bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
بامداد جنوب: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در این چند ماهه تلاش ها و پیگیری های زیادی برای احیای خط پروازی بوشهر دبی شد تا فرودگاه بوشهر عملا بین المللی شود.
بامداد جنوب:  مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در این چند ماهه تلاش ها و پیگیری های زیادی برای احیای خط پروازی بوشهر دبی شد تا فرودگاه بوشهر عملا بین المللی شود. بالاخره رایزنی ها به نتیجه رسیده و ان شاءالله از شنبه 14 اسفند شاهد عملیاتی شدن این خط خواهیم بود. هواپیمای اختصاص یافته برای این پرواز، ایرباس 320 با بیش از 140 صندلی و ظرفیت جابجایی تقریبا 3 تن بار است.
دل افکار در ادامه بیان داشت: سازمان هواپیمایی فهرست پروازها را به صورت زمستانه و تابستانه برنامه ریزی می کند، عدم استقبال از پرواز بوشهر دبی که در روزهای آخر برنامه زمستانه وارد لیست شده است، 
این احتمال را تقویت می کند که پرواز از فهرست تابستانه سازمان هواپیمایی خارج شود. از این رو از هم استانی های عزیز تقاضا دارم که برای مسافرت، از این خط استفاده کرده و از این زیرساخت جدید، حمایت کنند.
وی با اشاره به برنامه پرواز‌ بوشهر دبی گفت: ساعت نه شب روزهای شنبه و پنجشنبه هر هفته هواپیمای پرواز دبی در بوشهر به زمین نشسته و یک ساعت بعد یعنی ساعت ده، فرودگاه بین المللی بوشهر را به مقصد دبی ترک می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: