bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۹
یکی از معروف‌ترین کراس اوورهایی که تا حالا وارد بازار کشور ایران شده بدون شک سانتافه است، که علاوه بر محبوبیت در میان مردم ما در بازارهای جهانی هم از این خودروی کره‌ای استقبال بسیار خوبی شده است. شرکت خودروسازی هیوندا که در کشور کره جنوبی فعالیت می‌کند از سال 2000 تا 2020 به تولید سانتافه می‌پردازد و تا به امروز این اتومبیل محبوب

دلایل منطقی برای خرید سانتافه

دلایل منطقی برای خرید سانتافه

یکی از معروف‌ترین کراس اوورهایی که تا حالا وارد بازار کشور ایران شده بدون شک سانتافه است، که علاوه بر محبوبیت در میان مردم ما در بازارهای جهانی هم از این خودروی کره‌ای استقبال بسیار خوبی شده است. شرکت خودروسازی هیوندا که در کشور کره جنوبی فعالیت می‌کند از سال 2000 تا 2020 به تولید سانتافه می‌پردازد و تا به امروز این اتومبیل محبوب توانسته هم پای رقیبان خود پیشرفت کند و همچنان صدر فروش شاسی بلندهای موجود در بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. اگر شما هم به خرید سانتافه علاقه‌مند هستید ما را همراهی کنید تا سه دلیل برای خرید سانتافه را با هم مرور کنیم. نام این خودرو از شهری در نیومکزیکو گرفته شده و می‌توان گفت برای اولین بار در سال 2000 از آن رونمایی شد. مدل 2001 هیوندای سانتافه به عنوان یک کراس اوور اسپرت به همراه خودروهایی مثل فورد اسکیپ و گونتیاک آزتک به بازار فروش وارد شد.


پیشرانه مجهز به توربو شارژ

مسئله قدرت موتور سانتافه همواره توسط منتقدان و طرفدان این خودرو مطرح بوده است. می توانیم بگوییم که بایدکه آخرین نسل از این کراس اوور که سال 2019 تولید شد را مجهز به یک موتور تنفس طبیعی چهار سیلندره می‌سازند که یک امتیاز مثبت برای این خودرو کره‌ای محسوب می‌شود، ممکن است موتور 4 سیلندره با تنفس طبیعی برای سانتافه کافی باشد اما اگر عاشق قدرت موتور بسیار بالای خودرو هستید باید موتور توربو شارژ آن را امتحان کنید.

خرید سانتافه قادر به خوشحال کردن شما خواهد بود زیراکه موتور قدرتمند آن توان تولید 235 اسب بخار و گشتاوری معادل با 260 پوند بر فوت دارد که قطعا سبب جلب رضایت شما به عنوان خریدار خواهد شد، قدرت موتور را زمانی حس می‌‌کنید که بخواهید شتاب صفر تا صد را امتحان کنید، شما خواهید دید که سانتافه شما را هرگز ناامید نخواهد کرد.

سانتافه مجهز به سیستم AWD

دلایل منطقی برای خرید سانتافه

اگر برای خرید سانتافه می خواهید اقدام کنید با ما همراه باشید تا دومین دلیل برای خرید این شاسی بلند محبوب را برایتان ذکر کنیم. آخرین نسل از سانتافه به طور کاملا استاندارد تولید کرده‌اند و این خودرو مانند هر خودروی دیگری مجهز به سیستم دیفرانسیل جلو است اما شما می‌توانید سانتافه مجهز به سیستم AWD یا همان چهار چرخ متحرک را سفارش دهید. این سیستم بسیار هوشمند عمل می‌کند و هنگامی که کشش خودرو کم می‌شود سنسورهای قرار گرفته در این خودرو شروع به عمل کرده و نیرو را برابر میان چهار چرخ پخش می‌کنند.

سیستم تطبیق‌پذیری قرار گرفته بر روی این شاسی بلند کره‌ای این کار را به طور کامل انجام داده و باعث می‌شود که از رانندگی با این خودروی زیبا نهایت لذت را ببرید. سیستم AWD به حرکت بر روی سنگفرش نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود که خودرو از روی آن را بسیار راحت عبور ‌کند، همچنین قدرت مانوردهی اتومبیل را در جاده بسیار بالا خواهد برد.

تسلط بر رانندگی با سانتافه

دلایل منطقی برای خرید سانتافه

اگر می خواهید اتومبیلی با قدرت تسلط کامل بر جاده بخرید، باید هیوندای سانتافه را همواره در لیست خرید خود قرار دهید. بد نیست بدانید که مدل تولیدی در سال 2019 دارای شخصیتی کاملا پایدار در هنگام رانندگی بوده و کم‌ترین لغزش را دارد. اگرچه سانتافه در گروه شاسی بلندها قرار دارد که از نظر ارتفاع بلندتر از سایر خودروهای شهری هستند اما می‌تواند در این کار مانند سدان‌ها موفق عمل کرده و راحتی و دوری از هرگونه لغزش در جاده را به شما هدیه خواهد داد.

سیستم دینامیک پاسخگویی به راننده که بر روی سانتافه نصب شده است، سبب کنترل کامل راننده بر اوضاع خودرو شده و در پیچ و خم جاده‌های خطرناک رانندگی آسان و راحتی را برای شما فرآهم می‌کند.

توجه به موارد گفته شده در این مقاله نظیر استفاده از موتور توربو شارژ، سیستم چهار چرخ متحرک و کنترل و تسلط راننده بر خودرو می‌تواند جزء 3 دلیل برای خرید سانتافه محسوب شود، چراکه سانتافه با استفاده از مواردی که گفته شد به علاوه دیگر آپشن‌هایی که نسل به نسل به خودروهای تولیدی خود اضافه می‌کند سبب محبوبیت و فروش چشمگیری در بازارهای جهانی و کشور ما شده است. هیوندا سانتافه را می‌توانید یک خودروی برازنده بدانید زیرا همواره در تلاش برای بهتر شدن در رقابت با سایر برندهای خودروسازی قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: