bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
در ستاد ملی کرونا صورت گرفت؛
بامداد جنوب: رئیس‌جمهور از همت مسئولین استان بوشهر برای واکسیناسیون و اقدامات صیانتی در برابر کرونا تقدیر کرد

رئیس‌جمهور از همت مسئولین استان بوشهر برای واکسیناسیون و اقدامات صیانتی در برابر کرونا تقدیر کرد
رئیس‌جمهور در ستاد ملی کرونا از همت مسئولین استان بوشهر برای واکسیناسیون و اقدامات صیانتی در برابر کرونا تقدیر کرد.
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ارتباط ویدئوکنفرانسی با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با تقدیر از اقدامات استان‌های بوشهر و مازندران در زمینه تکمیل واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: امروز تشخیص متخصصین پزشکی این است که تزریق دوز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم در مقابل ابتلا به کرونا مؤثر است و لازم است مراکز تزریق واکسن فعال باشند تا مردم به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانند برای دریافت واکسن اقدام کنند.
رئیس‌جمهور ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص اقدامات پیشگیرانه و همراه سازی مردم برای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: امروز کشورمان به خاطر همراهی مردم و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شده، از وضعیت نسبتاً مناسبی نسبت به سایر کشورها در زمینه شیوع سویه جدید کرونا برخوردار است اما حتماً باید دستگاه‌های مسئول با کنترل ترددهای مرزی و تشدید اقدامات پیشگیرانه تلاش کنند تا دچار آسیب نشویم.
رئیس‌جمهور در این جلسه با قدردانی از مردم به خاطر استقبال از تزریق دوز سوم واکسن کرونا اظهار داشت: امروز تشخیص متخصصین پزشکی این است که تزریق دوز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم در مقابل ابتلا به کرونا مؤثر است.
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بابیان اینکه استان‌های بوشهر و مازندران، میزبان تعداد زیادی مسافر و گردشگر نوروزی بودند و میزبانی بسیار خوبی از مهمانان داشتند، هم مازندران در شمال کشور و هم بوشهر در جنوب کشور افزود: از استانداران دو استان و دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر استان‌های بوشهر و مازندران تقدیر و تشکر می‌کنم.
استاندار بوشهر نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان استان بوشهر ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و دکتر حسن ملکی زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز به صورت ویدئوکنفرانسی حضور داشتند.
رئیس‌جمهور در این جلسه از اقدامات استان بوشهر در زمینه واکسیناسیون کرونا و همچنین در خدمات‌رسانی به مسافران نوروز تقدیر کرد.
انتهای پیام / م.غ ۱۰۲۳

نام:
ایمیل:
* نظر: