bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
بامداد جنوب: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از پیگیری و بررسی منشأ آلودگی نفتی ساحل سیراف در روزهای اخیر خبر داد.

بامداد جنوب: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از پیگیری و بررسی منشأ آلودگی نفتی ساحل سیراف در روزهای اخیر خبر داد.

فرهاد قلی نژاد روز سه‌شنبه به رسانه‌ها گفت: منشا آلودگی نفتی ساحل سیراف نامشخص است و بررسی لازم جهت شناسایی منشا آن در حال انجام است

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر با بیان اینکه درخواست پاک‌سازی سریع از اداره کل بنادر و دریانوردی استان با همکاری شرکت‌های نفتی منطقه و هماهنگی لازم به‌عمل‌آمده است. تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم با اداره بنادر و دریانوردی استان جهت اعزام تیم مقابله با آلودگی‌های دریایی جهت مهار و پاک‌سازی مواد نفتی از آب دریا و اراضی محدوده جزر و مدی دریا صورت گرفته وتیم مربوطه آماده عزیمت به شهرستان است.

رئیس اداره محیط‌زیست کنگان در این خصوص گفت: پیرو اخبار واصله مبنی بر مشاهده لکه نفتی در آب‌های ساحلی بندر سیراف ضمن تماس تلفنی با اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر استان بوشهر و اعلام گزارش حادثه کارشناسان اداره حفاظت محیط‌زیست به منطقه عزیمت و در معیت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سیراف از محل مشاهده آلودگی بازدید کردند.

احمد آذریار با بیان اینکه لکه نفتی در آب‌های ساحلی شهر سیراف با منشا نامعلوم و به طول تقریبی دو کیلومتر و عرض حدود ۵۰ متر قابل مشاهده است، افزود: صورتجلسه آلودگی تنظیم و نمونه‌برداری صورت گرفته و گزارش مربوطه به اداره کل استان، فرمانداری شهرستان و بخشداری سیراف ارسال‌شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: