bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۱ دی ۱۴۰۰
بامداد جنوب: این یک شغل ایرانی است. یا اگر بخواهیم دقیق‌تر بگویم با توجه به نماهای خاصی که ما در ایران عادت به استفاده از آن‌ها داریم این شغل به وجود آمده است.














این یک شغل ایرانی است. یا اگر بخواهیم دقیق‌تر بگویم با توجه به نماهای خاصی که ما در ایران عادت به استفاده از آن‌ها داریم این شغل به وجود آمده است.

پیچ و رولپلاک نما چیست؟

عملیات پیچ رولپلاک کردن نما در واقع به کاری گفته می‌شود که بعد از شل شدن و افتادن سنگ نمای ساختمان صورت می‌گیرد تا سنگ را در سر جای خود محکم کند. چرا میگوییم بعد از افتادن سنگ نما؟ به خاطر این که تا بلایی سر ما ایرانی‌ها نیاید به فکر علاج آن نمی‌افتیم. اگر این بلا سر شما هم آمد و سنگ نمای ساختمانتان شل شد و در معرض افتادن قرار گرفت می‌توانید به یکی از شرکت‌های زیر مراجعه کنید.

ایران لوتوس

ایران لوتوس یکی از مجموعه‌هایی است که چندین سال است در زمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در حال فعالیت است. در این مجموعه چنیدن و چند فعالیت دیگر هم در زمینه کار با راپل صورت می‌گیرد. مثل نماشویی ساختمان و نورپردازی نما. کلاً کارشان در ارتفاع و طناب خوب است.

سایت پیچ و رولپلاک نما

این سایت هم یکی از کسانی است که چندین سال است دارد در زمینه پیچ و رولپلاک نما فعالیت می‌کند. البته نمی‌دانم چه فکری کرده‌اند که اسم برند و سایتشان را گذاشته‌اند پیچ و رولپلاک نما اما اسم سایتشان همین است. با این که نام و موضوع سایتشان همین است اما در زمینه‌های دیگر کار در ارتفاع و خدمات راپل هم فعالیت دارند.

سازه لوکس

مجموعه سازه لوکس هم مدتی است که مطرح شده و در زمینه‌های پیچ و رولپلاک نما، نمایشویی ساختمان، نورپردازی نمای ساختمان، نقاشی نمای ساختمان و به طور کلی تمامی خدمات راپل مشغول به کار است.

اگر شما هم به پست یکی از همین شرکت‌ها خورده‌اید و کارشان خوب بوده برای مخاطبین عزیز سایت بامداد 24 در همین مطلب بنویسید و کامنت کنید تا از تجربه شما هم استفاده کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: