bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
رییس شورای شهر بوشهر از اجرای ۱۰۰هزار متر مربع آسفالت در قالب پروژه نهضت آسفالت در راستای توزیع عادلانه و گسترش خدمات در محلات جنوبی و شمالی بندر بوشهر خبر داد.

رییس شورای شهر بوشهر از اجرای ۱۰۰هزار متر مربع آسفالت در قالب  پروژه نهضت آسفالت در راستای توزیع عادلانه و گسترش خدمات در محلات جنوبی و شمالی بندر بوشهر خبر داد.
وحید نیک روش در آیین بهره‌برداری و آغاز  عملیات اجرایی ۱۵ پروژه عمران شهری شهرداری  بندر بوشهر همزمان با بزرگداشت هفته دولت گفت در بودجه امسال شهرداری مبلغ ۶۰۰میلیارد تومان جهت پروژه های عمرانی و خدمات شهری دیده شده است 
وی افزود در بودجه سال جاری شهرداری ۸۰پروژه عمرانی دیده شده است که از ابتدای سال تا کنون عملیات ۵۰ پروژه با انتخاب پیمانکاران آن  شروع شده است که امروز شاهد آیین بهره برداری و کلنگ زنی ۱۵ پروژه عمرانی 
 با اعتبار  ۳۹ میلیارد تومان اعتبار می باشیم .
رییس‌شورا خاطر نشان کرد انشالله در هفته دفاع مقدس شاهد بهره برداری و کلنگ زنی تعداد دیگری از پروژه های عمران شهری خواهیم بود.
نیک روش با اشاره به روند بسیار خوب اجرای دو پروژه شاخص تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی و گذر سرتل به تنگک گفت این دو پروژه به  ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که انشالله تا پایان سال شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود .
رییس شورا بازگشایی گذرهای در مسیر در راستای بهبود عبور و مرور شهری را یکی دیگر از لولویتهای شورا دانست و گفت در بودجه سال جاری مبلغ ۵۰ میلیارد تومان جهت تملک املاک در گذر و  بازگشایی آنها اختصاص داده شده که انشالله چند گذر از جمله گذر شهدای توحید به صورت کامل بازگشایی شود.
نیک روش از ۱۰۰هزار متر مربع آسفالت کوچه ها و معابر در قالب پروژه نهضت آسفالت خبر داد که ۸۰ درصد کوچه ها و معابر سطح شهر آسفالت می شود که با ایجاد این پروژه تمامی کوچه های خاکی منطقه یک آسفالت و از ۱۸۰ کوچه  خاکی شناسایی شده در  منطقه دو   نیز ۱۰۰ کوچه خاکی و ۸۰ کوجه دیگر در سال آینده آسفالت می شود .
رییس شورا با تاکید بر گسترش فضای سبز شهری گفت با  ایجاد پارک لیل ، پارک ۱۵۰ هکتاری در حاشیه جاده سرتل به تنگک ، پارک تنگک دوم، پارک جفره ماهینی و سایر پارک های محله ای شاهد رسیدن به استانداردهای سرانه فضای سبز باشیم 
وی با نامناسب دانستن وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر گفت از همین رو در بودجه سال جاری شهرداری مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اخذ اوراق مشارکت جهت  نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اختصاص داده شده است و انتظار داریم در اختصاص سهمیه تاکسی با شهرداری همکاری شود تا شاهد بهبود سیستم حمل و نقل عمومی شهر بوشهر باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: