bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
بامداد جنوب: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در چند روز اخیر عرضه برخی از اقلام کالاهای اساسی بویژه روغن خوراکی به دلیل تأخیر در واردات مواد اولیه با کمبود مواجه شده بود که با برطرف شدن این مشکل بزودی وضعیت بازار روغن در این استان به ثبات می‌رسد.
بامداد جنوب: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در چند روز اخیر عرضه برخی از اقلام کالاهای اساسی بویژه روغن خوراکی به دلیل تأخیر در واردات مواد اولیه با کمبود مواجه شده بود که با برطرف شدن این مشکل بزودی وضعیت بازار روغن در این استان به ثبات می‌رسد.

علی باستین افزود: ۱۰ روز پیش محموله مواداولیه وارداتی تولید روغن خوراکی ترخیص و در اختیار کارخانه‌ها قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این مدت بازار با ذخایر موجود در انبارها کنترل شد و با تامین مواد اولیه، تولید به حد کافی انجام شده و به بازار تزریق می‌شود.

باستین ادامه داد: این چرخه تولید و توزیع، یک دوره زمانی دارد و از چهار روز پیش عرضه روغن در بازار شتاب گرفته و  تا ۲ روز آینده بازار از روغن اشباع می‌شود.

وی افزود: در  چهار روز گذشته نیز ۱۴۰ تن روغن در سوپرمارکت‌های محله‌ای استان بوشهر توزیع شده است. 

باستین یادآور شد: همزمان فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز با تامین و عرضه کالاهای اساسی، بخشی از نیاز بازار را پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر بیش از ۱۲۰ تن شکر سهمیه خانوارها توزیع شده و ۱۴۰ تن دیگر نیز در حال بسته بندی برای توزیع است و همچنین ۵۰۰ تن سهمیه جدید نیز به استان بوشهر اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: به مردم استان اطمینان می دهیم، همانند سایر نقاط کشور، کالاهای اساسی از جمله روغن، شکر، برنج و مرغ به اندازه کافی ذخیره سازی شده و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: با عرض پوزش به علت کمبود چند روزه روغن، از شهروندان می‌خواهیم با آرامش و به اندازه نیاز خرید کرده و از خرید مازاد بپرهیزند زیرا این امر موجب تقاضای کاذب و فشار به بازار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: