bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر گفت: ذخیره گوگرد به صورت روباز در نزدیکی بزرگراه عسلویه یکی از دغدغه‌های محیط زیستی و مردمی بود که پایان یافت.

ذخیره گوگرد به صورت روباز در عسلویه پایان یافت

مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر گفت: ذخیره گوگرد به صورت روباز در نزدیکی بزرگراه عسلویه یکی از دغدغه‌های محیط زیستی و مردمی بود که پایان یافت.

ذخیره گوگرد به صورت روباز در عسلویه پایان یافت فرهاد قلی نژاد افزود: انبار روباز گوگرد یکی از منابع آلاینده محیط زیست عسلویه به شمار می‎رفت و یکی از نگرانی‌های مردم این شهرستان و اداره کل حفاظت محیط زیست بود که با ورود دادستان عسلویه به این موضوع و تعیین ضرب‌الاجل دوماهه برای مسئولان، جمع آوری شد و گوگرد به انبار‌های مکانیزه انتقال یافت.

او ادامه داد: حل مشکلات زیست محیطی در عسلویه و کنگان از اولویت‌های مهم سازمان حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود که با همکاری بین مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، محیط زیست و دادگستری، امید است با اجرای طرح جامع کاهش و رفع آلودگی‌های محیط زیست مصوب هیات دولت و کارگروه ملی کاهش آلودگی‌های محیط زیست، شاهد برطرف شدن آلودگی‌های محیط زیست در این دو شهرستان باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، مهم‎ترین مشکل هوا در عسلویه و کنگان را مشعل‌سوزی (فلر) و همچنین بوی نامطبوع خواند و بیان کرد: پیگیری‌های لازم در خصوص حل این مشکلات در دست انجام است.

قلی نژاد گفت: منطقه ویژه اقتصادی پارس در جنوب استان بوشهر از مناطق مهم اقتصادی کشور به شمار می‌رود که برای حفظ توسعه پایدار پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیست و تامین سلامت شهروندان، توجه به قوانین محیط زیست و انجام اقدامات پیشگیرانه در این منطقه ضروری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: