bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹
همزمان با هفته کتاب؛
بامداد جنوب: همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب کتابخانه موقوفه مرحوم مبصری بوشهر در بوشهر بازگشایی شد.

بامداد جنوب: همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب کتابخانه موقوفه مرحوم مبصری بوشهر در بوشهر بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، همزمان با هفته کتاب و با حضور سیدعلی هاشمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان؛احمد بارگاهی، معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری بوشهر؛ هادی اخلاقی، معاون فرماندار بوشهر و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر بازگشایی شد.

هاشمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در این مراسم گفت: این کتابخانه با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از سوی خانواده مرحوم مبصری به صورت انتقال دائم به کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر واگذار شده است.

وی افزود: به پاس عمل نیک اندیشانه خانواده مرحوم مبصری در وقف این ساختمان، در آیین ملی گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی کتابدار در تهران از این خانواده به عنوان خیر برگزیده کشور تجلیل شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: ساختمان این کتابخانه در سه طبقه بنا شده است و شامل بخش هایی چون مخزن، بخش مرجع، سالن مطالعه، بخش کودک، بخش نابینایان، مهمانسرا و ... است.

همچنین سید معصومه جعفری ، مدیر کتابخانه موقوفه مرحوم مبصری در خصوص تعداد منابع این کتابخانه گفت: این کتابخانه حدود هفت هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف دارد که علاقمندان با عضویت می‌توانند از آن استفاده کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: