bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
تیر آخر آقای مدیرعامل به ایرانجوان بوشهر؛
علی پورتنگستانی: دیدن اشک‌های عبدالرحیم خرمزی پس پایان بازی تیمش در مقابل شهرداری همدان برای هواداران ایرانجوان بسیار سخت بود، اما ناراحت‌کننده‌تر از آن این بود که خرمزی هم دیگر توانی برای ادامه راه نداشت و استعفا را به ماندن و شنیدن قول و وعده‌های پوچ مدیران باشگاه ترجیح داد.

علی پورتنگستانی: دیدن اشک‌های عبدالرحیم خرمزی پس پایان بازی تیمش در مقابل شهرداری همدان برای هواداران ایرانجوان بسیار سخت بود، اما ناراحت‌کننده‌تر از آن این بود که خرمزی هم دیگر توانی برای ادامه راه نداشت و استعفا را به ماندن و شنیدن قول و وعده‌های پوچ مدیران باشگاه ترجیح داد.

هفته پنجم لیگ دسته دوم چهارشنبه هفته گذشته در شهرهای مختلف برگزار شد و ایرانجوان بوشهر که بازیکنان بومی و غیر بومی آن از وضعیت مدیریت باشگاه و نحوه تیمداری آنها به‌شدت شاکی بودند در نهایت با پیگیری‌های سجاد مشایخ کاپیتان این تیم همگی برای جدال با تیم همدانی در ورزشگاه حاضر شدند. تیمی که بدون حتی یک جلسه‌ی تمرینی به مصاف تیم شهرداری همدان رفت. اتفاقی که البته در فوتبال کشورمان دیگر عادی شده است و این نشان می‌دهد که مدیران باشگاه‌ها تا چه حدی غیرحرفه‌ای هستند. از همه این مسائل که بگذریم، ایرانجوان در روزی که نمایش خوبی داشت ولی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد تا شاگردان خرمزی در روزی که حاشیه‌های فراوانی داشت، یک امتیاز با ارزش به‌دست بیاورند.

اما مساله‌ا‌ی که پس از پایان بازی سروصدای فراوانی به‌پا کرد استعفا سرمربی باشگاه از سمت خود بود. عبدالرحیم خرمزی که در چند هفته گذشته یکی از سخت‌ترین دوران مربیگری خود را تجربه کرده بود و فشار زیادی را متحمل شده بود، در اقدامی قابل پیش‌بینی پس از پایان بازی در مقابل خبرنگاران خبر استعفای خود را اعلام کرد. عبدالرحیم خرمزی در جمع خبرنگاران با تقدیر از رسانه‌ها برای پوشش این نشست گفت: امروز در بحث فنی و غیرفنی صحبتی نمیکنم و به حاشیه نیز نمیروم. از تیم ایرانجوان خداحافظی می‌کنم و امیدوارم یکی بهتر از من هدایت این تیم را عهده‌دار شود. در این لحظه خرمزی در حالی که چشمانش اشک‌آلود بود، تاکید کرد: اشکم را در این تیم درآوردند و آنها را به خدا واگذار می‌کنم تا اشک آنها را نیز در بیاورد.

اتفاق ناراحت‌کننده‌ای که باعث ناراحتی تمام فوتبالدوستان استان بوشهر شد، چراکه فوتبالدوستان در بوشهر احترام خاصی برای او قائل هستند و اگر کسی او را ناراحت کند، در واقع فوتبالی‌های این استان را ناراحت کرده است. به هر حال مدیریت باشگاه ایرانجوان به رهبری علی وزیری در هفته‌های اخیر کارهای عجیب‌وغریب زیادی را انجام داده‌اند و این‌طور که پیداست همچنان به‌دنبال ناراحت کردن هواداران ایرانجوان بوشهر هستند. برای خیلی از هواداران فوتبال در بوشهر این سوال به‌وجود آمده است که چرا علی وزیری با رقم زدن بدترین دوران تاریخ باشگاه ایرانجوان همچنان کم نمی‌آورد و از سمت خود استعفا نمی‌دهد. مدیرعاملی که فقط و فقط به‌دنبال منفعت خود است نه باشگاه. از طرفی دیگر هیات‌مدیره ایرانجوان در این مدت چرا سکوت کرده‌اند و در مقابل اتفاقاتی که مدیرعامل باشگاه برای تیم رقم زده است، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد؟ خیر سرتان، شما تنها امید هواداران ایرانجوان هستید پس چرا کاری می‌کنید که همه امیدها را به ناامیدی تبدیل کنید؟

مشایخ: اشک در چشمان سرمربی ما حلقه زده بود

سجاد مشایخ مدافع و کاپیتان ایرانجوانی‌ها در گفت‌گوی با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در مورد وضعیت این روزهای ایرانجوان گفت: دیگر بس است و باید برای یک‌بار هم شده تکلیف ایرانجوان مشخص شود! اگر نهادی یا مسوولی در این استان هست که باید نظارت کنند، پس ورود کنند تا این همه خون دل خوردن هواداران ما نیز تمام شود. مردم و هواداران ایرانجوان باید بدانند که روز بازی مقابل شهرداری همدان چه بر سر ما آمده و اگر خواهش افرادی مانند سعید مفتخر، احمد چاهکوتاهی، خسرو قوسی ،سعید درویشی و امید محمدیان نبود ما بازیکنان وارد زمین نمی‌شدیم چراکه واقعا شنیدن این همه دروغ و وعده‌های پوچ بازیکنان را کلافه کرده است. شب قبل بازی به ما وعده دادند که قرار است فردا سیصد میلیون تومان میان بازیکنان تقسیم شود و من شخصا بازیکن تیم را ساعت دوازده شب از کرمانشاه به حرکت درآوردم تا ظهر بازی که رسید کنار تیم باشد اما هیچ خبری از پول نشد. به بازیکن چه ربطی دارد که هیات‌مدیره و مدیرعامل این همه اختلاف دارند. این اتفاقات در باشگاه بزرگ ایرانجوان آبروریزی است و نمی‌دانم باید این حرف‌ها را به چه کسی بزنم‌، پس به مردم می‌گویم تا در جریان کامل ماجرا قرار بگیرند.

وی در ادامه گفت‌وگو تاکید کرد: روز بازی و یک ساعت قبل از آغاز مسابقه اشک در چشمان سرمربی ما حلقه زده و ما به احترام شخص خرمزی و بزرگانی که تماس گرفتند به زمین رفتیم؛ اما این رسمش نیست. آقای وزیری عزیز مدیرعامل محترم و هیات‌مدیره اگر نمی‌توانید تیم‌داری کنید بروید تا عده‌ای دیگر بیایند. این وضعیت زیبنده ایرانجوان نیست. بازیکنی که ابتدای فصل آوردید و قرارداد امضا کرد روی این قرارداد اندک حساب کرده، اینها خانواده دارند که منتظر همین ده، بیست درصد واریزی باشگاه هستند؛ اما این رسم تیم‌داری نیست. می‌گویند شهرداری و شورا، این چه حرفی است، مگر بازیکنان ایرانجوان با شهرداری و شورا قرارداد بسته‌اند که منتظر پول از جانب آنها باشند.ایرانجوان و این همه املاک میلیاردی باید ثروتمند‌ترین تیم ایران باشد؛ اما چند هفته است که فقط امروز و فردا می‌کنید. مگر فوتبال بچه بازی است که برویم رشت بازی کنیم و تا روز بازی شهرداری همدان هیچ تمرینی انجام نشود.

واقعا ناراحت‌کننده‌ است که ایرانجوان بوشهر یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های کشورمان این روزها در چنین وضعیت اسفناکی قرار دارد. تیمی که یک روز تا یک قدمی لیگ برتر هم پیش‌رفت ولی حال در لیگ دسته دو بدون تمرین راهی مسابقات خواهد شد. حالا مساله بعدی این است که مدیرعامل ناکارآمد ایرانجوان یعنی علی وزیری برای تغییر این اوضاع چه فکری دارد؟ اگر بخواهیم به گذشته نگاهی بیاندازیم متوجه می‌شویم، مدیرعامل فعلی ایرانجوان از روزی که به این باشگاه آمد تحت هیچ شرایطی از تیم حمایت نکرده است و همیشه توپ را در زمین شهرداری و شورا می‌انداخت و همیشه باید گفت ایرانجوان واقعا چه ربطی به شهرداری و شورا شهر بوشهر دارد؟ تیم در اختیار آقای وزیری است و ایشان چهار سال پیش متعهد شده بود که تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد خواهد کرد. تغییراتی که البته انجام شد ولی همه آن تغییرات باعث شد تا ایرانجوان امروز در بدترین وضعت ممکن قرار بگیرد. آقای وزیری با کارهایی که در چند روز اخیر انجام داد حجت را تمام کرد و بار دیگر ثابت کرد که اگر او بخواهد، متعصب‌ترین مربی ایرانجوان هم نمی‌تواند در این باشگاه موفق شود.

باقرزاده: شمشیربازان تشنه حضور در مسابقات بین‌المللی هستند

بامداد جنوب: رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: همه بچه‌ها تشنه حضور در مسابقات بین‌المللی هستند؛ اما کرونا مانع از برگزاری مسابقات شده است.

فضل‌الله باقرزاده در خصوص اردوهای تیم‌های ملی شمشیربازی گفت: در این هفته بازدیدی از اردوی تیم سابر داشتم و بچه‌ها با جدیت تمرین می‌کنند. اردوی سابریست‌ها از دوشنبه گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد. همه بچه‌ها تشنه حضور در مسابقات بین‌المللی هستند؛ اما کرونا مانع از برگزاری مسابقات شده است. هفته اول لیگ سابر هفته آینده برگزار می‌شود. قرار بود مسابقات از این هفته آغاز شود؛ اما برای پخش تلویزیونی مجبور شدیم آن را یک هفته به تاخیر بیندازیم. از آنجا که شرایط شیوع کرونا حاد است و لازم است که پروتکل‌ها را با حداکثر دقت رعایت کنیم، در لیگ اسلحه سابر شش تیم حضور دارند و امکان حضور بیشتر از این تعداد تیم در سالن وجود ندارد.‌ در این فصل لیگ‌ تیم‌های خوبی از جمله اترک خراسان ، دانشگاه آزاد، فولاد سپاهان و تیم یزد حضور دارند . هفته اول لیگ سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص زمان آغاز لیگ‌های اپه و فلوره یادآوری کرد: لیگ اپه مردان یک هفته بعد از برگزاری هفته اول لیگ سابر شروع می‌شود. به دلیل وضعیت موجود مجبور هستیم تیم‌ها را کم کم وارد سالن کنیم. در هفته سوم نیز هفته اول لیگ فلوره مردان برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزاری اردوی تیم ملی اپه و فلوره تصریح کرد: قرار بود اردوی تیم اپه از شنبه شروع شود؛ اما با ابتلای یعقوبیان، سرمربی این تیم به کرونا اردو تشکیل نشد وزمان برگزاری آن بعد از بهبود سرمربی، اعلام می‌شود.اردوی تیم فلوره نیز هفته گذشته آغاز شد. اردوی تیم‌های دختران نیزبعد از برگزاری هفته اول لیگ آغاز می‌شود. ما باید خود را برای مسابقات زون آسیا که اواخر فرودین آغاز می‌شود، آماده کنیم.

باقرزاده در خصوص اعتراض چهار ورزشکار در رشته اپه و اینکه آیا این موضوع برطرف شده است، تاکید کرد: من مسوول فنی نیستم و حتی وقتی از من پرسیده شد که سابریست‌های نهایی اعزامی به المپیک چه کسانی خواهند بود هم‌همین پاسخ را دادم. یعقوبیان چهار نفر اول رنکینگ را به اردوی تیم‌ اپه دعوت کرد. جالب است دو نفری هم انصراف دادند که به تیم دعوت شده بودند و نمی‌دانم چرا نیامدند. ما تمهیداتی را در نظر گرفتیم که این مساله هم حل می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: