bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
بامداد جنوب: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر بیشترین زیان را برای استان داشته‌اند و باید با پرداخت حق آلایندگی و مشارکت در رفع مشکلات زیرساختی از جمله برق، این زیان‌ها را جبران کنند.
بامداد جنوب:
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر بیشترین زیان را برای استان داشته‌اند و باید با پرداخت حق آلایندگی و مشارکت در رفع مشکلات زیرساختی از جمله برق، این زیان‌ها را جبران کنند.

دکتر ابراهیم رضایی در صبحگاه ایمنی شرکت توزیع برق استان بوشهر در برازجان اظهار داشت: نیروهای شرکت برق در گرم‌ترین روزهای سال و در شرایط سخت مشغول خدمت به مردم هستند تا ما در خانه‌های خود آسایش و آرامش داشته باشیم که این کار مصداق جهاد است.

وی با اشاره به وقوع حادثه برای کارگر شرکت توزیع برق دشتستان، ضمن تقدیر از این کارگر و تیم همراه که وی را نجات دادند اضافه کرد: فیلم این حادثه در فضای مجازی پخش شد و بیانگر بخشی از مجاهدت‌های نیروهای برق است که مایه افتخار برای ما است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی که سرمایه‌گذاری لازم برای افزایش تولید برق صورت نگرفته و ۱۱ هزار مگاوات کمبود داریم، برخی نقاط با خاموشی روبرو شده است و در این شرایط بیشترین فشار به کارکنان صنعت برق وارد می‌شود.

وی با انتقاد از خاموشی برق صنایع در این شرایط سخت خاطرنشان کرد: خاموشی صنایع ضربات جبران‌ناپذیری به دنبال دارد و این خاموشی‌ها می‌تواند در افزایش بیکاری و نیز کمبود اقلام و اجناس در بازار تأثیر داشته باشد.

رضایی با تاکید بر لزوم تلاش دولت آینده برای افزایش سرمایه‌گذاری در صنعت برق، بیان کرد: بخش خصوصی مطالبات بسیار زیادی از صنعت برق دارد که باید زمینه برای پرداخت این مطالبات نیز در دولت آینده فراهم شود.

وی حرکت به سمت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را ضروری دانست و ادامه داد: باید شرایط تولید برق پایدار در کشور تأمین شود تا در چنین شرایطی شاهد قطعی برق نباشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تبدیل وضعیت کارکنان برق یکی از اقدامات مهمی است که با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد. شرمنده کارکنان غیررسمی صنعت برق هستیم و برای حل این معضل اساسی تلاش ویژه‌ای می‌کنیم.

رضایی افزود: صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر بیشترین زیان را برای استان داشته‌اند و باید با پرداخت حق آلایندگی و مشارکت در رفع مشکلات زیرساختی از جمله برق، این زیان‌ها را جبران کنند.

وی به برخی از مشکلات برق در شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات مربوط به کمبود ترانس برق در حوزه روستاهای بخش ارم از جمله باغ‌تاج و روستاهای نزدیک به آن است که باید اقدام لازم برای دسترسی بهتر مردم به برق انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: