bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰
بامداد جنوب:تا قبل از اینکه این شرکت در ایران افتتاح شود، بازرگانان تنها به واردات محصولات رنگی و تجهیزات مربوط به آن اقدام می‌کردند و اگر رنگی در داخل کشور تولید می‌شد، به‌صورت کاملا دستی و صنعتی بود.

معرفی شرکت پخش رنگ تهران

تا قبل از اینکه کارخانه رنگ در ایران افتتاح شود، رنگ‌های موردنیاز در کشور از گیاهان و دیگر المان‌های طبیعی به دست می‌آمد. رنگ‌هایی که اکنون در بناهای قدیمی و فرش‌های گذشتگان دیده می‌شود، حاصل تلاش گذشتگان ما برای استخراج رنگ با روش‌های قدیمی است. با ظهور کارخانه‌های رنگ‌های صنعتی در اروپا و شروع واردات این محصول به کشور ما، ایرانیان نیز به فکر تاسیس کارخانه در داخل کشور افتادند و این‌گونه بود که اولین جرقه برای افتتاح شرکت پخش رنگ تهران زده شد. در ادامه این مطلب مسیر رشد این شرکت از زمان افتتاح تاکنون را بررسی می‌کنیم.

تاریخچه و سرگذشت شرکت پخش رنگ تهران

تا قبل از اینکه این شرکت در ایران افتتاح شود، بازرگانان تنها به واردات محصولات رنگی و تجهیزات مربوط به آن اقدام می‌کردند و اگر رنگی در داخل کشور تولید می‌شد، به‌صورت کاملا دستی و صنعتی بود. در همان زمان‌ها مرحوم سید محمد کمال سفری به اروپا داشته و از کارخانه‌های رنگ این قاره بازدید کرد و بعد از بازگشت به فکر افتتاح خط تولید رنگ صنعتی در ایران افتاد. تلاش‌های او بالاخره در سال 1338 نتیجه داد و در این سال اولین شرکت پخش رنگ در ایران افتتاح شد.

می‌توان گفت که این شرکت تقریبا از دل هیچ چیز برآمد؛ چراکه در آن زمان کمتر کسی پیدا می‌شد که از دانش صنعتی سر درآورده و ماشین‌هایی که با کمترین دخالت انسان از دل مواد اولیه‌ای که برای بسیاری ناشناخته بود رنگ استخراج می‌کردند بسیار عجیب بود. اما تلاش‌های خانواده کمال برای شناسایی دانش در این حوزه باعث شد که این شرکت خیلی زود رشد کرده و بخشی از نیاز داخلی را پاسخگو باشد.

این شرکت در ابتدا کار خود را از تولید رنگ‌های ساده صنعتی آغاز کرد و بعد از آن با توسعه شرکت و افزایش توان دستگاه‌ها و ارتباط با طرفین خارجی موفق به تولید رنگ‌های متنوع روغنی و پلاستیکی، اکریلیک و ... در داخل کشور شد. در حال حاضر رنگ تهران با بیش از 60 سال سابقه تولید انواع رنگ‌ها و پخش آن‌‌ها و بیش از سه نسل تجربه موفق یکی از بهترین شرکت‌ها در این حوزه است و محصولات خود را در حدی قابل رقابت با نمونه‌‌های خارجی به بازار عرضه می‌کند.

محصولات شرکت رنگ تهران شامل چه مواردی می‌شوند؟

در ابتدای شروع به کار این شرکت تنها یک نوع رنگ در سراسر جهان تولید می‌شد و بعد از آن با پیشرفت علم انواع رنگ‌های پلاستیکی، روغنی، اکریلیک، سیلر و کیلر، رزین‌ها و... به بازار عرضه شدند. این شرکت در طول بیشتر از 60 سال فعالیت خود همواره در تلاش بوده که به‌روزترین و بهترین محصولات را به بازار عرضه کرده و در حوزه عرضه تجهیزات رنگ نیز فعالیت داشته است. در حال حاضر محصولات این شرکت در چند دسته کلی قرار می‌گیرند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

رنگ اتومبیلی

این دسته از رنگ‌ها در بدنه و اجزای مختلف خودروها، اتوبوس‌ها، هواپیما، واگن‌های قطار و سایر محصولات مشابه استفاده می‌شوند و دارای ویژگی‌های خاصی هستند که باعث افزایش طول عمر و شفافیت آن‌ها می‌شود. این محصول را می‌توان به‌منظور محافظت از قطعات داخلی و خارجی خودروها یا رنگ‌آمیزی بدنه آن استفاده کرد و همچنین برای انجام تعمیرات نیز به کار می‌رود.

رنگ ساختمانی

انواع رنگ‌های ساختمانی شامل رنگ‌های روغنی، پلاستیک، اکریلیک، رنگ استخری و رنگ‌های مورداستفاده در نمای ساختمان می‌شود. این دسته از رنگ‌ها را می‌توان به‌منظور زیرسازی رنگ‌های دیگر، ساخت قطعات مختلف دکوراسیون داخلی یا نمای خارجی ساختمان یا رنگ‌آمیزی دیوار‌ها و درب‌های ساختمان استفاده کرد.

رنگ صنعتی

این دسته از رنگ‌ها در صنایع مختلف پتروشیمی، نفت و گاز استفاده می‌شوند و به‌منظور جلوگیری از خوردگی قطعات یا زنگ‌زدگی سطوح به کار می‌روند. رنگ‌های صنعتی را می‌توان جهت محافظت از دستگاه‌های صنعتی استفاده کرد؛ این رنگ‌ها شامل انواع ترافیکی، اپوکسی و پلی اورتان می‌شوند.

تینر و حلال

به‌منظور تنظیم غلظت رنگ‌های مختلف و صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها از تینر و حلال‌های مختلف استفاده می‌شود. همچنین برای پاک کردن رنگ‌های اضافه از روی سطوح و تجهیزات رنگ‌آمیزی نیز از این محصولات استفاده می‌شود.

رزین تزئیناتی

این دسته از محصولات را می‌توان به‌منظور افزایش جذابیت در رنگ‌آمیزی کالاهای مختلف، وسایل تزئینی یا زیورآلات استفاده کرد. رزین تزئیناتی در انواع مختلف شامل رنگ‌های میکروبی، جوهری، فلوئرسنت، پودر صدفی و شبتاب به بازار عرضه می‌شود که هر کدام دارای جذابیت‌های خاص خود هستند.

ابزارآلات رنگ‌آمیزی

علاوه بر انواع رنگ‌ها، شرکت پخش رنگ تهران در زمینه تولید و پخش انواع تجهیزات و ابزارآلات رنگ نیز فعالیت می‌کند. در این حوزه این شرکت اقدام به تولید انواع قلم‌مو‌های رنگ، غلتک، لیسه، سینی غلتک و سنباده کرده است.

خدمات شرکت پخش رنگ

برخلاف چیزی که از نام این شرکت به نظر می‌رسد، شرکت پخش رنگ تهران تنها مخصوص توزیع رنگ در کشور نیست. این شرکت در حال حاضر یک تولیدکننده انواع رنگ و محصولات مرتبط با آن نیز هست و تحت عنوان برندهای مختلف مانند روناس، اطلس، رنگ سحر، آرکو، زره، گیتی و... فعالیت می‌کند. محصولات این برندها نه‌تنها در داخل کشور بلکه در خارج نیز طرفداران زیادی داشته و حزء محصولات باکیفیت شناخته می‌شوند.

خدمات این شرکت تنها محدود به تولید و توزیع رنگ‌ها نمی‌شود و در زمینه‌های مشاوره‌ای نیز خدمات ارزشمندی را ارئه می‌دهد. کارشناسان شرکت در همه روزهای هفته به تماس‌های شما پاسخ می‌دهند تا بتوانید بدون هیچ مشکلی کالای موردنظر خود را تهیه کرده و آن را در زمانی مناسب تحویل بگیرید. علاوه بر این اگر در انتخاب کالای موردنظر شک داشته و نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید روی کمک تیم پشتیبانی این شرکت حساب باز کنید.

مزیت‌های خرید از پخش رنگ تهران چیست؟

علاوه بر اینکه می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای تیم متخصص شرکت استفاده کرده و بهترین محصول را برای کاربرد موردنظر خود خریداری کنید، گواهینامه‌های استانداردی که محصولات این شرکت از مجامع بین‌المللی دریافت کرده‌اند، خیال شما را از بابت کیفیت آن راحت می‌کند. کلیه کالاهای تولید شرکت پخش رنگ دارای ضمانت‌نامه کیفیت محصول بوده و با گارانتی به شما عرضه می‌شود.

سرعت در ارسال کالاها از دیگر مزیت‌های خرید این محصولات است که باعث می‌شود شما بتوانید بدون فوت وقت به کار خود ادامه دهید. به‌علاوه از طریق درگاه پرداخت امن سایت می‌توانید با خیال راحت هزینه محصولات خریداری‌شده را نیز بپردازید. ضمن اینکه همه کالاها با ضمانت بازگشت عرضه می‌شوند تا شما از کیفیت آن‌ها و قیمت تضمین‌شده مطمئن باشید.



کدام شرکت‌ها مشتری رنگ تهران هستند؟

در حال حاضر شرکت‌های بزرگی در داخل کشور مشتری این شرکت هستند و این نشان از کیفیت خدمات و محصولات آن دارد. در میان لیست مشتریان شرکت نام کارخانه‌های بزرگی مانند ایران خودرو، پارس خودرو، ایرلاین آسمان، هواپیمایی ماهان و نیروگاه شهید منتظر قائم به چشم می‌خورد. در این لیست همچنین مشتریان خارجی نیز حضور دارند تا این شرکت همکاری با برندهای مطرح خارجی را نیز در کارنامه خود داشته باشد.

شما هم می‌توانید همین الان اقدام کرده و به جمع مشتریان شرکت پخش رنگ تهران بپیوندید. برای این منظور تنها کافی است وارد سایت شده و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره از طریق بخش تماس با کارشناسان مشکل خود را حل کنید. با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان رنگ تهران، می‌توانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کرده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.


نام:
ایمیل:
* نظر: