bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
بامداد جنوب: انبار سرپوشیده پسماند شرکت پتروشیمی کاویان با حضور دکتر قلی نژاد و هیئت همراه و همچنین مسئولین شرکت پتروشیمی کاویان در تاریخ سه شنبه مورخ 11 خردادماه 1400 ساعت 11 افتتاح گردید.
بامداد جنوب:  به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی کاویان، انبار سرپوشیده پسماند شرکت پتروشیمی کاویان با حضور  دکتر قلی نژاد و هیئت همراه و همچنین مسئولین شرکت پتروشیمی کاویان در تاریخ سه شنبه مورخ 11 خردادماه 1400 ساعت 11  افتتاح گردید.
در این مراسم مسئولین مديركل محيط زيست استان بوشهر با اشاره به اهمیت ساخت این پروژه جهت مدیریت بهتر پسماندهای صنعتی ، آن را اقدامی نو و کم نظیر در منطقه اقتصادی پارس جنوبی توصیف نمودند که نشان از اهمیت مدیریت ارشد پتروشیمی کاویان به مسئله محیط زیست می باشد.
ایشان همچنین ضمن یادآوری موفقیت پتروشیمی کاویان در کسب تندیس صنعت سبز، اقدام به ساخت پروژه انبار پسماند صنعتی را در جهت حفظ و استمرار مولفه های صنعت سبز برشمرند.
گفتنی است که انبار پسماند سرپوشيده مجتمع پتروشیمی کاویان مطابق الزامات و استاندارد محيط زيست با مساحت 1080 مترمربع جهت انبارش پسماندهاي صنعتي ( فرايندي و غير فرايندي ) احداث گرديده است. پسماند هاي صنعتي اين مجتمع شامل پليمر، كك، روغن هاي ضايعاتي، فيلتر و لامپ مي باشد كه با توجه به ماهيت آنها و رعايت الزامات محيط زيستي در اين انبار، انبارش و نگهداري مي گردند. لازم به توضيح است برچسب مشخصات و مخاطرات (MSDS) تمامي پسماندها بر روي آنها نصب شده وتجهيزات HAZMAT
جهت جمع آوري و كنترل عمليات ريزش موادشيميايي در انبار مستقر گرديده است. با توجه به قابليت اشتعال پسماندها ، اين انبار مجهز به سيستم اعلان و اطفا حريق اتوماتيك مي باشد

افتتاح انبار پسماند مجتمع پتروشیمی کاویانافتتاح انبار پسماند مجتمع پتروشیمی کاویان

نام:
ایمیل:
* نظر: