bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
بامداد جنوب: صنعت فرش طی سال های اخیر و با پیشرفت ماشین آلات فرش بافی دچار تحولی عظیم شده است. پیشرفتی که حاصل آن تولید فرش هایی با طرح ها و رنگ های متنوع و کیفیتی بی نظیر می باشد. با توجه به این امر، ضروری است که تولیدکنندگان فرش ماشینی از بهترین ماشین آلات برای تولید فرش های باکیفیت بهره بگیرند. فرش اکسیر هالی به عنوان تولید کننده فرش ماشینی فوق متراکم یکی از پیشروان این امر در کشور است.

بامداد جنوب: صنعت فرش طی سال های اخیر و با پیشرفت ماشین آلات فرش بافی دچار تحولی عظیم شده است. پیشرفتی که حاصل آن تولید فرش هایی با طرح ها و رنگ های متنوع و کیفیتی بی نظیر می باشد. با توجه به این امر، ضروری است که تولیدکنندگان فرش ماشینی از بهترین ماشین آلات برای تولید فرش های باکیفیت بهره بگیرند. فرش اکسیر هالی به عنوان تولید کننده فرش ماشینی فوق متراکم یکی از پیشروان این امر در کشور است.

اکسیر با به کارگیری تکنولوژی روز توانسته است فرش هایی با تراکم بالا، ظریف و متنوع را با کیفیتی عالی روانه بازار کند. این مجموعه، فرش های خود را در چهار مجموعه ارائه می کند. در ادامه به معرفی این چهار مجموعه می پردازیم.

مجموعه فرش باستان

فرش های این مجموعه از نوع ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ می‌باشد. الیاف این فرش ها طبیعی و از نوع بامبو است که با رنگ گیاهی رنگرزی شده‌ است.

این مجموعه اولین مجموعه فرش رنگی تولید شده در ایران با تکنولوژی اروپایی و دستگاه‌های بلژیکی و آلمانی محسوب می‌شود. این مورد باعث افزایش کیفیت فرش شده است؛ به گونه ای که مورد توجه و ستایش علاقمندان به صنعت فرش قرار گرفته است. خاص بودن و اصالت مهمترین ویژگی محصولات این مجموعه محسوب می‌شود.


مجموعه فرش مدرن

فرش های مدرن اکسیر نیز ۱۲۰۰ شانه و با تراکم ۳۶۰۰ تولید می‌شوند. فرش های مدرن اکسیر از الیاف طبیعی و از نوع بامبو هستند که با نخ اکریلیک ترکیب شده است.

دکوراسیون های مدرن نیاز به المان های مدرن دارند و اکسیر هالی ، به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده فرش ماشینی به این مهم توجه ویژه داشته است. فرش های مدرن اکسیر با طرح های امروزی و رنگ های مشکی، طوسی و نقره‌ای، انتخابی ایده آل برای سبک مدرن هستند.

مجموعه فرش شمسه

دیگر مجموعه فرش اکسیر ، مجموعه شمسه است که برگرفته از طرف و رنگ خورشید است. این فرش ها ۱۰۰۰ شانه و با تراکم ۳۰۰۰ تولید می‌شوند.

در فرش های شمسه شاهد به کارگیری طرح هایی از خورشید و نیز استفاده از رنگ های کرم، بژ و گردویی هستیم.

مجموعه فرش ابریشم

اکسیر با تولید فرش های ابریشم خود، توان فنی خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان فرش ماشینی به نمایش گذاشته است.

این فرش های نفیس از نوع ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ هستند. در تولید فرش های ابریشم ، از الیاف طبیعی بامبو استفاده می‌شود و ریشه فرش نیز از جنس ابریشم طبیعی است.

نکته جالب در مورد فرش های مجموعه ابریشم آن است که پس از تولید به وسیله ماشین‌آلات، به دست استادکاران برجسته فرش قم پرداخت می‌شوند. نکته که موجب افزایش بیشتر کیفیت این فرش های می‌شود.

ظرافت و زیبایی این فرش ها به قدری است که بسیاری از افراد، آن را با فرش دستباف اشتباه می‌گیرند.


ویژگی های یک فرش با کیفیت

اکسیر به عنوان تولید کننده فرش ماشینی ریزبافت، همواره تلاش می‌کند محصولات خود را با کیفیتی عالی روانه بازار کند. در همین راستا نیز از بهترین دستگاه های فرش بافی بهره می گیرد و مرحله پرداخت فرش را نیز به دست استادکاران برجسته فرش می‌سپارد.

اما کیفیت فرش از چه جنبه هایی مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

جنس نخ فرش

الیاف به کار رفته در تولید فرش اهمیت زیادی دارد. فرش اکسیر در تولید فرش های ماشینی خود، از الیاف طبیعی بامبو ، نخ اکریلیک و نیز نخ ابریشم ( در تولید فرش های ابریشم ) استفاده می کند. نکته ای که خیال خریداران را از کیفیت موارد اولیه راحت می‌کند.

تراکم بافت فرش

بافت فرش های اکسیر با تراکم بسیار بالا صورت می گیرد. این فرش ها 1200 شانه و با تراکم 3600 تولید می شوند. به دلیل همین کیفیت و تراکم بالا ، فرش های اکسیر در زمره فرش های ریزبافت قرار می گیرند.

اهمیت رنگ

نکته دیگر رنگ مورد استفاده در تولید فرش است. رنگ از دو جنبه اهمیت دارد. رنگ ها باید هارمونی جذابی داشته باشند و تناسب خوبی با دکوراسیون داخلی داشته باشند. همچنین نوع رنگ به کار رفته نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

شرکت های تولید کننده فرش ماشینی باید هردو جنبه را مد نظر قرار دهند. فرش اکسیر این دو جنبه را به بهترین صورت برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. تنوع بالای رنگ و نیز استفاده از رنگ های طبیعی در فرش های اکسیر هالی وجود دارد.

طرح فرش ماشینی

عامل مهم دیگر طرح فرش است. تنوع گسترده‌ای از طرح در تولید فرش های ماشینی اکسیر به کار می رود. این نکته به شما کمک می‌کند که با هر سلیقه‌ای، بتوانید طرح مورد پسند و متناسب با دکوراسیون خود را بیابید.

پرو فرش ؛ خدمتی خاص از فرش اکسیر

پرو رایگان فرش خدمتی است که اکسیر برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. این امکان در راستای انجام خریدی مطمئن برای مشتریان فراهم شده است. به این صورت که:

1. شما چند مدل را انتخاب می‌کنید

2. اکسیر آن‌ها را برای شما ارسال می‌کند

3. شما این فرش ها را در منزل خود پرو می‌کنید

4. و در نهایت یکی را از میان آن‌ها انتخاب می‌کنید.


خرید فرش از اکسیر

همانطور که اشاره شد، تنوع بالای طرح و رنگ در اکسیر موجب می شود با هر سلیقه ای که باشید، بتوانید فرشی متناسب را خریداری کنید.

نکته دیگر که در تولید فرش های اکسیر شاخص است، ریزبافت بودن آن است. این امر موجب لطافت فوق‌العاده این فرش ها می شود و حس خوشایندی را به شما خواهد داد.

با توجه به این امر، بسیاری از افراد فرش اکسیر هالی را به عنوان تولید کننده فرش ماشینی طرح دستباف (دستباف گونه) می شناسند؛ چرا که فرش های تولیدی اکسیر ، بافت متراکمی دارد و این امر ظرافت بالا و تنوع طرح و رنگ را به دنبال دارد.

برای خرید فرش ماشینی از مجموعه های مختلف، کافی است به وبسایت فرش اکسیر هالی مراجعه کنید. همچنین اگر علاقمند به مشاهده و انتخاب فرش از نزدیک هستید، می‌توانید به فروشگاه اکسیر در ایران مال مراجعه کنید و فرش مورد نظرتان را انتخاب نمایید.


نام:
ایمیل:
* نظر: