bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹
بامداد جنوب:سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی ال ام اس مهر یک پلتفرم نرم افزاری است که توسط تیم برنامه نویسی نووا تحت سفارش دانش پژوهان عالی قاپو تولید نموده است و امکان برگزاری دوره های آموزشی را به صورت الکترونیکی فراهم می کند تا سازمان ها ، دانشگاه ها و تمامی مراکز آموزشی بتوانند آموزش های الکترونیکی خود را به آسانی با کمترین هزینه وبالاترین کیفیت برگزار کنند.


تولید نرم افزار مهر ،کاری جهادی از تیم برنامه نویسی نووا و دانش پژوهان عالی قاپوبامداد جنوب: سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی ال ام اس مهر یک پلتفرم نرم افزاری است که توسط تیم برنامه نویسی نووا تحت سفارش دانش پژوهان عالی قاپو تولید نموده است و امکان برگزاری دوره های آموزشی را به صورت الکترونیکی فراهم می کند تا سازمان ها ، دانشگاه ها و تمامی مراکز آموزشی بتوانند آموزش های الکترونیکی خود را به آسانی با کمترین هزینه وبالاترین کیفیت برگزار کنند.

سامانه آموزش مجازی آنلاین یا ال ام اس

سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی(آموزش مجازی، آموزش آنلاین)یا ال ام اس چیست؟

سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی، آموزش مجازی یا ال ام اس سامانه یا نرم افزار تحت وب است که مدیریت، مستند سازی،ارائه دوره های تحصیلی و آموزشی، برگزاری آزمون ها، پیگیری، گزارش گیری و روند آموزش از راه دور را به طور الکترونیکی وخودکار مدیریت کرده واجرای برنامه های آموزشی را تسهیل می کند.سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی یا همان سیستم ال ام اس به عنوان یکی از مهمترین بخش های صنعت آموزش مجازی برای ارائه سیستماتیک دوره های آموزش مجازی وکلاس های از راه دور است .امروزه این سیستم در بین کارشناسان وفعالین حوزه آموزش کاملا شناخته شده است.

محصولی با برند داخلی:

سامانه آموزش الکترونیک مهر یک سیستم آموزشی بومی است که توسط جوانان متخصص و زبده آموزش الکترونیک وبرنامه نویسی همین مرز وبوم با در نظرگیری نیازهای آموزشی واستانداردهای یک سیستم ایده آل طراحی شده است.این سیستم با داشتن امکانات به روز وهوشمند، تمام احتیاجات برگزاری یک دوره آموزشی را به شما ارائه می دهد و وابستگی به محصولات و نمونه های ال ام اس خارجی مانند" مورل" را برای کاربران داخلی برطرف می نماید.

دراین محصول سعی شده است از ظرفیت های داخلی در توسعه محصول همچون استفاده از سرویس استریم ویدئو آروان و شبکه توضیح محتوای آروان استفاده شود.

سامانه ال ام اس به شما اجازه می دهد تا تمام جنبه هایی از یک دوره آموزشی را مدیریت کنید وفراگیران را در دوره های آموزشی ثبت نام کنید.می توانید با فراگیران در ارتباط باشید، به صورت الکترونیکی تکالیف وتمرین های ارائه شده در دوره های آموزشی را از فراگیران دریافت کنید وآزمون هایشان را به صصورت الکترونیکی برگزار کنید . در حقیقت ال ام اس زیر بنای اصلی بسیاری از فعالیت های یادگیری الکترونیکی است.


تولید نرم افزار مهر ،کاری جهادی از تیم برنامه نویسی نووا و دانش پژوهان عالی قاپو

قابلیت های سامانه محور :

سامانه آموزش مجازی مهر با هدف سهولت هر چه بیشتر آموزش توسعه یافته است .این سامانه به گونه ای طراحی شده است ،که کاربری روان وساده ای را فراهم کند و کاربران به تمامی بخش ها دسترسی راحتی داشته باشند .سامانه مهر با امکانات نوینی که در بخش های مختلف ایجاد کرده است به بسیاری از نیاز های سامانه های آموزش مجازی فارسی زبان پاسخ داده است.در موارد زیر به برخی امکانات این سامانه اشاره شده است:

- قالب های مختلف برای سایت های این سامانه وجود داردکه می توان تنها در چند دقیقه هر قالب را نصب نمود.

- با انتخاب وضعیت مختلف (تکمیل شده،در انتظار پرداخت ...)برای صورت حساب ها می توان طبقه بندی منظم وسازمان یافته ای برای آنها ساخت .هکچنین در مراحل مختلف کاربر با پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

ایجاد برنامه ریزی آموزشی وآزمون برای دوره ها، همچنین استریم ویدیو از طریق سرویس ویدئو آروان

قابلیت سرچ در قسمت های مختلف سایت امکان دسترسی راحت به بخش های مختلف را ایجاد کرده است

امکان ایجاد کاربرهای مختلف با نقش های متفاوت وجود دارد.همچنین می توان سطوح دسترسی مورد نیاز را به هر نقش اختصاص داد.

در سامانه مهر برای خرید دوره های سه روش مختلف پرداخت(آنلاین ،کارت به کار ت، چک) وجود داردو در روش آنلاین درگاه های پرداختی مختلف برای انتخاب وجود دارد.

مزایای استفاد از سامانه مدیریت آموزش مجازی مهر :

برای مشاغل:

هزینه های آموزش را کاهش می دهد

زمان آموزش را کاهش می دهد

استاندارد ها لازم برای کار را دارد

اندازه گیری اثربخش آموزش را میسر می سازد

برای دانشجویان:

دسترسی نامحدود به یادگیری مطالب در هر زمان وهر مکان

مرور بر دوره هایی که نیاز دارند

افزایش یادگیری از طریق همفکری و مشارکت

بهبود عملکرد وکارایی

حفظ دانش

مخاطبین سامانه آموزش مجازی مهر :

این سامانه طیف گسترده ای از نیازهای آموزشی سازمان ها را برطرف می نماید.

آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، آموزش وپرورش، مراکزعلمی وپژوهشی، سازمان ها، ارگان ها، شرکت های بزرگ وکوچک، بانک ها، صنایع،سایت های ارائه دهنده اموزش های الکترونیکی واز راه دور، برای مدیریت سیستم آموزشی خود، همگی از ال ام اس استفاده می کنند.

ارتباط با استودیو تولید نرم افزار دانش پژوهان عالی قاپو:

برای دریافت مشاوره رایگان واستفاده ازسیستم ارتباط با مشتریان به سایتmehrlms.ir مراجعه نمایید.


نام:
ایمیل:
* نظر: