bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۹
بامداد جنوب: آیا می دانید برخی از گیاهان نه تنها جو و اکسیژن تأمین می کنند بلکه دارای اثر تصفیه هوا نیز هستند؟ این بدان معنی است که هوای تمیز و پاک در خانه شماست. این خوشبو کننده های طبیعی مناسب ادارات هستند ، علاوه بر محل کار برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب نیز بسیار مناسب هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی ها و تاثیرات نگهداری گل آپارتمانی بپردازیم. پس باما تا انتهای مقاله همراه باشید.


چرا باید از گیاهان آپارتمانی نگهداری کنیم؟

بامداد جنوب: 

آیا می دانید برخی از گیاهان نه تنها جو و اکسیژن تأمین می کنند بلکه دارای اثر تصفیه هوا نیز هستند؟ این بدان معنی است که هوای تمیز و پاک در خانه شماست. این خوشبو کننده های طبیعی مناسب ادارات هستند ، علاوه بر محل کار برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب نیز بسیار مناسب هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی ها و تاثیرات نگهداری گل آپارتمانی بپردازیم. پس باما تا انتهای مقاله همراه باشید.

هوای داخل خانه را تمیز می‌کند

با استفاده از گیاهان خانگی، هوای خانه خود را تصفیه کنید. هرچه تعداد گیاهان بیشتر باشد، بهتر است. هر گیاه خانگی اکسیژن تولید می کند ، اما همه گیاهان خانگی اثر تصفیه هوا ندارند. با این حال ، گروهی از گیاهان داخل سالن وجود دارد که به طور علمی ثابت شده است که در تمیز کردن هوای خانه نقش دارند. این گیاهان از طریق برگهای خود مواد مضر را از هوا جذب می کنند. متعاقباً این مواد در گیاه یا ریشه ذخیره و تجزیه می شوند.

گیاهان خانگی تصفیه کننده هوا در طی روز آلاینده ها را به اکسیژن تبدیل کرده و بخار آب را در هوا آزاد می کنند که باعث بهبود رطوبت می شود.

ضمنا در صورت نیاز به خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی میتونید به مقاله ای که بامداد 24 برای شما آماده کرده است مراجعه بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن گلدان خانگی خود را درب منزل تحویل بگیرید

امروزه خانه های ما به قدری عایق بندی شده اند که به احتمال زیاد مجبور خواهیم شد با هوای خشک و اکسیژن کم در اتاق های خود مقابله کنیم. هوای ناسالم در خانه می تواند منجر به علائمی مانند سردرد ، مشکلات خواب ، مریضی پوستی و مشکلات ریوی (آسم) شود. از آنجا که ما زمان بیشتری را در خانه می گذرانیم پس نگهداری از گل آپارتمانی با توجه به فواید آن در امر مهمی است.

اگر سلامتی جسم و روحتان برایتان مهم است می‌توانید برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر راجع به نحوه نگهداری گل آپارتمانی و همچنین فواید گیاهان، به وبسایت vipshop.flowers مراجعه کنید.

موارد مختلفی در ایجاد یک آب و هوای سالم و دلپذیر در محیط داخلی نقش دارند ، از جمله دما ، نور کافی و کیفیت هوای خوب. تهویه کافی البته برای کیفیت هوا مهم است ، اما گیاهان نیز می توانند کمک کنند. به هر حال ، آنها نه تنها به بهبود کیفیت هوا کمک می کنند ، بلکه خانه شمارا به مکان زیباتری تبدیل می‌کنند.


چرا باید از گیاهان آپارتمانی نگهداری کنیم؟


خوشبو کننده طبیعی هوا است

گیاهان داخلی تصفیه کننده هوا همچنین می توانند "بوی کهنه" را از بین ببرند. آنها در واقع نوعی خوشبو کننده طبیعی هوا هستند. این گیاهان آب و هوای داخلی خانه شما را بهبود می بخشند و باعث می شوند احساس بهتری داشته باشید و بهتر تمرکز کنید. اگر اغلب در خانه کار می کنید ایده آل است. رنگ و بوی گیاهان نیز می تواند اثر آرام بخشی داشته باشد.

غالباً مردم حتی از تأثیرات مثبت این وضعیت بر خلق و خوی نیز آگاهی ندارند. البته هر گیاهی بوی خوش نمی دهد اما گیاهانی که خود بوی خوبی ندارند نیز می توانند از رایحه فضای اتاق بهره مند شوند. گیاهان برخی بوهای بد بو را از هوا پاک می کنند و پس از آن هوای تازه و بدون بو باقی می ماند

باعث کاهش استزس می‌شود

گیاهان صدا را جذب می کنند. آنها می توانند صدای مزاحم پس زمینه را به خود جذب کنند ، بنابراین شما از شر صداهای مزاحم خلاص خواهید شد. گیاهان آپارتمانی محیط آرام ایجاد می کنند. محیط آرامی که گیاهان داخلی ایجاد می کنند استرس شما را کاهش می دهد و بهره وری شما را افزایش می دهد.

آیا استرس بی رحمانه با شما برخورد می کند؟ نگران نباشید ، گیاه خانگی به شما کمک می کند تا استرس شما از بین برود. تحقیقات نشان داده است که گیاهان اثر آرام بخشی دارند. افرادی که مجبور به انجام یک کار در یک اتاق بدون گیاه بودند بیش از کسانی که در فضایی که فضای سبز وجود دارد انجام می دهند از فشار خون بالا رنج می برند.


چرا باید از گیاهان آپارتمانی نگهداری کنیم؟


تمرکز را افزایش می‌دهد

هر کس گاهی اوقات در فضایی آلوده قرار می گیرد که اکسیژن کافی ندارد. چنین کمبود اکسیژن بر توانایی تمرکز تأثیر منفی می گذارد. از آنجا که هوای تازه کافی وجود ندارد ، اکسیژن کم می تواند به مغز برسد. در نتیجه ، کمبود اکسیژن در مغز وجود دارد و غلظت شما کاهش می یابد. اکسیژن کم نیز می تواند باعث سردرد شود. گیاهان دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل می کنند. این میزان اکسیژن هوا را افزایش می دهد ، که تأثیر مثبتی بر عملکرد مغز شما دارد و بنابراین توانایی تمرکز شما را افزایش می دهد.

باعث می شوند احساس شادی بیشتری بکنید

اثر دیگر گیاهان این است که افراد در یک محیط طبیعی احساس خوشبختی می کنند. درختان و گیاهان (در محیط داخلی) مغز افرادی را که در شهری زندگی می کنند تحت تاثیر قرار می دهند: از هوشیاری و تمرکز بر روی جهان بصری بیرون ، تا بازتاب و جهت گیری به سمت خودشان.

کلام آخر

سعی کردیم در این مقاله به‌صورت کلی به اهمیت نگهداری گل آپارتمانی بپردازیم تا بتوانید بدن سالم و پرنشاط و همچنین روح و روان آسوده تری را داشته باشید. اگر ابهامی در نگهداری گیاهان آپارتمانی دارید، پیشنهاد میکنیم با مراجعه به وبسایت نمناک و کلیک روی لینک زیر اطلاعات بیشتری در مورد نگهداری گیاهان کسب کنید.



نام:
ایمیل:
* نظر: