bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
بامداد جنوب: تهران همواره به دلیل داشتن ادارات دولتی، برگزاری نمایشگاه‌ها، مراکز خدمات درمانی و جاذبه‌های توریستی یکی از پر مسافرترین شهرهای ایران بوده است. این روزها به دلیل گسترش کرونا بیش از گذشته نیاز به‌اجاره روزانه خانه در تهران‌برای مسافران وجود دارد، در گذشته برخی از مسافران ترجیح می‌دادند


بامداد جنوب: تهران همواره به دلیل داشتن ادارات دولتی، برگزاری نمایشگاه‌ها، مراکز خدمات درمانی و جاذبه‌های توریستی یکی از پر مسافرترین شهرهای ایران بوده است. این روزها به دلیل گسترش کرونا بیش از گذشته نیاز به‌اجاره روزانه خانه در تهرانبرای مسافران وجود دارد، در گذشته برخی از مسافران ترجیح می‌دادند به‌جای اقامت در هتل یا سوئیت در خانه آشنایان یا دوستان خود اقامت داشته باشند، اما در حال حاضر با توجه به پروتکل های بهداشتی امکان اقامت در خانه دوستان و آشنایان همچون گذشته وجود ندارد. لذا به صرفه‌ترین راه برای اقامت اجاره سوئیت در تهران می‌باشد.


اجاره روزانه خانه در تهران بصورت آنلاین از رومیتا

یکی از نگرانی‌هایی که همواره و خصوصاً در این روزها برای مسافران وجود دارد اطمینان از کیفیت و نظافت اقامتگاه می‌باشد، سایت رومیتا علاوه بر اینکه دارای اقامتگاه‌های متعدد می‌باشد این اطمینان را به مسافران می‌دهد که در همواره می‌توانند از بابت نظافت اقامتگاه خاطر جمع باشد، این موضوع توسط فرآیند بازگشت وجه به مسافر در صورت عدم رعایت نظافت توسط میزبان صورت می‌پذیرد، به این نحو که در صورتی که میزبان اقامتگاه را با نظافت نا مناسب به مسافر تحویل دهد. مسافر واحد را تحویل نگرفته و کل وجه توسط سایت رومیتا به مسافر عودت می‌گردد و در صورت تکرار این مورد توسط میزبان اقامتگاه مربوطه برای همیشه از سایت حذف می‌شود.

برای رزرو سوئیت در تهران و سایر شهرها می‌توانید با مراجعه به رومیتا نسبت به مقایسه خانه‌ها و اقامتگاه‌ها بصورت آنلاین درخواست رزرو خود را ثبت نمایید. همچنین رومیتا با دارا بودن بیش از 4000 ویلا، سوئیت و خانه مبله در 200 شهر ایران شما را از مراجعه حضوری برای اجاره روزانه بی نیاز خواهد کرد. یکی دیگر از مزیت‌های این روش این هست که می‌توانید قبل از انجام رزرو با استفاده ویژگی چت با میزبان‌ها تبادل پیام کرده و سؤالات خود را به راحتی از آنها بپرسید. همچنین این امکان توسط رومیتا ایجاد که بتوانید از میزبان درخواست تخفیف نموده و با بهترین قیمت اقامتگاه مورد نظر خود را اجاره کنید.

همچنین بصورت روزانه تعدادی از خانه‌ها با تخفیف ویژه در سایت ثبت می‌شود که به سرعت توسط مسافران رزرو می‌گردد جهت رزرو این اقامتگاه‌ها می‌بایست سریع و به موقع اقدام کنید. با توجه به نزدیکی به فصل پیک سفر می‌بایست حتماً قبل از اینکه به فصل پر سفر برسید رزرو خود را به ثبت رسانید. طبق بررسی‌ها انجام شده مسافرانی که از 15 الی 25 روز قبل اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو می‌کنند کمترین هزینه را به نسبت سایر مسافران پرداخت می‌کنند. پس این نکته حائز اهمیت هست که حتماً قبل از ایام پیک سوئیت و خانه مورد نظر خود را رزرو کنید. چون در زمان نزدیکی به ایام پر سفر قیمت‌ها بصورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از پیشنهادات خصوصاً در ایام کرونا که امکان سفر به مقاصد دور وجود ندارد برای مسافران اجاره روزانه ویلا در اطراف تهران می‌باشد، با توجه به اینکه در شرایط فعلی امکان سفر به کشورها و شهرهای دور همچون گذشته وجود ندارد. بعنوان مثال برای اجاره ویلا در رودهن تنوع و دور شدن از محیط خانه در آخر هفته‌ها گزینه‌ی جذاب و مناسبی می‌باشد. سایر مناطق اطراف تهران مانند لواسان، فشم، دماوند، کردان، شهریار و هم از گزینه‌های خیلی خوب برای ساکنین تهران می‌باشد. که در این روزها بتوانند برای چند ساعت هم شده از خانه خارج شده و اقامتی دلچسب و خاطره انگیز را برای خود و خانواده سپری کنند.


اجاره روزانه خانه در تهران بصورت آنلاین از رومیتا


از ویژگی‌ها مهم و جذاب ویلاهای اطراف تهران می‌توان به ویلاهای دارای استخر، میز بیلیارد، جکوزی، سونا و ... اشاره کرد که بخصوص در ایام تابستان که می‌توانند برای استفاده بسیار مناسب باشد شما می‌توانید با اجاره ویلا های استخر دار با خانواده خود لحظاتی خاطره انگیز و لذت بخش را در فصل تابستان سپری کنید. از مقاصد پر طرفدار حومه تهران می‌توان به کردان، شهریار، سرخاب، لواسان، فشم، دماوند، آبسرد اشاره کرد. در فصل زمستان بیشترین تقاضا برای اجاره سوئیت در نزدیک پیست‌های اسکی شمشک و دیزین می‌باشد که معمولاً ورزشکاران در فصل زمستان این اقامتگاه‌ها را رزرو و استفاده می‌کنند. البته برای دوری از شلوغی شهر خصوصاً در آخر هفته حتی در زمستان تقاضای زیادی برای سفر به مناطق دیگر اطراف تهران هم وجود دارد. در صورت سفر به این شله‌ها و اقامتگاه‌ها زمستانی پیشنهاد می‌کنیم حتماً وسایل سرگرمی و بازی برای مدت اقامت خود را به همراه داشته باشید.

مزایای اجاره سوئیت در تهران

از مزایای اجاره سوئیت و خانه مبله در تهران می‌توان موارد ذیل اشاره کرد.

1) کاهش هزینه به نسبت رزرو هتل، با توجه به هزینه کمتر اقامت در سوئیت به نسبت هتل این مورد را می‌توان از مزایای اجاره سوئیت در تهران نام برد. به طور میانگین اقامت در خانه مبله باعث کاهش 40 درصدی هزینه اقامت شما در طول سفر خواهد شد. البته این موضوع بستگی به منطقه‌ی اقامتگاه و کیفیت و امکانات محل اقامت می‌تواند متفاوت باشد.

2) رعایت پروتکول های بهداشتی خصوصاً در ایام پاندمی کوید-19 از اهمیت فراوانی برخوردار است بدین منظور صرفاً باید سوئیتی را رزرو کنید که مطمئن باشید که نکات بهداشتی در آن به نحو احسنت رعایت می‌شود، بدین منظور در سایت رومیتا اقامتگاه‌های ضد عفونی شده با نشان مخصوصی نمایش داده می‌شود.

3) امکان پخت و پز غذا، یکی از مزایای دیگر اجاره خانه به نسبت هتل که می‌تواند باعث کاهش شدید هزینه‌ها و اقتصادی شدن سفر شما به تهران شود. چون در صورتی که در هتل اقامت داشته باشید می‌بایست غذا را در هتل خورده و یا برای صرف غذا به رستوران مراجعه کنید که باعث افزایش هزینه‌های سفر شما خواهد شد.

با توجه به وسعت تهران به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت قصد سفر به تهران حتماً در صورتی که برای انجام امور اداری به تهران میایید محل اقامت خود را نزدیک به محل کار خود رزرو کنید. به عنوان مثال اگر در مرکز تهران نیاز به مراجعه به ادارات دارید سعی کنید محل اقامت خود را در نزدیکی همانجا انتخاب کنید چون با توجه به ترافیک دائمی تهران ممکن است ساعات زیادی از وقت شما در ترافیک هدر رود. به شما پیشنهاد می‌شود در صورت سفر از مناطق دیدنی تهران شامل بازار بزرگ تهران، برج میلاد، بام تهران، ایران مال و ... دیدن نمایید.


نام:
ایمیل:
* نظر: