bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰
با وجود انتخاب سرپرست جدید باشگاه شاهین شهرداری؛
بامداد جنوب: با وجود تغییرات مدیریتی که در باشگاه شاهین رخ داده است‌، به‌نظر می‌رسد تحرکاتی که در اطراف این باشگاه در حال انجام است، می‌تواند باعث به‌وجود آمدن حاشیه‌های جدید برای این باشگاه شود. مهم‌ترین این حاشیه‌ها این است که محمود آرامش قرار نیست سرمربی شاهین شود.

با وجود تغییرات مدیریتی که در باشگاه شاهین رخ داده است‌، به‌نظر می‌رسد تحرکاتی که در اطراف این باشگاه در حال انجام است، می‌تواند باعث به‌وجود آمدن حاشیه‌های جدید برای این باشگاه شود. مهم‌ترین این حاشیه‌ها این است که محمود آرامش قرار نیست سرمربی شاهین شود.

پس از گذشت هفته‌ها سردرگمی، شورا شهر بوشهر سه روز پیش وضعیت شاهین شهرداری را مشخص کرد تا هواداران این تیم تا حدودی خیال‌شان راحت شود. جلسه هیات‌مدیره شاهین شهرداری بوشهر در همین رابطه برگزار شد و در خصوص روند اجرایی و آماده‌سازی این تیم تصمیم‌گیری نهایی صورت گرفت. بر این اساس، عبداله کردگار سرپرست شهرداری بندر بوشهر و رئیس هیات‌مدیره در خصوص تغییرات ایجاد‌شده، گفت: با توجه به استعفای سعید مسیگر و موافقت هیات‌مدیره، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان در سال‌های اخیر، با تصمیم هیات‌مدیره فلکناز آتشی به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی منصوب شد. امیدوارم با بهره‌گیری از پتاسیل‌های موجود و درایت مجموعه مدیریتی، فنی و حمایت پیشکسوتان و هواداران، تیم شاهین شهرداری بتواند نماینده‌ای شایسته برای استان بوشهر در لیگ دسته یک باشد.

برای آقای فلکناز آتشی برای ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنیم ولی باید در این مورد چند نکته گفت. نکاتی که نشان می‌دهد که شورای شهر و شهرداری بندر بوشهر آنقدر هم از روی دلسوزی برای شاهین شهرداری تصمیم‌گیری نکرده است. اولین نکته‌ای که باید در این مورد گفت این است که بودجه مدنظر آنها برای شاهین در این فصل از رقابت‌ها، همان پنج میلیارد تومان ابتدایی است و قرار نیست که بیشتر از این شود. به همین دلیل اگر شاهینی‌ها بخواهند با این بودجه در مسابقات شرکت کنند و در طول فصل از اسپانسر دیگر دریافتی نداشته‌ باشند، قطعا با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد، مشکلاتی که می‌تواند آینده این تیم را به‌طور کامل به‌خطر بیاندازد.

اما این فقط یک طرف ماجرا است. طرف دیگر ماجرا آقای آتشی قرار دارد که به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه قرار است وضعیت شاهین را بهبود بخشد. حالا این سوال در ذهن هواداران شاهین ایجاد شده است که آیا آتشی می‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد یا خیر. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که شاهین در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و در این حال، فقط یک مدیر باتجربه و توانمند می‌تواند شاهین را از این گودال نجات دهد. آیا آتشی همان مدیر باتجربه و توانمند است؟ من که فکر نمی‌کنم. آقای آتشی اگرچه مدتی در هیات‌مدیره باشگاه شاهین شهرداری فعالیت داشته است ولی با این وجود، انتظار می‌رفت که شورای شهر و شهرداری بوشهر انتخاب بهتری برای مدیرعاملی باشگاه شاهین داشته باشد ولی این اتفاق رخ نداد.

قبل از اینکه وارد بحث سرمربی جدید باشگاه شویم، باید گفت که به‌نظر می‌رسد شاهین در حال حاضر با کمبود بازیکن هم روبه‌رو شده است. طبق خبرهایی که ما دریافت کرده‌ایم، بخش عظیمی از شاکله تیم بزرگسالان شاهین شهرداری، بازیکنان رده امید این باشگاه را تشکیل می‌دهد و تقریبا تمام بازیکنان فصل گذشته باشگاه، راهی باشگاه دیگری شده‌اند. این بدین معنی است که هر مربی‌ای که به شاهین بیاید، باید با این مشکل دست‌وپنجه نرم کند. همانطور که گفتیم، بودجه شاهین آنقدر کم است که نمی‌توان با آن آنقدر بازیکن بزرگسال و با تجربه کسب کرد. در واقع شاید با بودجه فعلی شاهین حدود دو یا سه بازیکن خوب بتوان جذب کرد. این مساله برای هر مربی می‌تواند سخت باشد. به همین دلیل نباید انتظار معجزه یا صعود، از تیم فعلی شاهین شهرداری داشته باشیم.

اما در نهایت به مساله اصلی یعنی انتخاب سرمربی باشگاه خواهیم رسید. طبق آخرین خبرها، شورای شهر به‌دنبال جذب محمود آرامش بود تا از این طریق آرامش را به شاهین شهرداری برگرداند. در طول روزهای گذشته صحت این خبر از سوی برخی از اعضای شورا، شهرداری و نزدیکان باشگاه نیز تایید شد ولی با این وجود خبرهای ضدونقیضی در اطراف این باشگاه شنیده می‌شود که گزینه‌های دیگری برای سرمربیگری در شاهین مطرح شده است. یکی از خبرگزاری‌های معتبر استان در این مورد نوشته است: «وقتی استعفای سیعد مسیگر در هیات‌مدیره مطرح شد و آتشی به‌جای وی معرفی شد‌، طبق شنیده‌ها از منابع موثق نام یک مربی بومی (محمود آرامش) برای نشستن روی نیمکت تیم پرطرفدار بوشهری آنهم در فاصله کمتر از 10 روز به آغاز لیگ در میان بود‌، اما صبح روز جمعه باز هم خبرهایی شنیده‌شد که گویا مربیان صاحب اسپانسر قرار است وارد بوشهر شوند. شاهین شهرداری در بدترین زمان ممکن به فکر حضور و تیم‌داری افتاد و برخی تصمیم‌گیرندگان هنوز نتوانسته‌اند یک جلسه تمرینی برگزار کنند تا مربیان همین شهر با شناخت نسبی از عده‌ای بازیکن جوان کار را در دست بگیرند، حالا گویا به‌دنبال حضور مربیان اسپانسر‌دار هستند».

آوردن یک سرمربی بومی برای شاهین شهرداری یکی از خواسته‌های مهم هواداران شاهین بود و با آمدن محمود آرامش آنها به خواسته خود می‌رسیدند ولی خبرهایی که روز گذشته منتشر شده است واقعا نگران‌کننده هستند. مدیران قبلی این باشگاه از انتخاب‌های اشتباه کم‌آسیب ندیده‌اند و این مساله باید برای مدیریت جدید باشگاه تجربه شود. آقای آتشی برای انتخاب سرمربی باید دقت زیادی به خرج دهد و نباید تحت‌اثیر صحبت‌های برخی از دوستان قرار گیرد. حالا باید دید در چند روز آینده آیا آرامش سرمربی شاهین خواهد شد یا باز هم شاهد حضور یک مربی غیر بومی دیگر در شاهین هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: