲۰۱۳ با مربیگری مارکو اوکتاویو با شکست ابرقدرت‌های فوتبال ساحلی جهان یعنی برزیل و روسیه به‌عنوان قهرمانی رسید.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پرتغال و تاهیتی قهرمان و نائب‌قهرمان جهان در رقابت‌های جام بین‌قاره‌‌ای همگروه شده است.  مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی سال 2015 امارات این هفته در دبی برگزار شد و تیم‌ها به دو گروه تقسیم شدند.
گروه یک: امارات متحده عربی، مصر، روسیه و آرژانتین
گروه دو: پرتغال، تاهیتی، ایران و مکزیک
تیم‌های عمان و ژاپن که مقام قهرمانی و نائب‌قهرمانی 2015 آسیا را دارند، در این رقابت‌ها حضور ندارند و تیم ملی کشورمان به‌خاطر عملکرد خوب و همچنین کارهای توسعه‌ای که در رشته فوتبال ساحلی در تمامی رده‌های سنی در ایران دنبال می‌کند، به این مسابقات دعوت شده است.
این رقابت‌ها از 12 آبان‌ماه در دو گروه در دوبی برگزار می‌شود.

در همین زمینه، امیرحسین اکبری بازیکن تیم دریانوردان در خصوص قرعه ایران در جام بین‌قاره‌ای گفت: ایران در مسابقات فوتبال ساحلی بین‌قاره‌ای در گروه دو با تیم‌های پرتغال، تاهیتی و مکزیک همگروه است و در گروه یک تیم‌های آرژانتین، روسیه، مصر و امارات قرار دارند.
او در باره گروه ایران گفت: حضور چند تیم قدرتمند در یک گروه به زیبایی بازی‌ها کمک می‌کند اما حذف دو تیم از آنها در ادامه مسابقات ناراحت‌کننده خواهد بود.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی تصریح کرد: تیم پرتغال قهرمان جام جهانی از بازیکنان بسیار خوب و قدرتمندی سود می‌برد که در کارهای انفرادی و تیمی عملکرد بسیار خوبی دارند. وی گفت: تیم تاهیتی نائب‌قهرمان جهان از روش‌های نوین فوتبال ساحلی بهره می‌برد و همین امر می‌طلبد که برابر این تیم بسیار هوشیار باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص مکزیک نیز گفت: این تیم امریکای مرکزی با قدرت بدنی بالا و تاکتیک تیمی، حریفی سرسخت محسوب می‌شود.
همچنین رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال نیز گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده و با همکاری صدا و سیما، تمام بازی‌های تیم ملی از تلویزیون پخش خواهد شد.
پریا شهریاری درخصوص پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته هیچ‌کدام از مسابقات رسمی و دوستانه تیم ملی‌ فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی از تلویزیون پخش نمی‌شد و بدون‌شک این موضوع یکی از مواردی است که مانع پیشرفت سریع این رشته بود و طی آن فوتبال ساحلی و حتی بازیکنان تیم ملی برای مردم ناشناخته بودند.

وی افزود: از چهار سال پیش در دپارتمان فوتبال ساحلی سعی کردیم، رایزنی‌های لازم را با صدا و سیما انجام دهیم و خوشبختانه با همکاری بسیار خوب صدا و سیما تمام مسابقات دوستانه و رسمی اعم از مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های جام جهانی از شبکه‌های سوم و ورزش به‌طور مستقیم پخش شده است.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره پخش زنده مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی نیز خاطرنشان کرد: امسال پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، جلساتی با نمایندگان شبکه ورزش برگزار کردیم و قول مساعد دادند که در صورت پخش مسابقات به‌صورت زنده از شبکه‌های استانی، این مسابقات را از شبکه ورزش پخش می‌کنند.

شهریاری در پایان گفت: پخش لیگ برتر فوتبال ساحلی اتفاق بسیار خوبی بود که در این فصل رخ داد و امیداوریم فصل آینده شاهد این باشیم که تمامی مسابقات از شبکه‌های استانی و صدا و سیما به‌صورت زنده پخش می‌شود.
این اردو تا نوزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت. بازیکنان دعوت شده باید عصر امروز در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: