bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
ایرج خرمدل چگونه منطقه ویژه اقتصادی را از استان بوشهر جدا کرد؛
بامداد جنوب: اواخر اردیبهشت‌ماه سال 1399 با رفتن سیدپیروز موسوی، فردی به‌نام ایرج خرمدل جای او را گرفت، فردی که پیش از این در یکی از گزارش‌ها در مورد حضورش و وعده‌هایی که داده بود، اشاره کردیم.

بامداد جنوب: اواخر اردیبهشت‌ماه سال 1399 با رفتن سیدپیروز موسوی، فردی به‌نام ایرج خرمدل جای او را گرفت، فردی که پیش از این در یکی از گزارش‌ها در مورد حضورش و وعده‌هایی که داده بود، اشاره کردیم.

ایرج خرمدل اما در طول 9 ماه گذشته‌ هیچ توفیقی نداشته و حتی نتوانسته آنگونه که باید و شاید به وعده‌های خودش هم عمل کند. پس از آنکه در روزنامه بامداد جنوب گزارشی منتشر شد، تعداد زیادی از دوستان تماس گرفته و ضمن تشکر، اطلاعات جالب و مهمی را در اختیار ما گذاشتند که یک مورد از آن را در روزنامه فردا منتشر خواهیم کرد، اما اینجا ما فقط دنبال پیگیری کردن یکی از وعده‌های مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی هستیم.

ایرج خرمدل در طول 9 ماه گذشته بسیار کند، کم‌تحرک و در فضایی بسته و جزیره‌ای کار کرده و تقریبا سفرش به مرکز استان برابر با صفر بوده است. او در روز معارفه‌اش در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی حرف‌هایی زد که بسیار زیبا و رویایی بود، اما اینکه او به کدام یک از این حرف‌ها عمل کرده خود یک مساله مهم است...

بر اساس خبری که همان روزها در سایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس منتشر شده، او چنین وعده داده بود: «زمین‌های فرودگاه قدیم منطقه به‌زودی تعیین تکلیف خواهد شد، رفع نگرانی شهروندان منطقه و استان یکی از دغدغه‌های این مدیریت است و برای رفع نگرانی شهروندان در جهت کاهش هرچه بیش‌تر آلایندگی‌ها و همچنین برای ایجاد فضای اشتغال‌زایی بیش‌تر و بستر امنیت پایدار تلاش خواهد شد».

حال سوال است که در این 9 ماه برای تعیین تکلیف زمین فرودگاه عسلویه چه اقدامی صورت گرفته است؟ تا جایی که ما با دوستان در شهرداری عسلویه تماس گرفتیم، هیچ اقدام مثبتی در این زمینه صورت نگرفته و آن‌ها به‌شدت از عملکرد ایرج خرمدل ناراحت و حتی عصبانی هستند.

اما در حوزه رفع نگرانی‌های شهروندان منطقه و استان نیز کافی است که با اهالی شهرستان‌های عسلویه و کنگان صحبت کنید تا متوجه شوید که دیدارها، ارتباطات و مسائل مرتبط با مردم این منطقه به شکل جزیره‌ای و محدود برقرار شده و وعده‌های 10 روزه تا دو هفته‌ای جناب مدیرعامل صرفا برای ماستمالی کردن و فراموش کردن قضایا است.

در حوزه اشتغالزایی هم آنچه که خرمدل در اداره اشتغال منطقه ویژه پارس صورت داد، این محیط را به ویرانه‌ای تبدیل کرد که خودش هم در جمع کردنش مانده است. متاسفانه آقای خرمدل با تغییرات عجیب و برکشیدن هم‌شهری‌ها و زمین زدن نیروهای کاربلد استان بوشهری، فقط وعده‌های پوچی به مردم استان داد که در شماره‌های بعد آن را پیگیری خواهیم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: