bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
تبلت میان‌رده هوآوی MatePad با قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب به بازار ارائه شده که این گجت را تبدیل به یک ابزار مناسب برای سرگرمی کرده است. امکان خرید این تبلت هم‌اکنون در بازار ایران نیز مهیا است.

کشف دنیای سرگرمی با تبلت هوآوی MatePad

تبلت میان‌رده هوآوی MatePad با قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب به بازار ارائه شده که این گجت را تبدیل به یک ابزار مناسب برای سرگرمی کرده است. امکان خرید این تبلت هم‌اکنون در بازار ایران نیز مهیا است.

صفحه نمایش 10.4 اینچی تبلت هوآوی MatePad با نسبت تصویر 16:9 و کیفیت تصویری 2K، یک نمایشگر ایده‌آل برای تماشای ویدیو، بازی‌کردن و در مجموع سرگرمی است. این صفحه نمایش توسط هوآوی، Fullview نام‌گذاری شده است که به معنای تصویر کامل است. دلیل این نام‌گذاری حاشیه‌ای 7.9 میلی‌متری و کم آن است که نسبت صفحه نمایش به بدنه 84 درصدی را برای این تبلت ایجاد کرده است.

علاوه بر این صفحه نمایش خوش کیفیت، هوآوی MatePad از یک سیستم صوتی با چهار اسپیکر نیز بهره می‌برد. که صدایی سه بعدی و فراگیر را به کاربر ارائه می‌دهد. اما داشتن یک تبلت با همه این خصوصیات بدون وجود یک پردازنده قدرتمند، لطف خاصی نخواهد داشت. به همین دلیل هوآوی MatePad مجهز به پردازنده Kirin 810 شده که SoC اختصاصی هوآوی برای این محصول است.

این پردازنده از هشت هسته کاری و پردازنده گرافیکی مستقل استفاده می‌کند و در هماهنگی کامل با باتری پرظرفیت تبلت است. این باتری 7250 میلی‌آمپر ظرفیت دارد، یک باتری بزرگ که امکان ساعت‌ها سرگرم‌شدن با هر بار شارژ را برای کاربر مهیا می‌کند.

تجربه سینمایی فیلم‌ها

وجود صفحه نمایش بزرگ باعث شده است تا تبلت هوآوی MatePad تجربه تصویری خوبی را ارائه کند، تجربه‌ای که با یک گوشی هوشمند برای شما محقق نخواهد شد. مثلا دیدن سریال مورد علاقه‌تان در یک سفر طولانی با صفحه نمایش کوچک گوشی هوشمند چندان تجربه هیجان‌انگیزی نخواهد بود. با تبلتی مانند هوآوی MatePad و صفحه نمایش بزرگ‌اش قطعا تجربه تصویری شما بسیار بهتر خواهد بود.

کشف دنیای سرگرمی با تبلت هوآوی MatePad

این صفحه نمایش 10.4 اینجی کیفیت تصویر 2K و رزولوشن تصویری 2000 X 1200 را ارائه می‌دهد. این یعنی تعداد زیادی پیکسل تصویری در این صفحه نمایش وجود دارد. پیکسل کوچک‌ترین بخش هر تصویر و یک واحد رنگی از آن است. تصویر کامل با در کنار هم قرار گرفتن تعدادی از این پیکسل‌ها شکل می‌گیرد و هر چقدر تعداد این پیکسل‌ها بیشتر باشد، کیفیت تصویر بهتری خواهیم داشت. به این دلیل است که تعداد پیکسل بالا در صفحه نمایش هوآوی MatePad مهم است.

یکی از قابلیت‌های خوب این تبلت که به کمک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن میسر شده App Multiplier نام دارد. این قابلیت امکان باز کردن دو صفحه از یک برنامه را در کنار هم به کاربر می‌دهد. به صورت هم‌زمان با هر دو صفحه می‌توان کار کرد و اندازه آنها را تغییر داد. به کمک این قابلیت، مشکل بسیاری از برنامه‌ها که برای استفاده به صورتی افقی در تبلت‌ها بهینه نشده‌اند نیز حل می‌شود.

کشف دنیای سرگرمی با تبلت هوآوی MatePad

علاوه بر استفاده از یک برنامه در چند پنجره می‌توان دو پنجره کنار هم در این تبلت را به برنامه‌های مختلفی اختصاص داد. یک قابلیت فوق‌العاده که باعث افزایش بهره‌وری در تبلت می‌شود. مثلا اگر در همان سفر که مشغول دیدن فیلم هستید نیاز به مسیریابی داشته باشید، به راحتی می‌توانید این دو برنامه را کنار هم باز کرده و مشکل خود را حل کنید. از این قابلیت به هزاران شکل متفاوت می‌توان استفاده کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های تصویری تبلت هوآوی MatePad قابلیت HUAWEI ClariVu است که کمک می‌کند تا تصویر در بازه دینامیک مطلوب قرار بگیرد. این فناوری با هدف قرار دادن جزئیات نامفهوم تصویر و بخش‌هایی از آن با کنتراست پائین، تصویری بهتر به کاربر ارائه می‌دهد. الگوریتم خاص استفاده شده در این فناوری، خواصی از تصویر مانند روشنی (Brightness)، اشباع رنگ (Color Saturation) و تندی تصویر (Sharpness) را به شکل بهینه تنظیم می‌کند. مهم نیست که در حال تماشای ویدیو، دیدن صفحات وب یا بازی‌کردن هستید، به کمک این قابلیت، همواره تصویر با کیفیت‌تری خواهید داشت.

یک دورهمی شاد

انتخاب بسیاری از ما برای سرگرم‌شدن، شنیدن موسیقی به تنهایی و همراه عزیزان است. اگر شما هم جزء این دسته هستید، هوآوی MatePad یک انتخاب ایده‌آل برای شما است زیرا در زیر بدنه این تبلت، یک سیستم صوتی مجهز به 4 اسپیکر قرار دارد. درست است که این تبلت فقط 10 اینچ قطر و 7.35 میلی‌متر عرض دارد، اما این سایز کوچک نباید شما را به اشتباه بندازد. این تبلت به لطف فناوری برتر هوآوی توان تولید صدایی بلند و باکیفیت را دارد که برتری محسوسی نسبت به محصولات هم‌رده خود دارد.

هوآوی در این تبلت، روش ارسال صدا را به کلی تغییر داده است. به صورت پیش‌فرض، اندروید فقط قابلیت پشتیبانی از دو کانال صوتی را دارد و بدون توجه به فایل صوتی شما که حتی اگر از چند کانال صوتی نیز پشتیبانی کند، باز اندروید فقط دو کانال صوتی خروجی خواهد داشت.

هوآوی برای اینکه به تبلت هوآوی MatePad امکان استفاده کامل از سیستم صوتی چهار اسپیکره خود را بدهد، دست به ارتقا اندروید زده است و امکان پشتیبانی تا 4 کانال صوتی به صورت هم‌زمان را به آن اضافه کرده است. البته نباید از نقش پردازنده قدرتمند Kirin 810 نیز در این مورد غافل بود که با امکان پردازش چند کاناله خود در واقع صدای خروجی این تبلت را با کیفیتی فوق‌العاده باز تولید می‌کند.

علاوه بر این، هوآوی MatePad مجهز به فناوری صوتی Histen 6.0 نیز هست که به کمک الگوریتم‌های هوشمند خود جزئیات صدا مانند «بیس» (Bass) را تقویت می‌کند. این فناوری همچنین در بالا رفتن وضوح صدا در این تبلت نقش بسزایی دارد.

اما اگر همه این فناوری‌ها در بخش صدا کافی نیست، باید بگوییم که هوآوی MatePad توسط متخصصان برند صاحب نام Harman Kardon در بهترین حالت تنظیمات صدا قرا گرفته تا تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای برای کاربران ایجاد کند. پیشنهاد ما آن است که در دورهمی بعدی خود به جای استفاده از اسپیکر «بلوتوث» (Bluetooth)، از تبلت هوآویMatePad  خود استفاده کنید.

تجربه سرگرمی بی‌وقفه

برای بسیاری از ما پیش آمده که در هنگام دیدن یک فیلم یا خواندن کتاب با تبلت و حتی بازی کردن، با پیغام خالی بودن باتری روبرو شویم. تجربه‌ای ناخوشایند که در بیشتر مواقع ما را مجبور به توقف در استفاده از تبلت می‌کند.

کشف دنیای سرگرمی با تبلت هوآوی MatePad

اما با خریدن هوآوی MatePad می‌توانید این مشکل را به فراموشی بسپارید. زیرا یک باتری قدرتمند 7250 میلی‌آمپری، تمام چیزی است که شما برای کار با تبلت تا انتهای روز به آن نیاز دارید. این باتری امکان 12 ساعت گشت‌وگذر در اینترنت، 12 ساعت تماشای فیلم با کیفیت HD و 7 ساعت انجام بازی سه بعدی را به راحتی برای شما مهیا می‌کند. اما در نهایت بعد از تمام شدن باتری نیز نباید نگران بود چون شارژ سریع 10 واتی این تبلت به سرعت تبلت را دوباره آماده کار خواهد کرد.

تبلت هوآوی MatePad هم‌اکنون در بازار ایران نیز عرضه شده و امکان خرید این تبلت خوش کیفیت با  گارانتی رسمی وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: