bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹
بامداد جنوب: به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر ، به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل آیین افتتاح هفتادمین خانه هلال استان بوشهر امروز با حضور دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و دکتر حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر و شهردار و اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولین محلی در شهر آبپخش انجام شد.
بامداد جنوب: 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر ، به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل آیین افتتاح هفتادمین خانه هلال استان بوشهر امروز با حضور دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و دکتر حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر و شهردار و اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولین محلی در شهر آبپخش انجام شد.

دکتر حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار نمود: در خانه‌های هلال ابتدا افراد آموزش های لازم را فرا میگیرند سپس سازماندهی می شوند تا بتوانند در زمان حوادث یاریگر افراد حادثه دیده باشند. 

وی با بیان اینکه کشور ما در زمینه حوادث غیر مترقبه جزو کشور‌های حادثه خیز است، گفت: نیرو‌های امدادی شهرستان باید همیشه آماده مقابله با حوادث باشند و به همین دلیل آموزش نیرو‌ها همیشه در اولویت برنامه‌ها است.

دکتر حاجیانی ادامه داد: آموزش و استفاده از ظرفیت نیرو‌های امدادی و داوطلب می‌تواند در زمینه کاهش خسارات ناشی از حوادث به مسئولان کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز با بیان اینکه با توجه به حادثه خیز بودن این منطقه اقدام به راه اندازی خانه هلال در آبپخش کردیم.

در پایان دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از خدمات جمعیت هلال احمر استان بوشهر  در دوران کرونا از تلاشهای انجام شده تقدیر و تشکر نمودند و ادامه داد: مدیریت اولیه حوادث و سوانح توسط خود مردم تا رسیدن نیرو‌های امدادی و ارائه خدمات از مهمترین اهداف راه اندازی خانه‌های هلال در سطح روستا‌ها و مناطق مختلف شهری است. که امیدوارم با راه اندازی این خانه‌های هلال و آموزش نیرو‌های داوطلب به بهترین شکل ممکن بتوانیم در مقابل حوادث و بلایای طبیعی مقابله کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: