bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور:
بامداد جنوب: رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان بوشهر ویژه پیگیر مشکلات آن باشند.
بامداد جنوب: رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان بوشهر ویژه پیگیر مشکلات آن باشند.
دکتر علیقلی حسنی اعظمی در نشست انتخابات اعضای هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در سالن کنفرانس پردیس علامه طباطبایی بوشهر با بیان این مطلب اظهار داشت: هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان دارای 7 نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل است. 
رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: امیدوارم که این استان با این پشتوانه و علاقمندی خاصی که امروز در تک تک خیرین حاضر در نشست دیدم و با تشکیل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و حمایت از دانشگاه استان در ایجاد و بهسازی بسترها و اماکن برای تحصیل دانشجویانی که در آینده وظیفه تدریس دانش آموزان ما را دارند، به عنوان یک پایلوت موفق مطرح باشد.
مدیر عامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار داشت: بر تک تک ما فرض است که به تعلیم و تربیت امروز تدبر و تعمق ویژه ای داشته باشیم.
مهدی احمدی گفت: می توانیم با تعلیم و تربیت صحیح از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی واعتباراتی که امروزه برای مقابله با آنها در کشور هزینه می شود، پیشگیری کنیم و می شود با اختصاص این اعتبارات به نظام آموزشی دیگر شاهد این آسیب ها در جامعه نباشیم.
احمدی بیان داشت: امروزه همه از اهمیت نظام آموزش و پرورش و معلمان سخن می گویند ولی در تدوین و ترسیم بودجه همیشه کمترین بودجه به این حوزه تعلق می گیرد و ما به یک انسجام ملی در این زمینه نیاز داریم ؛ چرا که با این وضعیت معلمی که در تنگنای معیشتی زندگی امروز قرار دارد نمی تواند امثال شهید مطهری ها را تحویل جامعه دهد.
وی ادامه داد: در همه جای دنیا بودجه دولت ها محدود است و امروزه بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان تنها سی درصد به بودجه دولتی و هفتاد درصد به بودجه مردمی وابسته هستند.
احمدی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در راه پیشرفت و توسعه علمی نهادینه شده است، اضافه کرد: امیدوارم که بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با استفاده از علاقمندان، خیرین و نیکوکاران در کنار اعتبارات دانشگاه بتواند این اهداف و فلسفه هایی که در بنیاد دیده شده جامه عمل بپوشاند.
مدیرکل حوزه ریاست استانداری بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: استاندار دستور دادند تا هر کمکی برای دانشگاه فرهنگیان از سوی دستگاه های اجرایی و اداری استان که امکانش وجود دارد و نیاز است، به هر ترتیب انجام شود.
دکتر عباس برزگرزاده با اشاره به سخنان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان به خوبی حساسیت موضوع را تبیین کردند و نشان دادند که این نشست اهمیت ویژه ای دارد تا ما سهمیه آموزش و پرورش در بحث استخدامی را که فوق العاده برای استان حائز اهمیت است را از دست ندهیم.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: انفاق انواع 
مختلفی از جمله اجتماعی، آموزشی، پژوهشی و ... دارد.
حجت الاسلام حسین حاجیانی گفت: انفاق اجتماعی را می توان با هوش اجتماعی گره زد و این یعنی اینکه آن کسی انفاق اجتماعی دارد که هوشمند باشد.
حاجیانی با بیان اینکه منظور از انفاق هر جور هزینه کردن نیست، بیان داشت: انفاق همان اقدام برای پر کردن خلاء های اجتماعی است و در این راستا انفاق از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و بنابراین انفاق کار مردمان باهوش است.
وی در ادامه اضافه کرد: هر کسی می خواهد انفاقی کند باید اول نیازها را بررسی کند و جستجو، بررسی و کنکاش کند و توان فهم نیازها را داشته باشد و بداند که این نیاز با چه چیزی مرتفع می شود و انفاق کردن از شروط باتقوا بودن است.
حاجیانی تصریح کرد: امیدوارم که با تشکیل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیازهای موجود در دانشگاه مرتفع شود.
دکتر زهرا محمدی رئیس پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز اظهار داشت: امیدوارم که تشکیل این بنیاد بتواند مقدمه ای برای ایجاد تحولات ارزشمند و ماندگار در مجموعه دانشگاه ما باشد.
یکی از روسای اسبق پردیس علامه طباطبایی بوشهر نیز با بسیار مهم دانستن این نشست اظهار داشت: فلسفه و خواستگاه وجودی این جمع تعهد به خاک، عقیده و منش انسانی است.
دکتر حسین زنگویی نژاد گفت: امروز اگر مشکلی در کشور داریم ناشی از کم لطفی در حق آموزش و پرورش بوده که گناهی نابخشودنی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: