bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
بامداد جنوب: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از برگزاری اولین همایش ملی «مدرسه تراز انقلاب اسلامی» با عنوان مدرسه افق 1404(مدرسه صالح) به ابتکار و میزبانی ابن استان خبر داد.

بامداد جنوب: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از برگزاری اولین همایش ملی «مدرسه تراز انقلاب اسلامی» با عنوان مدرسه افق 1404(مدرسه صالح) به ابتکار و میزبانی ابن استان خبر داد.

علی موحدی با اشاره به رویکرد و هدف سند تحول بنیادین به‌عنوان نقشه راه و قانون اساسی آموزش‌وپرورش گفت: استان بوشهر در سال تحصیلی گذشته با برگزاری اولین همایش تجلیل از دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی، پیوست عملی این سند را در گام اول اجرایی کرد که این طرح در سال تحصیلی جاری نیز ادامه دارد.

به گفته وی برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین، نیازمند دانش‌آموز، معلم و مدرسه در تراز انقلاب هستیم تا نسلی را تربیت کنیم که به مراتبی از حیات طیبه رسیده باشد.

موحدی با بیان اینکه در گام دوم اجرای پیوست عملی سند تحول، به ابتکار و میزبانی استان بوشهر، اولین همایش ملی «مدرسه تراز انقلاب اسلامیم» با عنوان مدرسه افق 1404(مدرسه صالح) برگزار می‌شود. افزود: بایسته‌های سند تحول بنیادین در تحقق موسسه تراز انقلاب اسلامی، مدرسه؛ فرصت‌های تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی، مدرسه؛ نقش‌آفرین در انتخاب آگاهانه عقلانی و مسئولانه، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و مرزهای معرفتی در شکل‌گیری مدرسه تراز انقلاب اسلامی، آسیب‌های اجتماعی و الگوهای بازدارنده تربیتی در تکمیل مدرسه تراز انقلاب اسلامی، چشم‌اندازها و الگوهای تربیتی کارآمد در مدرسه تراز انقلاب اسلامی، مدرسه تراز سند و نیندیشیده‌های انقلاب اسلامی؛ از آرمان تا واقعیت، مدرسه تراز انقلاب اسلامی، جنگ نرم آسیب‌های اجتماعی و تهدیدهای هویتی، مدرسه جلوه‌ی تحقق مراتب حیات طیبه و کاربست‌های نهاد خانواده در شکل‌گیری مدرسه تراز انقلاب محورهای این همایش ملی برای ارسال مقاله است.

موحدی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش در شبکه شاد به نشانی taraz_school ارسال کنند، تصریح کرد: آخرین ارسال مهلت 17 خرداد سال آینده و زمان برگزاری همایش تیرماه 1401 است.

وی در پایان گفت: فرهنگیان، اساتید تعلیم و تربیت، دانشجویان و اولیا در سراسر می‌توانند با ارسال مقاله در این همایش مشارکت کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: