bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۹
بامداد جنوب: گسترش تجارت بین کشورها موجب شده تا کشورها، سازمان ها و افراد بتوانند به راحتی با نقاط مختلف دنیا به تعاملات تجاری بپردازند و از این تبادلات تجاری منتفع شوند. به همین دلیل وجود سرویس های حمل و نقل سریع که بتواند در مدت زمان کم یک مرسوله را از کشور مبدا به کشور مقصد منتقل نمایید

بامداد جنوب: 

گسترش تجارت بین کشورها موجب شده تا کشورها، سازمان ها و افراد بتوانند به راحتی با نقاط مختلف دنیا به تعاملات تجاری بپردازند و از این تبادلات تجاری منتفع شوند. به همین دلیل وجود سرویس های حمل و نقل سریع که بتواند در مدت زمان کم یک مرسوله را از کشور مبدا به کشور مقصد منتقل نمایید امری ضروری است و یکی از ارکان کسب و کارهای بین المللی امروزی است. پست بین المللی اکسپرس این فرصت را در اختیار تمامی افراد در نقاط مختلف دنیا قرار داده تا در کمترین زمان بتوانند بسته های شخصی یا تجاری خود را به دورترین نقاط ارسال کنند.

شرکت خدمات بازرگانی تاجر یکی از شرکت های فعال در زمینه پست بین المللی در کشور است که توانسته در مدت زمان کوتاه رضایت مخاطبان خود را جلب نماید. با خدمات بازرگانی تاجر شما می توانید در مدت زمان کوتاه، بسته های تجاری و شخصی خود را از نقاط محختلف دنیا به مقصد ایران ارسال و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.


پست بین المللی اکسپرس با شرکت خدمات بازرگانی تاجر

خدمات بخش پست بین المللی اکسپرس شرکت بازرگانی تاجر

· دریافت کالای خریداری شده شما از تمام شهرهای تجاری چین و کشور امارات و ارسال بسته های تجاری به ایران

· برآورد قیمت و اعلام هزینه پست بین المللی اکسپرس از تمامی نقاط دنیا به ایران

· انجام خدمات سورس یابی و پیدا کردن محصول مورد نظر شما

· مشاوره رایگان در بخش ترخیص کالا از گمرک

مزایای شرکت خدمات بازرگانی تاجر

کاهش هزینه های پست بین المللی و حمل و نقل : شرکت خدمات بازرگانی تاجر با بهینه سازی فرایندها و همکاری با شرکت های متعدد تجاری در داخل کشور و خارج از کشور نظیر چین، امارات، ترکیه و... توانسته است هزینه های واردات کالا را به شدت کاهش دهد.

تسلط کامل به فرایندهای گمرکی: فرایند ترخیص کالا در کشورهای مختلف، قوانین و هزینه های مخصوص به خود را دارد. کشور ایران دارای یکی از سخت گیرانه ترین قوانین و تعرفه های گمرکی در جهان است که این امر موجب پیچیدگی و طولانی بودن فرایند ترخیص کالا در کشور است. به همین دلیل ترخیص کالا در ایران نیاز به سالها تجربه دارد. بهتر است قبل از ارسال بسته های شخصی و تجاری خود به ایران از خدمات رایگان مشاوره ای شرکت بازرگانی تاجر بهره مند شوید تا کارشناسان ما بهترین راه حل را برای شما انتخاب و به شما پیشنهاد کنند.

انجام کلیه فعالیت های گمرکی:شرکت خدمات بازرگانی تاجر می تواند به عنوان نماینده شما، تمامی فرایندهای گمرکی برای ورود قانونی کالا به کشور را از جانب شما انجام داده و در کم ترین زمان کالای شما را از گمرک ترخیص نماید.


پست بین المللی اکسپرس با شرکت خدمات بازرگانی تاجر

چه کالاهایی را می توان از طریق پست بین المللی اکسپرس دریافت نمود؟

پست بین المللی اکسپرس با توجه به اینکه توسط هواپیما به کشور ارسال می شود دارای محدودیت هایی است. بسته شما بایستی ماهیت تجاری نداشته باشد تا بتوان آن را بر روی ریل ترخیص کرد. در غیر این صورت همانند بارهای کارگو بار یا بسته شما قبض شده و روال ترخیص خاص خودش را خواهد داشت.بارهایی که زیر 100 کیلوگرم وزن دارند، ماهیت پستی و غیرتجاری دارند یا برای تولید استفاده می شوند هم اکنون قابلیت ارسال به صورت پستی را دارا می باشند.

سرعت بسیار بالا در دریافت کالا یکی از مواردی است که موجب محبوبیت روز افزون پست بین المللی اکسپرس شده است. در روش های دیگر حمل و نقل که شامل حمل و نقل زمینی، ریلی و دریایی است مراحل ارسال و دریافت کالا ممکن است حتی بیشتر از یک ماه طول بکشد تا مرسوله مورد نظر به دست شما برسد اما در روش پست اکسپرس در کمترین زمان ممکن مرسوله به شما تحویل داده خواهد شد.

شرکت خدمات بازرگانی تاجر توانایی حمل بین المللی و ترخیص کلیه کالاها و محموله های وارداتی را در حداقل زمان ممکن با بهترین کیفیت دارا می باشد. هم اکنون شرکت خدمات بازرگانی تاجر با بسیاری از ترخیصکاران مطرح در گمرکات کشور همکاری می‌کند و بسیاری از بارهای گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) را ترخیص می کند.

برخی خدمات تاجر در حوزه ترخیص کالا عبارتند از:

· ترخیص کلیه کالاها و محموله های تجاری و صنعتی

· ترخیص بصورت عقد قرارداد سالیانه با افراد و سازمان ها

· ترخیص موردی برای کالاهای خاص

· ارائه خدمات ترخیص کلیه بارهای تجاری و غیرتجاری

· ترخیص کلیه بارهای خاص که نیاز به مجوزهای اختصاصی برای خروج از گمرک دارند

· تخصیص کارشناسان مجرب به هر مشتری

· پاسخگویی آنلاین به مشتریان

· حذف واسطه ها و کاهش هزینه ها

· ارائه مشاوره تخصصی رایگان به مشتریان در امور مربوط به ترخیص

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه پست بین المللی اکسپرس و ترخیص کالا به وب سایت شرکت خدمات بازرگانی تاجر مراجعه نمایید.


نام:
ایمیل:
* نظر: