bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۰۷ تير ۱۴۰۰
بامداد جنوب: در آیینی با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر پایگاه‌های فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان شروع به کارکردند.

بامداد جنوب: در آیینی با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر پایگاه‌های فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان شروع به کارکردند.

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در آیین شروع به کار بوشهر پایگاه‌های فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان در کانون فرهنگی تربیتی امام‌خمینی (ره) بوشهر گفت: فعالیت‌های دانش‌آموزان در پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت و توانایی‌های آنها است.

به گفته وی این فعالیت‌ها زمینه خوبی برای تمرین زندگی و مشق موفقیت است و دانش‌آموز می‌تواند اندوخته‌های خود را برای آینده تمرین کند.

کرمی با بیان اینکه شکوفایی تربیت و استعدادهای درونی و تمرین زندگی اجتماعی از دیگر فواید غنی‌سازی اوقات فراغت است. افزود: در این شرایط که به دلیل آموزش‌های مجازی خستگی دانش‌آموزان مضاعف شده است، مشاوران و مربیان با برنامه‌ریزی متنوع و خلاقانه، آنها را برای ورود به سال تحصیلی آینده آماده کنند.

وی با اشاره به فعالیت مدارس به شیوه غیرحضوری در سال تحصیلی جاری به دلیل شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: در این شرایط خاص، خانواده‌ها به‌عنوان راهبردی‌ترین شریک آموزش‌وپرورش در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفتند که من از همه خانواده‌ها تشکر می‌کنم.

کرمی با بیان اینکه کرونا با همه محدودیت‌ها و مشقت‌هایی که به وجود آورده است، اما سبب تقویت ارتباط و هماهنگی آموزش‌وپرورش و خانواده‌ها شد. تاکید کرد: در سال تحصیلی جاری، بیش از 120 هزار ولی دانش‌آموز دوِره تحصیلی ابتدایی در کنار 15 هزار فرهنگی استان قرار گرفتند و می‌توان گفت بیش از 130 هزار معلم داشته‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت شبکه دانش‌آموزی شاد خاطرنشان کرد: هرچند منکر نواقص و مشکلات شبکه شاد نیستیم، اما راه‌اندازی این شبکه اقدام بزرگی بود که حتی پس از فعالیت حضوری مدارس می‌تواند به‌عنوان ابزار مکمل آموزشی در خدمت آموزش‌وپرورش دانش‌آموزان باشد.

همچنین در این آیین فرماندار شهرستان بوشهر گفت: باوجود فشارهای گسترده تبلیغاتی برای دلسرد کردن مردم از اصل نظام و انقلاب و تحریم انتخابات 28 خرداد، اما آنها به‌صورت گسترده پای صندوق‌های رأی رفتند و من وظیفه خود می‌دانم از مردم شهرستان بوشهر برای شرکت در انتخابات تقدیر کنم.

عباس جمشیدی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش در امر برگزاری انتخابات همکاری خوب و گسترده‌ای با ستاد برگزاری انتخابات داشته است تاکید کرد: برای این همراهی و مشارکت تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش در توسعه جامعه تصریح کرد: هر چه به آموزش‌وپرورش اعتبار و بودجه اختصاص دهیم در واقع برای آبادانی کشورمان سرمایه‌گذاری کره‌ایم.

به گفته جمشیدی از سال 95 که مسئولیت فرمانداری بوشهر را بر عهده گرفتم برای ارتقاء زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش شهرستان با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات مناسبی انجام‌شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: