bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
با حضور جمعی از مسوولان و کارکنان دانشگاه؛
گلاره جلالی: با حضور جمعی از مسوولان و کارکنان دانشگاه، آئین تجلیل از بازنشستگان جدید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در سالن کنفرانس پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار شد.

گلاره جلالی

با حضور جمعی از مسوولان و کارکنان دانشگاه، آئین تجلیل از بازنشستگان جدید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در سالن کنفرانس پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در این آئین با اشاره به خدمات ارزنده پنج‌تن از همکاران بازنشسته این مجموعه گفت: به‌رسم قدرشناسی از بیش از سی و اندی سال تلاش پنج‌تن از همکاران فرهنگی آقایان سلیمان احمدی، مجید دریایی، نادر زارع زاده، دکتر ناصر کرمی و دکتر عبدالرضا عرب زاده و نائل شدن به افتخار بازنشستگی در مجموعه مدیریت استانی و پردیس علامه طباطبایی در این آئین گرد هم آمده‌ایم.

دکتر اکبر مولایی با بیان اینکه امروز به لحاظ اداری به‌صورت رسمی ما با آن‌ها خداحافظی می‌کنیم تاکید کرد: ولی کماکان در مجموعه هستند و از تجربیات آن‌ها استفاده قطعی خواهیم کرد و در امورات اداری هم ما را رها نخواهند کرد.

به گفته وی امیدواریم که همکاران ارتباط خود را با دانشگاه در این دوران حفظ کنند و بتوانیم از تجربه نگاری آن‌ها در حوزه‌های مختلف بهره بگیریم.

مولایی در ادامه با یادآوری پیشینه کاری همکاران بازنشسته از آغاز به کار تا بازنشستگی و آرزوی سلامتی، سربلندی و شادکامی برای آن‌ها در ادامه مسیر زندگی افزود: هر کارمندی روزی در جایی شروع به کار می‌کند و روزی نیز به‌صورت رسمی کار موردنظر را رها کرده و بازنشسته می‌شود.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر در این آئین با مهم دانستن نکوداشت و تجلیل از بازنشستگان در هر سازمانی گفت: نکوداشت و تکریم بازنشستگان یک ارزش والا در هر مجموعه اداری محسوب می‌شود.

دکتر علی‌اکبر قاسمی با اشاره به اهداف این نشست افزود: این نشست باهدف پاسداشت یک‌عمر تلاش‌ها و زحمات پنج تن از مسوولان مختلف دانشگاه در مجموعه مدیریت استانی و پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شده که اکنون به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند.

به گفته وی بازنشستگی فصل نوینی از زندگی هر کارمندی و آغاز یک زندگی جدید است و قطعا بازنشستگان هر مجموعه آموزشی سرمایه‌های گران‌سنگ، معنوی و قابل‌ستایش آن به شمار می‌آیند که تکریم آن‌ها در حقیقت از رسالت‌های مهم هر دانشگاهی است.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: تجلیل از بازنشستگان دانشگاه را وظیفه خود می‌دانیم و استفاده از تجارب ارزنده شما همکاران گرامی در طول سالیان متمادی خدمت در این دانشگاه چراغ راه آینده ماست و یقینا ما برای بهبود امور سازمانی نیازمند بهره‌گیری از این تجارب در ادامه کار هستیم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: مهم‌ترین دارایی یک دانشگاه نیروی انسانی آن است و امیدواریم که همکاران بازنشسته در ادامه زندگی نیز به آن اهداف متعالی مدنظر دست یابند.

مسوول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آئین گفت: شایسته است که انسان در دوره حیاتی که خداوند به وی داده از آن نفحات و نسیم‌های رحمت الهی بتواند در راستای خدمت به مردم استفاده کند و معتقدیم چیزی بهتر از این نیست و چیزی بهتر از این ماندگار نخواهد شد.

حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی گفت: همکاران بازنشسته ما در یک مجموعه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در حال خدمت‌رسانی بودند و به‌نوعی ما در حال انسان‌سازی هستیم و اصل این کار، کار مقدسی است.

حسینی تصریح کرد: آنچه دیدیم این بود که همکاران بازنشسته ما جز خیر و خوبی نداشتند و قطعا در دوران کاری موفق بودند که امروز همه از آن‌ها ذکر خیر می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان رئیس دانشگاه مبنی بر تجربه نگاری همکاران بازنشسته افزود: می‌توان از تجارب مختلف همکاران بازنشسته در حوزه‌های مختلف دانشگاه شیوه‌نامه‌های علمی در زمینه مدیریت، آموزش، فرهنگ و پژوهش تولید کرد.


از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تجلیل شد

مسوول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با آرزوی توفیقات روزافزون برای این همکاران در همه امورات زندگی گفت: ما به این نکته مهم کم‌توجه می‌کنیم و نیاز است که این تجارب ارزنده ثبت و ضبط و تجربه نگاری شود که این خود نوعی مدیریت دانش است.

معاون توسعه مدیریت و امور دانشجویی پردیس بنت‌الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آئین گفت: از دست‌اندرکاران آئین حسنه بزرگداشت و تجلیل از همکاران فرهنگی که به‌تازگی بازنشسته شده‌اند، تجلیل می‌کنم و یقینا همچنان از تجارب، نگاه و بینش آن‌ها در پیشبرد امورات دانشگاه استفاده خواهد شد.

دکتر عبدالرسول فدایی دولت با بیان اینکه هیچ حوزه‌ای مانند آموزش و تعیلم و تربیت مورد تقدیس بزرگان و علما نیست تصریح کرد: برای همکارانی که امروز به‌افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند آرزوی توفیق دارم.

وی با ارائه پیشنهادی بیان داشت: با توجه به اینکه در حوزه آموزش استان مسئولیت داشتم، همیشه این حلقه مفقوده بود که در مدارس ما از ابتدایی تا دبیرستان و هنرستان با توجه برنامه متمرکزی که از وزاتخانه می‌آید، گرفتار کاستی‌هایی هستیم که هیچ‌چیز جز نسخه بومی نمی‌تواند این مسئله را حل کند.

به گفته معاون توسعه مدیریت معتقدم که باید جایی در دانشگاه فرهنگیان یا اداره کل آموزش‌وپرورش استان برای نگارش و کتابت تجارب بازنشستگان فرهنگی در نظر بگیریم.

فدایی دولت افزود: شایسته است که این فرصت نگارش تجارب برای ما هم فراهم شود تا هم برای اهل علم و فرهنگ خوب باشد و هم نسخه‌ای برای دوای دردهای آموزشی ما باشد.

معاون توسعه مدیریت و امور دانشجویی پردیس بنت‌الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: یقینا نغمه خوش‌خدمت شما برای همیشه در ذهن و ضمیر همه دانشجویان و همکاران باقی خواهد ماند و آرزوی سلامتی، بهروزی و سربلندی در همه امور زندگی برای شما بزرگواران دارم.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در این نشست گفت: از یک عمر تلاش‌های همکاران فرهنگی بازنشسته جدید دانشگاه صمیمانه سپاسگزاری و تقدیر می‌کنم.

دکتر سید محسن محمدی در ادامه با اشاره به پیشینه سابقه همکاری با این همکاران بازنشسته از دوران پیش از دانشگاه و در دوره فعالیت در دانشگاه، گفت: قطعا در ادامه کار نیز ما همچنان از مشاوره این بزرگان فرهیخته دانشگاه استفاده و بهره لازم را خواهیم برد.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: من نیز برای این همکاران گران‌قدر در ادامه زندگی آروزی توفیق، سربلندی و سلامتی دارم.

در ادامه این آئین ابتدا همکاران بازنشسته به ارائه سخنانی از پیشینه علمی و کاری و بیان خاطرات خود پرداخته و سپس جمعی از همکاران نیز از خاطرات خود از دوران همکاری با این عزیزان در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفتند و برای همکاران بازنشسته جدید آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی در دوران بازنشستگی داشتند.

در پایان این آئین با اهدای لوح سپاس از یک‌عمر تلاش‌های این همکاران قدردانی شد و وحید توحیدی کارشناس مسوول هوشمندسازی مدیریت استانی با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست اداره منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر منصوب شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: