bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
بامداد جنوب: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر به‌صورت حمل با کوله‌پشتی خبر داد.

بامداد جنوب: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر به‌صورت حمل با کوله‌پشتی خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی با اعلام این خبر گفت: در این راستا برخورد قاطع با سوداگران مرگ دو خودرو سواری با ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر توقیف و سه متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر از روش‌های گوناگون در جابجایی این مواد افیونی استفاده می‌‌کنند تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در اجرا طرح تشدید در برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان این مواد افیونی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک باند حرفه‌ای مطلع شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از شناسایی دو خودرو در جابجایی مواد مخدر خبر داد و خاطر نشان کرد: مأموران در تحقیقات خود دریافتند که قاچاقچیان قصد حمل مواد مخدر به استان‌های دیگر با دو دستگاه خودرو سواری از محور مواصلاتی استان بوشهر دارند.

شبانی با بیان اینکه مأموران با کنترل محور مواصلاتی به‌صورت نامحسوس خودروهای مورد نظر را در مسیر شهرستان دیلم شناسایی کردند افزود: پس از توقف خودروها سه متهم دستگیر شد خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروها از داخل دو کوله‌پشتی مقدار 75 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر مراتب را برای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: