bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰
در آیین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور مسوولان؛
داود علیزاده: مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی روز شنبه با حضور احمد محمدی زاده استاندار و آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بوشهر در میدان صبحگاه مرکز فرماندهی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

داود علیزاده

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهرماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد. به همین مناسبت، مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی روز شنبه با حضور احمد محمدی زاده استاندار و آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بوشهر در میدان صبحگاه مرکز فرماندهی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

در این آیین استاندار بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی منشا امنیت هستند گفت: اکنون امنیت در استان بوشهر پایدار و مستمر است.

احمدی محمدی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه امروز امنیت در کشور بدون تکیه به هیچ کشوری برقرار است افزود: نیروهای مسلح و انتظامی نه‌تنها در کشور بلکه در منطقه مقاومت منشأ امنیت هستند.

به گفته استاندار بوشهر بر خلاف آنچه آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه منشأ نا‌آرامی، بی‌امنیتی و بدبختی ملت‌های منطقه هستند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر منطقه‌ای که وارد می‌شوند منشأ امنیت و برقراری صلح و آرامش هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران وقتی می‌خواهند به مردم منطقه خدمت کنند با استقبال آن منطقه روبه‌رو می‌شود که برگرفته از اخلاق شهدا است. تاکید کرد: انجام موفقیت مأموریت‌ها را در رفتار شهدا جستجو کنید و معیار و رفتار خودتان همسو با رفتار شهدا قرار دهید.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش شهدا خاطرنشان کرد: شهدا همه هستی و وجود خودشان را برای اجرا مأموریت‌ها که برعهده آن گذاشته‌شده بود تقدیم کردند و نیروهای مسلح با تمسک به شهدا باید مسیر آنان را ادامه دهند قطعا در همه مأموریت‌ها و وظایف خود موفق می‌شوید.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی افزود: اکنون امنیت در استان بوشهر با تلاش نیروی انتظامی پایدار و مستمر است که خدمات آنان درخور تحسین است.

در ادامه این آیین فرمانده انتظامی استان بوشهر هم با گرامیداشت این هفته و با اعلام تجدید پیمان با آرمان‌های نظام، شهدا و امام راحل گفت: امنیت و آرامش کنونی جامعه با همکاری مردم و تلاش نیروی انتظامی و همکاری دیگر نیروها محقق شده است.

سردار حیدر سوسنی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار آغاز شد افزود: انواع برنامه‌ها در این هفته برای خدمات‌رسانی و مردم‌یاری به شهروندان در سطح استان برنامه‌ریزی‌شده است.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از خدمات و عملکرد نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی مایه افتخار و اقتدار و عزت و سازمانی برای تحقق عدالت و امنیت در جامعه است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای گران‌قدر نیروی انتظامی را راهبردی و حافظ امنیت جغرافیای ملی دانست و گفت: نیروی انتظامی در منظومه پیشرفت و عدالت متکلف امری مهم در این عرصه شامل ایجاد امنیت و ارتقا سطح آن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در جامعه‌ای اگر امنیت باشد تمام امور دست یافتن است گفت: امنیت ناپایدار در جامعه سبب توقف و ویرانی آن جامعه می‌شود.

امام‌جمعه بوشهر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدا انقلاب تاکنون را سربلند، سرافراز دانست و افزود: این نیرو در عرصه ایجاد امنیت و ارتقا سطح آن دارای کارنامه و عملکرد قابل‌قبول است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی دارای آفرینش اقتدار اخلاقی بر اساس اندیشه‌های فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی است تصریح کرد: این نیرو دارای محبوبیت در جامعه به‌ویژه در بین مظلومان است و اکنون نیروی انتظامی دارای جایگاه خاص در جغرافیای ملی ایران است.

صفایی بوشهری نیروی انتظامی را مایه افتخار و اقتدار دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مایه عزت است که صمیمانه از این نیرو در فضای ملی و استان بوشهر قدردانی می‌شود.

تجلیل از پرسنل نمونه انتظامی و خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی از برنامه‌های پایانی این آیین بود.

براساس اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد. روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

براساس این گزارش، ۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان آیین‌های مشابهی در سراسر استان بوشهر برگزار شد.

بر همین اساس فرماندار دشتی در مراسم هفته ناجا در بر ارتقا زیرساخت‌های پلیس هوشمند در دشتی خبر داد.

عبدالله نادری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت شهدای زیادی تقدیم نظام کرده است. اگر می‌خواهیم به پلیس هوشمند برسیم باید زیرساخت‌های لازم داشته باشیم.

به گفته وی یکی از زیرساخت‌های پلیس هوشمند پایش تصویری است که نیاز امروز شهر در جهت ارتقا امنیت است. در زمینه امنیت انتخابات نیروی انتظامی با همکاری سپاه به‌خوبی ایفا نقش کرد. در زمینه کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه‌خیز نیز گام‌های خوبی برداشته‌شده است.

در مراسمی مشابه فرماندار گناوه از نقش و مشارکت ارزنده نیروی انتظامی در زمینه مقابله با کرونا تقدیر کرد.

غلامرضا مهرجو روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی این شهرستان گفت: مردم نقشی بسیار مهم در برقراری امنیت دارند و اگر مشارکت و همدلی مردم نباشد نمی‌توان امنیتی پایدار در جامعه برقرار کرد.

فرماندار گناوه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: ناجا در کنار ماموریت‌های خود در عرصه دفاع از سلامت مردم هم به میدان آمد و به‌خوبی این مسئولیت را اجرا کرده است.

به گفته وی نیروی انتظامی این شهرستان در اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله به‌خوبی همکاری و عمل کرد که جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی گناوه نیز گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، این نیرو در اجرای مصوبه‌ها و محدودیت‌های ستاد مبارزه با کرونا تمام توان خود را به کار برد.

سرهنگ حسین احمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم و در خدمت آنها است افزود: زیرا در تمامی صحنه‌ها جان‌برکف حضور یافتند و حق دارند پلیس هوشمند و مقتدر و امنیت پایدار داشته باشند.

به گفته وی پلیس مردم را ولی‌نعمتان خود می‌داند و در تأمین و برقراری امنیت و آرامش آنها، هوشمند و مقتدر عمل می‌کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: