bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰
بامداد جنوب: حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با دکتر مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر ضرورت بصیرت افزایی مسئولین ادارات در استان تاکید کرد

بامداد جنوب: حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با دکتر مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر ضرورت بصیرت افزایی مسئولین ادارات در استان تاکید کرد و گفت: بزرگترین چیزی که می‌تواند ما را سربلند کند، تقوا و بصیرت است و این تقوا و بصیرت کمک می‌کند تا تشخیص راه درست را از راه غلط و دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

وی افزود: بصیرت یعنی شناخت زمان و مکان که این امر از نیازهای اساسی امروز است تا دشمن نتواند در جامعه اسلامی نفوذ کند و داشتن بصیرت همان عملکرد جهادی بوده که با آگاهی و اجرای ماموریت و دفاع از اسلام و انقلاب که به مرور با بصیرت افزایی بتوانیم جنگ نرم دشمنان را خنثی نماییم.

حجت‌الاسلام یحیایی ادامه داد: برای مبارزه با دشمنان و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن لازم است روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و با دشمن‌شناسی و افزایش بصیرت و آگاهی خود از شر دشمنان در امان باشیم.

وی تصریح کرد: شناخت دشمن از ضروریات اولیه هر مبارزه است و از طریق آن می‎توان بقای خود و جامعه را تضمین کرد و در طول تاریخ جوامع، تمام شکست‌ها ناشی از بی‌توجهی مسئولین به مردم بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که بصیرت‌ افزایی نیاز جدی امروز ماست، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از رزمندگان با بصیرتی که داشتند و با توجه به این که حتی امام راحل را ندیده بودند، به جبهه رفتند و پیروزی های غرور آفرینی را رقم زدند.


وی گفت: مسئولین انقلابی با بصیرت خود جریان شناس هستند و در زمان حوادث و فتنه ها به خوبی جریان ها را تشخیص می دهند و در برابر آن موضع می گیرند و هر کجا نیاز باشد هم خودشان هم نیروها و امکاناتشان را بسیج می کنند.

حجت‌الاسلام یحیایی در پایان از دکتر کشاورزی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بخاطر حمایت های انجام شده این اداره از تیپ عملیاتی امام صادق (ع) که در مرز خوزستان انجام مأموریت می کند تجلیل کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: