bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰
بامداد جنوب: سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با صدور پیامی هفته مبارک بسیج را تبریک گفت.



پیام تبریک فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) بمناسبت هفته بسیجبامداد جنوب: سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با صدور پیامی هفته مبارک بسیج را تبریک گفت.


متن پیام سردار یدالله کشاورز به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
قرن چهاردهم هجری را در شرایطی به پایان می بریم که نام و نشان بزرگ معجزه قرن، حضرت «امام خمینی» رحمت الله علیه همچنان صدر نشین جوامع اسلامی و انسانی است و انقلاب اسلامی او که مهم ترین و سرنوشت سازترین واقعه قرن بود، همچنان بر قلل مرتفع عزت و پایمردی و مقاومت در جهان می درخشد.
قرن چهاردهم، قرن «خمینی کبیر» بود و از این پس نیز همه قرن ها و اعصار متعلق به اویند، چرا که انقلاب الهی او و دستاوردهای آن، مصداق عینی و بارز «شَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ» است.
یکی از این دستاوردهای عظیم و بی همانند، تشکیل «بسیج مستضعفین» بود که خود، آن را «شجره طیبه» و «درخت تناور و پرثمری» نامید که «شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد»
و همو بود که‌ آن را «لشکر مخلص خدا» نامیده و فرمود:
«من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و‌ از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام»
امروز نیز ما مفتخریم که شاگرد درس آموخته ی این مدرسه ایم، مدرسه عشقی که سال هاست مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و نه تنها در جان و دل مستضعفان جهان ریشه دوانده که به مصداق «تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا» در هر زمان و لحظه ای به اذن پروردگار، ثمرات و‌ برکاتش را تقدیم اسلام و مردم نموده است.
بستر سازی برای ظهور حضرت ولی عصر ارواحناه له الفدا، ماموریت امروز بسیجیان جهان اسلام است  واین ماموریت مهم جز با آمادگی روحی ومعنوی در حوزه ی فردی و وحدت و همبستگی در عرصه ی سیاسی و اجتماعی، میسر و ممکن نیست.
این جانب، هفته بسیج را مغتنم شمرده، خالصانه ترین سلام و درود ها را نثار روح آن امام همام و شهیدان عزیز نموده، پنجم آذرماه؛ سالروز تشکیل این شجره طیبه را خدمت همه بسیجیان عزیز، به ویژه بسیجیان پرتوان گردان های امام حسین علیه السلام، گردان ویژه «فاتحین»، بسیجیان گردان های تخصصی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام و دیگر بسیجیان مجاهد مستقر در خط مرزی جنوب خوزستان تبریک عرض نموده و با تأسی از فرمایشات آن پیر و مراد فرزانه، دست و بازوی پرتوان شما بسیجیان را می بوسم.

خدمتگزار شما بسیجیان در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام استان بوشهر

یدالله کشاورز


نام:
ایمیل:
* نظر: