bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
کریم جعفری: صهیونیست‌ها در طول سال‌های گذشته از طریق خود و عواملشان همواره اینگونه تبلیغ می‌کنند که هیچ مشکلی با مردم ایران ندارند و دولت ایران چرا به آن‌ها حمله می‌کند و می‌خواهد این رژیم را از صحنه روزگار محو کند؟

کریم جعفری

صهیونیست‌ها در طول سال‌های گذشته از طریق خود و عواملشان همواره اینگونه تبلیغ می‌کنند که هیچ مشکلی با مردم ایران ندارند و دولت ایران چرا به آن‌ها حمله می‌کند و می‌خواهد این رژیم را از صحنه روزگار محو کند؟ چرا ایران به دشمنان این رژیم کمک کرده و از آن‌ها حمایت می‌کند؟ تلاش برای مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها مربوط به امروز و دیروز نیست؛ اما در سایه غفلت مسوولان و مقامات ما به‌ویژه بخش تبلیغاتی و رسانه‌ای کشورمان، شما امروز شاید از برخی در ایران بپرسید، می‌گویند ما هیچ دشمنی با رژیم صهیونیستی نداشته باشیم و این رژیم به مراتب از عربستان برای ما بهتر است و این همان تغییر و خواسته‌ای است که صهیونیست‌ها تلاش کردند در طول سال‌های گذشته در کشور ما داشته باشند.

اما همانگونه که بارها نیز در کانال تلگرامی عرض کرده و در جاهای دیگر نیز گفته‌ایم، دشمنی ایران و رژیم صهیونیستی بحث پیش پا افتاده و ساده‌ای نیست که آن را در این قالب تلاش می‌کنند ساده‌سازی کرده و القا کنند؛ بلکه چه جمهوری اسلامی باشد چه هر حکومت دیگری (کما اینکه در رژیم پهلوی نیز همینطور بود) صهیونیست‌ها به ایرانی‌ها به چشم یک دشمن، رقیب و عنصری مزاحم نگاه می‌کنند که مانع سلطه آن‌ها در آسیای غربی است. آن‌ها به‌عنوان یک رژیم غیر بومی و تحمیل شده در منطقه به‌خوبی می‌دانند به غیر از مصر (که گرفتاری‌های خاص خودش را دارد) بقیه حکومت‌ها و کشورهای منطقه سابقه تاریخی و عمیق چندانی ندارند و شکل‌گیری همه ناشی از تصمیمات سیاسی بعد از جنگ جهانی اول است؛ کما اینکه این رژیم نیز در همین دوره نطفه حرامش بسته شد.

به همین دلیل صهیونیست‌ها ایران را یک کشور مزاحم، رقیب و غیرقابل پذیرش دانسته و حتی اگر یک حکومت یهودی نیز در تهران بر سر کار بود، باز هم صهیونیست‌هایی که در فلسطین اشغالی حکومت می‌کردند آن را دشمن خود می‌دانستند نه یک دوست!! دلیلش هم این است که این رژیم نگاه سلطه‌جویانه و سلطه‌گرانه بر منطقه دارد. در طول سال‌های گذشته صهیونیست‌ها تلاش بسیار زیادی کردند تا با استفاده از قدرت امریکا و ثروت جریان‌های یهودی، ایران را نابود کنند و آنچه که شامل تحریم، تهدید نظامی، محاصره اقتصادی و ایران‌هراسی شد همه توسط اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها طراحی و به‌وسیله امریکا و اروپا اجرا می‌گردید. بنابراین وجودِ ایران جا را برای سلطه‌گری و قدرت‌ این رژیم تنگ کرده و می‌‌کند.

این موضوع البته در مورد ایران نیز صادق است؛ ایران نیز رژیم صهیونیستی را نه یک رژیم قانونی در چارچوب هر یک از کشورهای منطقه مانند اردن یا حتی عربستان می‌بیند؛ بلکه آن را نماینده غرب در آسیای غربی و قلب جهان اسلام می‌داند که تلاش دارد به نیابت از آن‌ها کنترل و هدایت منطقه را به‌دست بگیرد. بنیانگذار انقلاب اسلامی فرد بسیار باهوش و با درایتی بود که در فردای پیروزی انقلاب به‌خوبی این موضوع را فهمید و به آن پی برد و درک کرد که بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین دشمن ملت ایران رژیم صهیونیستی است و خواستار ازاله آن از صحنه جغرافیا گردید. غده سرطانی نامیدن رژیم صهیونیستی نشان از هوش وافر حضرت امام (ره) داشت و باید به این درایت و دوراندیشی آفرین گفت.

حالا پس از گذشت چهار دهه صهیونیست‌ها از هیچ تلاش و کوششی برای زمین زدن ایران، تجزیه کشورمان و نابودی ملت بزرگ ما دریغ نمی‌کنند. شناخت ماهیت رفتاری و نگاه پر از کینه و حسد صهیونیست‌ها به ملت ایران باید برای عامه مردم به روشنی توضیح داده شود و گفته شود که اشغالگری رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین موضوع اختلافات ما با نماینده غرب در منطقه نیست، بلکه اندیشه آینده ملت و تامین امنیت و رفاه مردم باعث‌شده تا این رژیم را بخواهیم نابود کنیم.

موضوع بمب اتمی نیز یک بهانه بیشتر برای تشدید فشار و تحریم غرب علیه کشورمان نیست. همانگونه که پیش از این نیز بارها گفته شد، صهیونیست‌ها از اینکه ایران پیشرفت کند و به دانش هسته‌ای دست پیدا کرده و از این دانش در راستای توسعه علمی بهره گرفته و آن را به بخش کشاورزی، دارویی و ساخت تجهیزات نوین و مدرن ببرد وحشت دارد. در حالی که این رژیم به لحاظ اقتصادی علمی و فناوری وابستگی کاملی به امریکا و اروپا دارد و هر چیزی را که بخواهد به‌سادگی به‌دست می‌آورد، از بومی شدن دانش در نزد جوانان دانشمندان ایرانی واهمه داشته و پشت پرده فراری دادن مغزها از ایران در کنار عوامل و عناصر نفوذی آن‌ها در ساختار قدرت ایران قرار دارد. کسانی که بر جوانان و دانشمندان متخصص سخت‌گیری می‌کنند و مسیر فرار از کشور را هموار.

بنابراین دوباره هم تاکید و عرض می‌کنم که مردم باید یادشان باشد دشمنی رژیم صهیونیستی با ما در عرصه رقابت قدرت و سلطه در منطقه توسعه یافته است. این رژیم به‌خوبی می‌داند نه مصر، نه ترکیه نه عربستان و نه هیچ طرف دیگری در آسیای غربی یارای مقابله با آن‌ها را ندارد و تنها کشوری که می‌تواند این موجودیت نامشروع و غده سرطانی را به چالش بکشد ایران و ایرانی است؛ کشوری با هویت تاریخی قوی، مساحتی بسیار زیاد، جمعیتی ۱۱ برابر رژیم صهیونیستی و منابع بزرگ و همچنین قابلیت طبیعی حاکمیت بر منطقه مردم ایران است و همین دلیل آن‌ها از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به ملت ایران کوتاهی نمی‌کنند. آن‌هایی که فکر می‌کنند ما باید با رژیم صهیونیستی رابطه داشته باشیم و دلیلی برای دشمنی با این رژیم وجود ندارد باید این مساله را بهتر و دقیق‌تر بدانند.


نام:
ایمیل:
* نظر: